• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт тротуару по просп. Конституції м. Кам'янське, Дніпропетровської області» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

5 312 947.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 129.47 UAH
Номер: fa6579a2272b43e299b6b1adf6777a1e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.09.2025 17:40 - 15.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2025 № 264 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 264 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2025-08-18-000296-a 18.08.2025 Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТОБУД» встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 15.09.2025 №239-25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922-VIII) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депаpтамента житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-08-18-000289-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням. уповноваженої особи № 231 від 01.09.2025, реєстр отриманої тендерної пропозиції та протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ТОВ «УКРАВТОБУД»,протокольне рішення уповноваженої особи №235 від 09.09.2025 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2025, договір про закупівлю послуг від 15.09.2025 №239-25, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 30.09.2025,06.10.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2025,01.10.2025. Відповідно до Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження якості виконання робіт учасник має надати інформацію та підтверджуючий документ про наявність власного (орендованого) асфальтобетонного заводу, з якого будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. Асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 9290-5:2024. Учасник також подає Свідоцтво про відповідність системи вимірювання випробувальної лабораторії виробника вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» у файлі «АБЗ та лабораторія.pdf» завантажено АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА (Зареєстрований в Реєстрі органу з оцінки відповідності 19.03.2025 № UA.10305. 03655 – 25) на виготовлення асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 9290-5:2024 та свідоцтво № 08-0090/2023 від 21.12.2023 про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком. Слід зазначити, що у свідоцтві № 08-0090/2023 від 21.12.2023 визначено, що сферу об'єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво, наведено у додатку, який є невід'ємною частиною цього свідоцтва, без додатку свідоцтво не дійсне. У додатку до свідоцтва № 08-0090/2023 від 21.12.2023 наведено перелік сфери об'єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, у тому числі на суміші асфальтобетонні за ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Слід зазначити, що асфальтобетонні суміші за ДСТУ 9290-5:2024 у переліку сфери об'єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво № 08-0090/2023 від 21.12.2023 про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, відсутні. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» не надано Свідоцтво про відповідність системи вимірювання випробувальної лабораторії виробника вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком на асфальтобетонні суміші за ДСТУ 9290-5:2024, що не відповідає вимогам Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.. Отже, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» не відповідає вимогам визначеної технічної специфікації та підлягала відхиленню, проте в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника закупівлі, натомість визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 15.09.2025 №239-25. В ході моніторингу Замовником надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 14.10.2025 18:04 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 14.10.2025 18:04

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано Позовну заяву, щодо оскарження Висновку, до Дніпропетровського окружного суду
Дата публікації: 25.10.2025 23:58

Запити/Пояснення