-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, капуста свіжа, морква свіжа, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, яблука свіжі, апельсин, банан свіжий, капуста пекінська,груша,помідори, перець солодкий,виноград,огірки свіжі, кріп свіжий,лимон.)
Завершена
711 832.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 559.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 559.16 UAH
Номер:
bef628cc1678453faf54a0104e73084b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2025 00:00
Період моніторингу:
29.08.2025 15:54 - 20.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2025 № 94-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.08.2025 № 94-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2025-08-15-009898-a, 15.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-08-15-006765-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-08-15-009898-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.08.2025 № 187; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-08-15-009898-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-08-15-009898-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАНТРІ-САЙД»; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.08.2025 № 194; повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2025; договір від 01.09.2025 № 100 на суму 522073,50 грн (з ПДВ) укладений з ТОВ «КАНТРІ-САЙД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 08.09.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
10.09.2025 13:58 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
a6b6ff4421f546359d4dbc69cf7b55e9
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 711832,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-15-009898-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Номер:
c5460df55d284bae9baba349a7b65cf5
Назва:
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, про надання пояснень, щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-08-15-009898-a
Дата опублікування:
05.09.2025 13:40
Опис:
Надаємо інформацію, щодо оприлюднення на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, капуста свіжа, морква свіжа, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, яблука свіжі, апельсин, банан свіжий, капуста пекінська,груша,помідори, перець солодкий,виноград,огірки свіжі, кріп свіжий, лимон.) за посиланням: https://drive.google.com/file/d/106N2BcDVROfFkHG7aJRME5172pgzsVLK/view