-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт кімнат житлового корпуса Пуща-Водицького ПНІ за адресою м.Київ, вул. Міська,2
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 13 днів назад
5 055 794.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 557.94 UAH
мін. крок: 1% або 50 557.94 UAH
Номер:
574dac4729844994b1d45e5a4e563fc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-09-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2025 00:00
Період моніторингу:
09.09.2025 17:21 - 01.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2025 № 81-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.09.2025 № 81-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-08-18-009570-a 18.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
ff7075c696004273b63acfa60cc2597b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт кімнат житлового корпуса Пуща-Водицького ПНІ за адресою м.Київ, вул. Міська,2» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-18-009570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
fe4e4017b1264d4fafac347c6cc4475d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 10.09.2025
Дата опублікування:
10.09.2025 16:48
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 10.09.2025
10.09.2025 року о 11:44:30 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-09-09-000017), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником:
• здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням поточних Державних будівельних норм та на підставі договору №126П25 від 17.07.2025, укладеного між
Пуща-Водицьким психоневрологічним інтернатом та
ТОВ «ПРОЕКТСЕРВІСБУД-2015» на виконання робочого проєкту «Капітальний ремонт кімнат житлового корпуса Пуща-Водицького ПНІ за адресою м. Київ, вул. Міська,2». Ідентифікатор закупівлі -
UA-2025-07-21-009900-a.
Проєктна документація розроблена відповідно до технічного завдання та чинних будівельних норм і включає дефектний акт, кошторис та інші необхідні документи. Її достовірність підтверджена позитивним експертним звітом ДП «НДІпроектреконструкція» від 30.07.2025 №875/е/25 (реєстраційний номер
EX01:7978-0166-4374-5354).
• визначено розмір витрат та його очікувану вартість:
Згідно з звітом експертизи проєктної документації, затвердженим ДП «НДІпроектреконструкція», загальна кошторисна вартість робіт у поточних цінах станом на 30.07.2025 становить:
- 5 159 881 грн з ПДВ, зокрема:
- будівельні роботи – 4 169 856 грн;
- інші витрати – 990 025 грн.
Однак вартість проєктування та експертизи в розмірі 30 563 грн. (без ПДВ), яка була оплачена окремо за договором №126П25 від 17.07.2025, та кошти, які плануються на здійснення технічного нагляду в розмірі 61 270 грн.(без ПДВ) та 12 254 грн. ПДВ, не включається до очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 5 055 794 грн з ПДВ, що є економічно обґрунтованою та підтвердженою експертним висновком.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту Київської міської державної адміністрації - https://kyivaudit.gov.ua/.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Додатки (документальне підтвердження):
1. Копія договору №126П25 від 17.07.2025 з ТОВ «ПРОЕКТСЕРВІСБУД-2015» (на виконання робочого проєкту).
2. Проєктна документація (у складі: завдання на проєктування, погодження завдання на проєктування, дефектний акт, зведений кошторис, пояснювальна записка, локальний кошторис, відомість ресурсів).
3. Експертний звіт (Позитивний) ДП «НДІпроектреконструкція» від 30.07.2025 №875/е/25 (EX01:7978-0166-4374-5354).
4. Документи, що підтверджують бюджетне призначення (довідка про зміни до кошторису та розрахунок).
5. Наказ 44-ОС від 30.07.2025 про затвердження кошторисної документації.