• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Сторожинецької гімназії по вул. Видинівського, 11 в м. Сторожинець, Чернівецького району, Чернівецької області

Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

Завершена

2 974 528.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 745.28 UAH
Номер: 0cea0f7911c1493ab6003d073782608e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 22.09.2025 15:30 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 81-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Алла ГАРИЛЕВИЧ Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 вересня 2025 року № 81-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 1. UA-2025-08-18-003150-a від 18.08.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання Замовником положень підпункту 3 пункту 9 та пункту 4 Додатку 4 Порядку № 1318. За результатами розгляду питання розміщення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) встановлено порушення в частині неврахування вимог Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, а також положень статті 16 Рамкової угоди. За результатами розгляду питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Іліка В.А.» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено дані порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-08-18-003075-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.08.2025 № 64 зі змінами від 22.08.2025 № 69 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 22.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2025; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Іліка Василь Анатолійович (далі – ФОП «Іліка В.А.»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ФОП «Іліка В.А.» до 04.09.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.09.2025 № 78; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2025; договір про закупівлю робіт від 10.09.2025 № 342; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 24.09.2025 та 26.09.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної у річному плані закупівель (UA-P-2025-08-18-003075-a) досліджувана процедура закупівлі здійснюється Замовником в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку № 1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. У підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування). В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-08-18-003075-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено державний бюджет України та місцевий бюджет: ПК-2025: 2211820 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою: 1273 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), для придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти. Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми). Так, Замовником на підтвердження джерела фінансування закупівлі до моніторингу надано пояснення, в якому Замовник зазначив наступне: «Джерело фінансування Державний бюджет та місцевий бюджет: Рішення L позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання № 172-50/2025 « Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2025 рік» від 18 липня 2025 року. КПК 2211820 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою». КПКВ 0611274 «Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на придбання обладнання , створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти. КПКВ 0611273 «Співфінансування заходів , що Реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на придбання обладнання , створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX;“Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”» До пояснень Замовник надав дане рішення від 18 липня 2025 року № 172-50/2025 L позачергової сесії VIII скликання Сторожинецької міської ради «Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2025 рік» та довідку до нього, відповідно до яких фінансування закупівлі капітальний ремонт приміщень харчоблоку здійснюватиметься за КПКВ 0611273 та 0611274. З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-08-18-003075-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318. Також, відповідно до пункту 4 Додатку 4 Порядку № 1318 визначено, що під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». Проте, Замовник у електронній системі закупівель в річному плані не зазначив конкретний крок Плану України, чим порушив пункт 4 Додатку 4 Порядку № 1318. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У пункті 1 Додатку 4 «Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України» до Порядку № 1318 зазначено, що координатор, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом оприлюдненої інформації щодо проведення досліджуваної процедури закупівлі на офіційному вебсайті Відділу освіти Сторожинецької міської ради (за посилання http://www.storosvita.cv.ua/2025/08/18/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85-89/) встановлено, що при публікації інформації про закупівлю, не враховано вимоги Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, та положення статті 16 Рамкової угоди, зокрема не використано емблеми Європейського Союзу та не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом). За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Іліка В.А.» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник повинен подати довідку про наявність достатньої у нього кількості працівників відповідної кваліфікації: інженерно-технічні працівники – не менше 2 осіб з вищою (базовою вищою) освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія»; не менше 1 особи з кваліфікацією «інженер-проектувальник в частині кошторисної документації» та робітники-будівельники – не менше 5 осіб. Також, до довідки учасник повинен додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ). Тобто, Замовником у тендерній документації встановлена вимога щодо мінімальної кількості осіб (працівників), яка в загальному із зазначеного Замовником повинна становити не менше 8 осіб, а також надання документів, які підтверджують перебування такого працівника у трудових відносинах із учасником. Так, учасником ФОП «Іліка В.А.» у складі тендерної пропозиції на виконання вищевказаної вимоги надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.08.2025 Вих. № 02т (далі – Довідка № 02т), яка містить інформацію про наявність у нього лише 7 осіб: двох інженерно-технічних працівників: Іліка Василь Анатолійович та Оленюк Степан Петрович та п’ятьох робітників-будівельників, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, у Довідці № 02т зазначена посада інженерно-технічних працівників, а саме: Іліка Василь Анатолійович – виконавець робіт, Оленюк Степан Петрович – інженер-проектувальник. Документом, який засвідчує можливість використання праці інженера-проектувальника є надана у тендерній пропозиції цивільно-правова угода від 22.08.2025 № 01/25, в якій вказано, що Оленюк Степан Петрович прийнятий на роботу лише як інженер-проектувальник. При цьому, інших документів щодо можливості використання праці Оленюка Степана Петровича на іншій посаді інженерно-технічного працівника учасником ФОП «Іліка В.А.» у тендерній пропозиції не надано. Отже, Учасник не підтвердив наявність у нього та можливість використання праці мінімально необхідного складу інженерно-технічних працівників (2 особи). У зв’язку із зазначеною вище невідповідністю Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень. У відповідь на запит Замовник надав наступне пояснення: «…звертаємо увагу, що інженер-проєктувальник належить до категорії інженерно-технічних працівників, а його диплом за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» відповідає вимозі, щодо наявності в учасника не менше двох осіб з вищою будівельною освітою. Таким чином, у складі пропозиції ФОП Іліки В.А. підтверджено: • наявність двох інженерно-технічних працівників з вищою освітою у сфері будівництва – Іліки Василя Анатолійовича (магістра з будівництва) та Оленюка Степана Петровича (спеціаліста з будівництва); • окремо виконану вимогу щодо наявності інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації, що підтверджується сертифікатом. Враховуючи наведене, вважаємо, що вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1.2 розділу І Додатку 1 тендерної документації виконані учасником у повному обсязі». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності в документах, що подані учасником ФОП «Іліка В.А.» у складі тендерної пропозиції, оскільки згідно підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації Замовник передбачив наявність трьох інженерно-технічних працівників, а пропозиція ФОП «Іліка В.А.» не містить документів, які свідчили б про прийняття на роботу Оленюка Степана Петровича на іншу посаду інженерно-технічного працівника за сумісництвом. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Іліка В.А.» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 13.10.2025 16:36 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, ознайомившись з Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13.10.2025, за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-08-18-003150-a (далі Висновок), процедури відкриті торги на закупівлю робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Сторожинецької гімназії по вул. Видинівського, 11 в м. Сторожинець, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів, щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо наступне: повідомляємо, що з уповноваженою особою була проведена роз’яснювальна робота, щодо недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), а також Рамкової угоди, щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. При оголошені чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано усі зауваження зазначені у Висновку. Крім того уповноважену особу, фахівця з публічних закупівель Олесю СВІНЦИЦЬКУ направлено на навчання у сфері публічних закупівель, ««Програма підвищення кваліфікації, сертифікат та програма навчання надаються окремими файлами та зобов’язано самостійно опрацювати загальнодоступні матеріали для підвищення рівня знань в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 15.10.2025 09:54

Запити/Пояснення