-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт тротуару по просп. Василя Стуса, вул. Звенигородська, вул. Олександра Алексєєнка м. Кам'янське, Дніпропетровської області» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Завершена
10 822 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 220.50 UAH
мін. крок: 1% або 108 220.50 UAH
Номер:
14796f83933f46dfb736a52fe8180d69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-30-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
30.09.2025 15:24 - 22.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.09.2025 № 268
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2025 №268
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі
Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2025-08-17-000572-a 17.08.2025 Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТОБУД» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг від 15.09.2025 №237-25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922-VIII) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депаpтаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-08-17-000505-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №221 від 17.08.2025, зміни до тендерної документації затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи №229 від 01.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «УКРАВТОБУД», протокольне рішення уповноваженої особи №237 від 09.09.2025 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2025, договір про закупівлю послуг від 15.09.2025 №237-25, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 06.10.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 01.10.2025.
Відповідно до Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження якості виконання робіт учасник має надати інформацію та підтверджуючий документ про наявність власного (орендованого) асфальтобетонного заводу, з якого будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. Асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 9290-5:2024. Учасник також подає Свідоцтво про відповідність системи вимірювання випробувальної лабораторії виробника вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» у файлі «АБЗ та лабораторія.pdf» завантажено АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА (Зареєстрований в Реєстрі органу з оцінки відповідності 19.03.2025 № UA.10305. 03655 – 25) на виготовлення асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 9290-5:2024 та свідоцтво № 08-0090/2023 від 21.12.2023 про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком.
Слід зазначити, що у свідоцтві № 08-0090/2023 від 21.12.2023 визначено, що сферу об'єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво, наведено у додатку, який є невід'ємною частиною цього свідоцтва, без додатку свідоцтво не дійсне.
У додатку до свідоцтва № 08-0090/2023 від 21.12.2023 наведено перелік сфери об'єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, у тому числі на суміші асфальтобетонні за ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
Слід зазначити, що асфальтобетонні суміші за ДСТУ 9290-5:2024 у переліку сфери об'єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво № 08-0090/2023 від 21.12.2023 про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, відсутні.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» не надано Свідоцтво про відповідність системи вимірювання випробувальної лабораторії виробника вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком на асфальтобетонні суміші за ДСТУ 9290-5:2024, що не відповідає вимогам Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «УКРАВТОБУД» не відповідає вимогам визначеної технічної специфікації та підлягала відхиленню, проте в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника закупівлі, натомість визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 15.09.2025 №237-25.
Період усунення порушень:
15.10.2025 16:55 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2025 16:55
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано Позовну заяву, щодо оскарження Висновку, до Дніпропетровського окружного суду
Дата публікації:
26.10.2025 00:04
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
3f012340846a4553957a19618f12af05
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2025 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
Запитання у файлі
Номер:
65ec36b0c64c49ea978250c5ab453872
Назва:
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ 1 МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2025-08-17-000572-a
Дата опублікування:
06.10.2025 21:56
Опис:
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ 1 МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2025-08-17-000572-a
Номер:
138a550872bf4e9c882bb16a62c3b8e3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
Запитання у файлі
Номер:
97938f49c70e4513a923a20bc9643d5a
Назва:
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ 2 МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2025-08-17-000572-a
Дата опублікування:
06.10.2025 21:40
Опис:
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ 2 МОНІТОРИНГУ закупівлі – UA-2025-08-17-000572-a надано у вкладені