-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій початкових класів та забезпечення харчуванням учнів початкових класів (ДК 021:2015 CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Завершена
1 191 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 916.80 UAH
мін. крок: 1% або 11 916.80 UAH
Номер:
9b35138af8b54db9adc64ac465675e0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:13 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 39-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.10.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-08-15-002336-a 15.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Зеніт», встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Школи І-ІІІ ступенів №192 Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.08.2025 № 45, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі - КП «Зеніт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 29.08.2025 № 49, повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2025, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування від 08.09.2025 № 192-ПХ, додаткові угоди до договору від 22.09.2025 № 1 та від 10.10.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником 13.10.2025 та 22.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 5, 6 та 12 розділу «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (для переможців) Додатку № 2 до тендерної документації (далі – Додаток № 2) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
При досліджені документів, наданих КП «Зеніт», яке визнано переможцем торгів встановлено, що на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», в якому відсутня інформація про притягнення до кримінальної відповідальності, або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (для переможців) Додатку № 2.
Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель уразі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі –Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Отже, на порушення вищезазначених вимог Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів КП «Зеніт», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним договір надання послуг на суму 1 191 680,00 гривень.
Період усунення порушень:
28.10.2025 12:13 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 12:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 192 Деснянського району міста Києва у відповідь на виявлені порушення Органом Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області UА-М-2025-10-08- 000052, надає інформацію, щодо зобов’язанння усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно закупівлі: UА-2025-08-15-002336-а Закупівлю оголошено 15-08 2025, Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій початкових класів та забезпечення харчуванням учнів початкових класів (ДК 021:2015 СРУ 55520000-1 Кейтерингові послуги), доводить до Вашого відома, що керівництвом установи були проведені роз’яснювальні роботи та направлено Уповноважену особу на курси підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель, з метою недопущення в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель
Дата публікації звіту:
03.11.2025 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Зобов'язання, викладені у висновку, виконано. Керівництвом установи були проведені роз’яснювальні роботи та направлено Уповноважену особу на курси підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель, з метою недопущення в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель. Відповідний Лист додається.
Дата публікації:
06.11.2025 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
ad23aa8697da47329bdec47a988350b1
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
09.10.2025 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій початкових класів та забезпечення харчуванням учнів початкових класів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-08-15-002336-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, в якому з файлів документів переможця процедури закупівлі КП «Компанія «Зеніт» знаходиться Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
cedda07aae42436ca731bb3ad285a29e
Назва:
ЗАМОВНИК НАДАЄ ПОЯСНЕННЯ, щодо здійснення моніторингу UA-M-2025-10-08-000052 від 08.10.2025 на процедуру закупівлі послуг з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій початкових класів та забезпечення харчуванням учнів початкових к
Дата опублікування:
13.10.2025 15:26
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обгрунтування розміру бюджетних призначень:
Розмір бюджетних призначень (витрат) визначався відповідно до кошторисних призначень по КЕКВ 2230 (продукти харчування) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами) «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення Київської міської ради від 05.12.2024 № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік». Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу послуг сформована виходячи із потреби замовника.
Очікувану вартість визначено згідно вимогам додатку 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів» постанови КМУ №305 (зі змінами) та розміру бюджетного призначення на 2025 рік та з урахуванням діто-днів.
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на підставі:
-Закону України «Про освіту»;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24 березня 2021 року;
- Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені Наказом Міністерства економіки України № 265 від 01.08.2006 року.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом:
- Розрахунку вартості сировинного набору для одноразового харчування учнів на 2025 рік за середніми цінами в грудні 2024 року за даними Державної служби статистики України
відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (зі змінами)
- Відповідно до Законів України „Про ціни і ціноутворення”, „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, „Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”, розпорядження Виконавчого Органу Київської Міської Ради (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 29.12.2010 року № 1224 «Про встановлення граничних торговельних надбавок (націнок) на продукцію громадського харчування» врахувати на продукцію власного виробництва у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у розмірі 50 відсотків (з урахуванням ПДВ) до вартості сировинного набору, розрахованого, враховуючи норми закладки сировини та закупівельні ціни на неї.
Враховуючи очікувані плани асигнувань очікувана ціна за одну порцію без ПДВ
- для дітей 6-11 років вартість порції 78 гривень;
- для дітей 11-14 років вартість порції 92 гривень;
- для дітей 15-18 років вартість порції 107 гривень.
Посилання на середні споживчі ціни на товари (послуги) Держстат України:
https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm
Розрахунок вартості сировинного набору для одноразового харчування учнів на 2025 рік за середніми цінами в грудні 2024 року за даними Державної служби статистики України відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (зі змінами), замовник додає файлом у вигляді таблиці.
Обґрунтування
доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни
Замовник: Школа І-ІІІ ступенів №192 Деснянського району міста Києва
Адреса замовника: вул. Мілютенка, буд. 5-б, Київ, Україна, 02156
Строк поставки, виконання робіт, надання послуг: з 08.09.2025 по 31.12.2025
1. Обґрунтування доцільності закупівлі
На виконання:
відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі Закон з особливостями). З дотриманням:
- Закону України «Про освіту»;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24 березня 2021 року;
- Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені Наказом Міністерства економіки України № 265 від 01.08.2006 року.
2. Обґрунтування обсягів закупівлі: з метою забезпечення учнів закладу харчуванням, необхідні обсяги закупівлі 15680 одиниць з розрахунку:
одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій віком 6-¬11 років 7070 одиниць
забезпечення харчуванням учнів початкових класів віком 6-11 років 8610 одиниць
3. Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: дотримання
-Закону України «Про освіту»;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24 березня 2021 року;
- Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені Наказом Міністерства економіки України № 265 від 01.08.2006 року.
4. Очікувана ціна і обсяги закупівлі
Розмір бюджетних призначень (витрат) визначався відповідно до кошторисних призначень по КЕКВ 2230 (продукти харчування) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами) «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення Київської міської ради від 05.12.2024 № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік». Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу послуг сформована виходячи із потреби замовника.
Очікувану вартість визначено згідно вимогам додатку 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів» постанови КМУ №305 (зі змінами) та розміру бюджетного призначення на 2025 рік та з урахуванням діто-днів.
Посилання на сайти:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/A1FFBD8BA351A2C4C2258CDF0038F235?EditDocument
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-15-002336-a
Очікувана ціна за одну порцію сніданку без ПДВ:
-76,00 грн. (сімдесят шість грн. 00 коп.) для дітей пільгових категорій 6-11 років;
-76,00 грн. (сімдесят шість грн. 00 коп.) забезпечення харчуванням учнів початкових класів віком 6-11 років
Очікувана вартість закупівлі на 2025 рік: 1191680,00 грн. (один мільйон сто дев’яносто одна тисяча шістсот вісімдесят грн. 00 коп.) без ПДВ.
5. Підстава і умови використання процедури закупівлі
Закон України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289) {Із змінами}.
- розділ І, ст.2 щодо сфери застосування Закону;
- розділ IV, ст.ст. 20-33 щодо використання процедури відкритих торгів;
- розділ VIІІ, ст.ст. 41-43 щодо укладання договору про закупівлю
Закон України "Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції" від 15.09.2015 №679-УІІІ.
- Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Замовник надає посилання на сторінку власного власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://192sh5.wixsite.com/-school192kiev/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96-%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F
3. Надати інформацію, в якому з файлів документів переможця процедури закупівлі КП «Компанія «Зеніт» знаходиться Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Замовник надає інформацію, щодо переможця процедури закупівлі, яким було завантажено окремим файлом в електронній формі, в системі e tender, в переліку документи пропозиції:
Скорочений витяг, який надає інформацію про наявність чи відсутність судимості, що повністю відповідає вимогам пункту 47 Особливостей, а саме:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Номер:
d0199b0700054a27b6fdfdbe932f42cf
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
20.10.2025 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.:
1. На виконання вимоги, зазначеної в п. 4 Додатку № 3 до ТД, КП «Зеніт» надано Примірне чотиритижневе сезонне меню (обіди), яке не скориговане для вікової групи учнів від 6 до 11 років, забезпечення харчуванням якої є предметом закупівлі. Надайте, будь ласка пояснення з цього приводу.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
5568cf45784c480c9c409e62b00ee325
Назва:
Замовник надає пояснення на запит від 20.10.2025 за номером закупівлі UA-2025-08-15-002336-a дата оголошення закупівлі 15.08.2025
Дата опублікування:
22.10.2025 17:06
Опис:
1. На виконання вимоги, зазначеної в п. 4 Додатку № 3 до ТД, КП «Зеніт» надано Примірне чотиритижневе сезонне меню (обіди), яке не скориговане для вікової групи учнів від 6 до 11 років, забезпечення харчуванням якої є предметом закупівлі:
-Згідно наказу МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 25.09.2020 № 2205 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394 Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я
№ 1984 від 20.09.2021
№ 1371 від 01.08.2022
№ 79 від 10.01.2025}
САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ
для закладів загальної середньої освіти
V. Забезпечення освітнього процесу
Вимоги до організації освітнього процесу
1. Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються відповідно до статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту».
Організація освітнього процесу не повинна призводити до перевантаження учнів та має забезпечувати безпечні, нешкідливі та здорові умови здобуття освіти.
Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять та розподілу навчального навантаження протягом тижня наведені у додатку 7 до цього Санітарного регламенту. Допустима сумарна кількість годин (навчальних занять) тижневого навантаження учнів наведена у додатку 8 до цього Санітарного регламенту.
Приватні та корпоративні заклади освіти, учні яких розпочинають навчання з 8.00-9.00 год. та продовжують здобуття освіти і перебувають в такому закладі після 14.00 год., освітні програми яких розроблені відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та містять (за рахунок власних надходжень) збільшену кількість навчальних предметів (інтегрованих курсів) та/або навчальних годин (навчальних занять) порівняно з відповідними типовими освітніми програмами, повинні створити умови для фізичного і психологічного відпочинку учнів, організувати 3-4 разове гаряче харчування, протягом всього навчального дня мати психологічний та медичний супровід освітнього процесу, дотримуватися вимог цього Санітарного регламенту щодо тривалості навчальних занять, перерв між ними, прогулянки, самопідготовки, чергування протягом дня і тижня видів діяльності, навчальних занять з навчальних предметів природничо-математичного, суспільно-гуманітарного циклів із навчальними предметами художньо-естетичного, фізкультурно-оздоровчого та технологічного циклів з урахуванням Гігієнічних правил складання розкладу навчальних занять наведених у додатку 7 до цього Санітарного регламенту.
У державних та комунальних закладах освіти розклад занять має забезпечувати послідовність проведення навчальних занять, не допускається встановлення тривалих перерв (більше ніж 30 хвилин) між навчальними заняттями.
Початок навчального дня не повинен бути раніше 8:00 години, початок занять у другу зміну - не пізніше 14:00 години (для учнів, які здобувають освіту за вечірньою формою - не пізніше 16:00 години). У закладах освіти, які працюють у дві зміни, навчання учнів 1-4 класів, повинно бути організовано у першу зміну та на підставі Наказу ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 192 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА №130 від 01.09.2025 Про організацію та посилення контролю за харчуванням в школі в І семестрі 2025/2026 навчальному році
Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Указу Президента України від 17 березня 1998 року №197/98 «Про деякі заходи щодо державної підтримки сімей з неповнолітніми дітьми працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків», постанов Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно- технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 13 серпня 2025 року №969«Деякі питання фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за кошти Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй у 2025 році», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01 жовтня 2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», наказу від 17 листопада 2015року № 429 «Про затвердження Змін до Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Систем управління безпечністю харчових продуктів», рішень Київської міської ради від 09 жовтня 2014 року № 271/271 «Про надання додаткових гарантій учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей», від 03 березня 2016 року №118/118 «Про надання додаткових пільг і гарантій сім'ям киян - Героїв Небесної Сотні та киянам — постраждалим учасникам Революції Гідності», від 24 листопада 2022 року № 5669/5710 «Про забезпечення харчуванням учнів з числа дітей з інвалідністю, які здобувають освіту в комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва», від 23 березня 2023 року № 6251/6292 «Про забезпечення харчуванням деяких категорій вихованців, учнів та студентів у закладах освіти, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва» (у редакції рішення Київської міської ради від 15 квітня 2025 року №41/10508), від 20 лютого 2025 року № 30/10497 «Про надання додаткових пільг і гарантій киянам Захисникам, Захисницям України та деяким іншим категоріям осіб», міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2024-2025 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року №7508/7549, розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 року №850 «Про організацію харчування учнів за рахунок коштів бюджету міста Києва у 2024-2025 н.р.», Наказ МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти", та з метою організації якісного харчування здобувачів освіти та ефективного використання бюджетних коштів
НАКАЗУЮ:
1. Забезпечити з 01 вересня 2025 року до кінця І семестру 2025/2026 навчального року гарячим харчуванням з одноразовим режимом за рахунок коштів бюджету наступні категорії здобувачів освіти:
- учні початкових класів;
- учні 5-9 класів пільгових категорій із числа, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах); дітей з інвалідністю; дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей, які с внутрішньо переміщеними особами чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей із сімей з числа осіб, визначених у статті 10, 10і Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків; дітей киян — Захисників та Захисниць України; дітей киян постраждалих учасників Революції Гідності, дітей киян - загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України; дітей киян — Героїв Небесної Сотні; дітей киян Захисників та Захисниць України, які перебувають в полоні або зникли безвісти; дітей Захисників та Захисниць України, постраждалих учасників Революції Гідності, дітей із членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, дітей сімей Героїв Небесної Сотні, членів сімей Захисників, Захисниць України, які перебувають в полоні або зникли безвісти, на яких не поширюється дія рішення Київської міської ради від 20 лютого 2025 року № 30/10497 «Про надання додаткових пільг і гарантій киянам-Захисникам, Захисницям України та деяким іншим категоріям осіб».
2. Неухильно дотримуватись вимог законодавства щодо організації харчування здобувачів освіти.
- 3. Встановити такий графік харчування здобувачів освіти:
сніданок (1,3 класи) —09.15- 09.25
сніданок (2,4 класи) — 10.10-10.30
сніданок (5-9 класи пільгові категорії) - 11.15-11.35
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ганні Кім:
4.1. Взяти під особистий контроль питання організації безпечного та якісного харчування учнів.
4.2. Здійснювати постійний контроль за санітарно — гігієнічним режимом харчоблоків, їдальні, своєчасним проходженням обов'язкових медичних оглядів та дотриманням особистої гігієни працівниками, які забезпечують організацію харчування.
4.3. Вжити заходів щодо неухильного дотримання нормативно- правових документів стосовно організації харчування.
4.4. Здійснювати систематичний контроль за фактичною кількістю дітей, які отримують безкоштовне харчування.
4.5. Здійснювати систематичний контроль за асортиментом буфетної продукції.
4.6. Вжити дієвих заходів щодо підвищення ефективності роботи комісії громадського контролю з питань організації харчування.
5. З метою забезпечення порядку під час сніданків та обідів класним керівникам 1-4 класів та вихователям ГПД супроводжувати учнів до їдальні. .
6. Класним керівникам 1-9 класів:
6.1. Довести до відома батьків інформацію про пільги щодо безкоштовного харчування учнів у їдальні.
6.2. Перевірити необхідні документи, що передбачають право дитини на пільгове харчування.
6.3 Систематично проводити з учнями бесіди щодо важливості й необхідності гарячого харчування учнів, інструктажі з питань безпеки життєдіяльності та правил поведінки в їдальні.
7. Завідувачу господарства Світлані Коломієць:
7.1. Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в приміщеннях їдальні.
7.2. Забезпечити безперебійне ГВП, функціонування рукомийників, використання паперових рушників, наповнення дозаторів рідким милом.
7.3. Організувати миття та дезінфекцію поверхонь столів, лав, дверних ручок.
7.4. Забезпечити вологе прибирання, провітрювання обідньої зали та харчоблоку в перервах між прийомами їжі здобувачів освіти.
7.5. Затвердити графік вологого прибирання, провітрювання та дезінфекції приміщень їдальні.
8. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ганну Кім.
На підставі вищевикладеного Примірне чотиритижневе сезонне меню (обіди), не мають бути скориговані для вікової групи учнів від 6 до 11 років, тому що навчання учнів 1-4 класів, повинно бути організовано у першу зміну (сніданки).
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ 25.09.2020 № 2205 Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти та НАКАЗ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 192 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА №130 від 01.09.2025 Про організацію та посилення контролю за харчуванням в школі в І семестрі 2025/2026 навчальному році буде додано окремим файлом.