-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект меблів для кабінету географії, комплект меблів для кабінету фізики, комплект меблів для кабінету біології, комплект меблів для кабінету математики,комплект меблів для кабінету хімії, комплект меблів для кабінету STEM
Завершена
1 286 771.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 433.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 433.86 UAH
Номер:
995de0d6c26e4ad9ad8d994cab5734a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 10:18 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2025 №59-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.09.2025 №59-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-08-15-010186-a 15.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Генсіцька Христина Михайлівна – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею ім.Романа Шухевича Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель від 15.08.2025 б/н (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Генсіцька Христина Михайлівна, вимогу про усунення невідповідностей до 28 серпня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 03.09.2025 року.
Період усунення порушень:
08.09.2025 11:19 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
6c3be0f69d114a79b2162e31485ad639
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Комплект меблів для кабінету географії, комплект меблів для кабінету фізики, комплект меблів для кабінету біології, комплект меблів для кабінету математики,комплект меблів для кабінету хімії, комплект меблів для кабінету STEM» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-15-010186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
84027d6af33b44b4b998e77b3e8ceaec
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
03.09.2025 15:13
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК:021:2015:39160000-1- Шкільні меблі (Комплект меблів для кабінету географії, комплект меблів для кабінету фізики, комплект меблів для кабінету біології, комплект меблів для кабінету математики, комплект меблів для кабінету хімії, комплект меблів для кабінету STEM), за ідентифікатором закупівлі: № UA-2025-08-15-010186-а, проводився відповідно до розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме беручи до уваги моніторинг цін, комерційнних пропозиції ФОП Заячківського Михайла Богдановича, ПП Гложика В.М., ФОП Яремко В.Д.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до Наказу МОН №574 від 29.04.2020р Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Розмір бюджетного призначення - відповідно до Кошторису від 19.05.2025р 0611275 Співфінансування заходів, що реалізується за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору та відповіно до Кошторису від 08.07.2025р 0611276 Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору.
Офіційний веб-сайт Ліцею ім.Романа Шухевича Івано-Франківської міської ради на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –sites.google.com