• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, капуста свіжа, морква свіжа, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, яблука свіжі, апельсин, банан свіжий, капуста пекінська,груша,помідори, перець солодкий,виноград,огірки свіжі, кріп свіжий,лимон.)

Завершена

711 832.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 559.16 UAH
Номер: bef628cc1678453faf54a0104e73084b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 29.08.2025 15:54 - 20.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2025 № 94-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.08.2025 № 94-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-08-15-009898-a, 15.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-08-15-006765-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-08-15-009898-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.08.2025 № 187; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-08-15-009898-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-08-15-009898-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАНТРІ-САЙД»; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.08.2025 № 194; повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2025; договір від 01.09.2025 № 100 на суму 522073,50 грн (з ПДВ) укладений з ТОВ «КАНТРІ-САЙД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 08.09.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 10.09.2025 13:58 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2025 13:58

Запити/Пояснення