«Капітальний ремонт даху та фасаду по заходах енергозбереження корпусів "А" і "Б" Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 104 в с. Нижні Ворота»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Завершена
16 165 044.80UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 650.45 UAH
Період моніторингу:16.09.2025 15:40 - 08.10.2025 00:00
Статус:Здійснення моніторингу
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2025 № 62-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 16.09.2025 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-08-18-007188-a 18.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
144571
Номер:0c17ef39e0e14cd9bdf329f5ea351248
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:17.09.2025 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.09.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40922492
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 50) 192-36-82 o.v.hrychak@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху будівлі Верхньовизницького ЗЗСО за адресою: Закарпатська область, Мукачівський район, с. Верхня Визниця, вул. Миру, 56» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-28-009131-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Яким чином Уповноважена особа Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника фізичної особи підприємця «Кливець Юрій Васильович», а визначення його переможцем, якщо:
Замовником в Розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути складений та оформлений згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» із змінами - далі Настанова та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162 у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів.
В ході моніторингу установлено, що у наданих розрахунках договірної ціни (файл – 27.ДОГОВІРНА ЦІНА. pdf.) учасником ФОП «Кливець Юрій Васильович» відповідно до Договірної ціни, включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій у сумі 165,15742 тис. грн. (без урахування податків).
У свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови №281.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При цьому, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасник закупівлі Кливець Юрій Васильович (дата реєстрації 18.08.2022) є фізичною особою – підприємцем (далі ФОП) тобто не має апарату управління.
З огляду на зазначене, учасник ФОП «Кливець Юрій Васильович» не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
144582
Номер:3b9696a9fb8c4a788ed8744c179f00f0
Назва:Запит замовнику на пояснення на заміну попередньому
Дата опублікування:17.09.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.09.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40922492
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 50) 192-36-82 o.v.hrychak@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху та фасаду по заходах енергозбереження корпусів "А" і "Б" Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 104 в с. Нижні Ворота» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-18-007188-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Яким чином Уповноважена особа Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника фізичної особи підприємця «Кливець Юрій Васильович», а визначення його переможцем, якщо:
Замовником в Розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути складений та оформлений згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» із змінами - далі Настанова та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162 у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів.
В ході моніторингу установлено, що у наданих розрахунках договірної ціни (файл – 27.ДОГОВІРНА ЦІНА. pdf.) учасником ФОП «Кливець Юрій Васильович» відповідно до Договірної ціни, включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій у сумі 165,15742 тис. грн. (без урахування податків).
У свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови №281.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
При цьому, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасник закупівлі Кливець Юрій Васильович (дата реєстрації 18.08.2022) є фізичною особою – підприємцем (далі ФОП) тобто не має апарату управління.
З огляду на зазначене, учасник ФОП «Кливець Юрій Васильович» не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
144740
Номер:acb4e40e5c744fda8d8dfdab39b2c39c
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:19.09.2025 11:58
Автор:НИЖНЬОВОРІТСЬКИЙ ЛІЦЕЙ НИЖНЬОВОРІТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МУКАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
89130, Україна, Закарпатська область, с.Нижні Ворота, вулиця Центральна, буд. 104
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Пояснення Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області з приводу моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху та фасаду по заходах енергозбереження корпусів "А" і "Б" Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 104 в с. Нижні Ворота» , ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-18-007188-а
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Додається: експертий звіт, технічне завдання, відомість ресурсів, розрахунок очікуваної вартості.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням:
https://nizhnovoritska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-molodi-sportu-kulturi-turizmu-ta-ohoroni-zdorovya-14-42-03-15-06-2021/ назва «Інформація щодо процедур закупівель Нижньоворітського ліцею» від 18.08.2025 року.
3. Яким чином Уповноважена особа Нижньоворітського ліцею Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника фізичної особи підприємця «Кливець Юрій Васильович», а визначення його переможцем, якщо: Замовником в Розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути складений та оформлений згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» із змінами - далі Настанова та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162 у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. В ході моніторингу установлено, що у наданих розрахунках договірної ціни (файл – 27.ДОГОВІРНА ЦІНА. pdf.) учасником ФОП «Кливець Юрій Васильович» відповідно до Договірної ціни, включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій у сумі 165,15742 тис. грн. (без урахування податків). У свою чергу, відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови №281. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). При цьому, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасник закупівлі Кливець Юрій Васильович (дата реєстрації 18.08.2022) є фізичною особою – підприємцем (далі ФОП) тобто не має апарату управління. З огляду на зазначене, учасник ФОП «Кливець Юрій Васильович» не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат./
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (Далі Настанова) передбачає, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів. Однією із складових ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) є кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. Відповідно до пункту 1.2. Настанови термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні - загальногосподарські витрати, пов`язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови № 281 зазначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельномонтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). З огляду на викладене, положення Настанови визначають види адміністративних витрат, зокрема, які наведені в додатку №26 Настанови та якими можуть бути: - витрати на основну, додаткову заробітну плату, заохочувальні, компенсаційні та інші грошові виплати, обчислені згідно з формами та системами оплати праці, встановленими у будівельній організації: працівників апарату управління будівельної організації, яка має статус юридичної особи (керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців); робітників, які здійснюють загальногосподарське обслуговування будівельної організації (операторів зв`язку, операторів електронно-обчислювальних машин, двірників, прибиральників тощо) та іншого загальногосподарського персоналу; - витрати на службові відрядження працівників апарату управління будівельної організації та робітників, які здійснюють загальногосподарське обслуговування будівельної організації.
Отже, із врахуванням принципу недискримінації та рівних прав учасників процедури публічних закупівель, Замовник дійшов висновку про допустимість у фізичної особи-підприємця адміністративних витрат, як загальногосподарських витрат, пов`язаних з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, оскільки підприємець, як фізична особа, не виконує заявлені роботи самостійно (одноособово), і розглядалось, що фізична особа-підприємець може враховувати зазначені адміністративні витрати.