-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії
Завершена
290 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 454.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 454.85 UAH
Номер:
844bb9f0453e4eb9865645fea22b7493
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 15:33 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 77-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.10.2025 №77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2025-08-15-002204-a від 15.08.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 05.09.2025 №41 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чортківського ліцею №1 імені Маркіяна Шашкевича Чортківської міської ради Тернопільської області (далі - Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-15-002712-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.08.2025 №23, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (далі – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.08.2025 №24, повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2025, договір від 05.09.2025 №41 на суму 288 774,00 грн, пояснення Замовника від 09.10.2025, 16.10.2025 та 24.10.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено наступне.
Згідно додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Замовником до учасників торгів зазначено вимогу: «…Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається детальні технічні характеристики, виробник, країна походження та гарантійний термін) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Замовник буде перевіряти надані в порівняльній таблиці характеристики з офіційним сайтом виробника ноутбука…».
Замовником в додатку 2 «Таблиця технічних вимог» до тендерної документації визначено перелік обладнання, його технічні характеристики та кількість, де окрім іншого в пункті 3.1 комплекту 3 таблиці зазначено штатив універсальний, який складається з:
- основи (важка або спеціально сконструйована для запобігання перекиданню),
- вертикального стриженя (700 мм),
- опорного стриженя (100 мм),
- полички,
- муфти-затискача - 3 шт.,
- лапки,
- кільця тощо».
Так, учасник ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» в складі пропозиції подав «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника» (файл - «Порівняльна таблиця відповідності (1).pdf»), та подав «Технічну пропозицію учасника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (файл – «Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару).pdf»), в яких в пункті 3.1 комплекту 3 зазначено Штатив універсальний в комплектації, де муфта-затискач зазначена без її кількості, а саме:
- основа (важка або спеціально сконструйована для запобігання перекиданню);
- вертикальний стрижень (700 мм),
- опорний стрижень (100 мм),
- поличка,
- муфта-затискач,
- лапка,
- кільце.
На письмовий запит Управління від 07.10.2025 щодо вищевикладеного Замовником 09.10.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Щодо Штативу універсального в комплектації: муфта-затискач без зазначення кількості товару, повідомляємо наступне. Між ТОВ «Поділля Фінанс» та Замовником було укладено договір на поставку наступного товару: комплект навчального обладнання для кабінету хімії (Штатив універсальний - 5 штук; у склад якого входить муфта-затискач).
Звертаємо Вашу увагу, що окремої вимоги щодо зазначення в Порівняльній таблиці кількості штук муфт-затискачів вимогами Тендерної документації не було передбачено. Учасником було підтверджено наявність в комплектації набору, товару - муфти-затискача (п 3.1(Порівняльна таблиця відповідності.pdf.)). Замовник в обов’язковому порядку буде перевіряти відповідність запропонованого товару встановленим вимогам та у разі, якщо в запропонованому наборі (Штатив універсальний - 5 штук) не буде муфт-затискачів у кількості – 3 штуки, Замовником буде відмовлено Постачальнику в отриманні товару та ініційовано розірвання договору.…».
Отже, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
27.10.2025 16:26 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку моніторингу номер: 844bb9f0453e4eb9865645fea22b7493
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 06.10.2025 15:33 - 27.10.2025 23:00
Повідомляю наступне, а саме:
Чортківським ліцеєм №1 імені Маркіяна Шашкевича Чортківської міської ради ініційовано розірвання договору від 05 вересня 2025 року, укладеного за результатами процедури закупівлі "Відкриті торги з особливостями" (UA-2025-08-15-002204-a-a1) із ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", про що укладено Додаткову угоду №1 від 28.10.2025р..
Копія Додаткової угоди додається.
Дата публікації звіту:
28.10.2025 18:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
30.10.2025 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
ce99b174a2c04320a9e4ffd4e63d9bd3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-15-002204-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до зазначеної у річному плані закупівель замовника на 2025 рік інформації (UA-P-2025-08-15-002712-a), дана закупівля співфінансується Європейським Союзом в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (постанова Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318).
Слід зазначити, що Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода), а з метою реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», запровадженої Регламентом (ЄС) Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 29.02.2024 №2024/792, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України) як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України, який може паралельно прискорити шлях України до набуття членства в Європейському Союзі.
Постановою КМУ №1318, з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у додатку 4 якого визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, серед яких, зокрема: зазначення у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, емблеми Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (із зазначенням інформації про джерело фінансування та конкретного кроку Плану України).
Відповідно до статті 16 Рамкової угоди, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 передбачено забезпечення публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України.
Зокрема, відповідно до підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4 до цієї постанови.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію, а саме зазначити причини не вказання у тендерній документації зміст статті – 7 Рамкової угоди, а також – у проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та укладеному за результатами процедури закупівлі договорі, інформації, визначеної у статті 7 вищезгаданої Рамкової угоди.
3. Згідно додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Замовником до учасників торгів зазначено вимогу: «…Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається детальні технічні характеристики, виробник, країна походження та гарантійний термін) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Замовник буде перевіряти надані в порівняльній таблиці характеристики з офіційним сайтом виробника ноутбука…».
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» в складі пропозиції подало «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника» (файл Порівняльна таблиця відповідності (1).pdf), в якій в пункті 3.1 зазначено Штатив універсальний в комплектації: муфта-затискач без зазначення кількості товару, в той час як згідно пункту 3.1 Таблиці технічних вимог Додатку 2 тендерної документації передбачено закупівлю Штатива універсального в комплектації: муфта-затискач в кількості 3 штуки. Окрім цього, на порушення вимог Додатку 2 Порівняльна таблиця не містить колонки «Кількість, штук» запропонованих товарів.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» вимогам Додатку 2 до тендерної документації?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2d34137f38934f2cac5bf85f6a4bc33f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 11:21
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення Номер: ce99b174a2c04320a9e4ffd4e63d9bd3
Назва: Запит про надання пояснення
Дата опублікування: 07.10.2025 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь: 11.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
пояснюю, а саме:
1. Питання:
1. «Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?»
Відповідь:
1.Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до даної методики, щоб визначити очікувану вартість предмету закупівлі замовник може використати певні методи, зокрема розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Щодо даної закупівлі замовником був використаний саме метод порівняння ринкових цін. Згідно з даним методом замовник збирає комерційні пропозиції, вивчає актуальні ціни на ринку та вираховує очікувану вартість предмету закупівлі. Так, замовником щодо предмета закупівлі даних відкритих торгів було отримано комерційні пропозиції від ТОВ «Поділля Фінанс» та ТОВ «ТМ БРІК», що додаються (Додатки№3,4. Крім того замовником було проведено аналіз цін на ринку відповідних товарів за допомогою інтернет-ресурсів, а саме:
https://b-pro.com.ua/katalog/himiya
https://stemclass.com.ua/catalog/chemistry
https://elizlabs.com.ua/obladnannya-dlya-kabinetiv-fiziki?srsltid=AfmBOopLxdYutS67IZAjYxQCvgvH3vX-ubB5ClkSbGD3xpDNBJ3j1iE
2. Відповідно до отриманих даних з комерційних пропозицій та інтернет-ресурсів замовником було розраховано очікувану вартість предмета закупівлі.
«Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Відповідь:
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1B1gnDTs7T1-FRy7LdT3RkfyRe4NleLQs/edit
3. Джерела фінансування закупівлі місцевий бюджет за ТПКВКМБ 1183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та ТПКВКМБ 1184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Повний текст вказаних рішень з відповідними додатками знаходиться за посиланням:
https://www.chortkivmr.gov.ua/dokymentu/ofitsijni-dokumenty-miskoyi-rady/rishennya-miskoyi-rady/2025-rik/111-sesiya-chortkivskoyi-miskoyi-rady-viii-sklykannya/
2. Питання:
«Прошу надати інформацію, а саме зазначити причини не вказання у тендерній документації зміст статті – 7 Рамкової угоди, а також – у проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та укладеному за результатами процедури закупівлі договорі, інформації, визначеної у статті 7 вищезгаданої Рамкової угоди.»
Відповідь:
Наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що Замовником у Тендерній документації та Проекті договору (Додаток № 3) було зазначено щодо обов’язкового дотримання вимог ст. 7 Рамкової угоди, а саме:
• РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ: Закупівля здійснюється за кошти програми фінансування «Ukraine Facility». Учасники під час підготовки та подання тендерних пропозицій повинні враховувати вимоги статей 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом «Ukraine Facility».
• Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступний документ: «Учасник повинен надати інформацію у формі листа/довідки у довільній формі, в якій він гарантує, що до нього, його кінцевого бенефіціарного власника, субпідрядника (співвиконавця) не було застосовано санкції ЄС, із зазначенням найменування, ЄДРПУО/РНОКПП для юридичної особи або ПІБ для фізичної особи, написані українською мовою та транслітерацією.»
• Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступний документ: «Учасник повинен надати Довідку в довільній формі що відповідно до пункту 1 статті 16 Рамкової угоди при постачанні товарів постачальник зобов’язаний забезпечити зазначення емблеми Європейського Союзу. У всіх документах та публічних матеріалах повинна міститися відповідна заява про фінансування, зокрема: «Фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «Співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility». Постачальник повинен сприяти просуванню заходів та їх результатів шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної інформації для різних аудиторій, включаючи медіа та громадськість.»
• Проект договору (Додаток № 3) передбачає наступні вимоги: 1) «Постачальник та Замовник в рамках виконання договору зобов’язуються дотримуватись вимог ст. 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди». 2) «Постачальник підтверджує та гарантує, що Постачальник або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи не є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу.»
Вимоги щодо зазначення саме змісту ст. 7 Рамкової угоди не передбачено жодним нормативно-правовим актом України. Згідно Листа Мінекономіки «Щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility» зазначено, що закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility, здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 5, 7, 17 Рамкової угоди. Замовник самостійно у тендерній документації встановлює вимоги, які передбачені законодавством, у тому числі за потреби вимоги, передбачені статтями 5, 7, 17 Рамкової угоди. Керуючись статтею 6 Рамкової угоди та пункту 2 постанови № 1318, Міністерство економіки визначено Національним координатором, який діє як єдиний контактний пункт між державними органами та Європейською Комісією для забезпечення загального процесу координації дій з надання допомоги згідно з інструментом Ukraine Facility (в рамках Компонентів I, II та III) і забезпечення захисту фінансових інтересів Європейського Союзу.
3. Питання:
«Згідно додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Замовником до учасників торгів зазначено вимогу: «…Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається детальні технічні характеристики, виробник, країна походження та гарантійний термін) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Замовник буде перевіряти надані в порівняльній таблиці характеристики з офіційним сайтом виробника ноутбука…». ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» в складі пропозиції подало «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника» (файл Порівняльна таблиця відповідності (1).pdf), в якій в пункті 3.1 зазначено Штатив універсальний в комплектації: муфта-затискач без зазначення кількості товару, в той час як згідно пункту 3.1 Таблиці технічних вимог Додатку 2 тендерної документації передбачено закупівлю Штатива універсального в комплектації: муфта-затискач в кількості 3 штуки. Окрім цього, на порушення вимог Додатку 2 Порівняльна таблиця не містить колонки «Кількість, штук» запропонованих товарів. У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» вимогам Додатку 2 до тендерної документації? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.»
Відповідь:
Замовником у Тендерній документації було встановлено наступну вимогу: «Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається детальні технічні характеристики, виробник, країна походження та гарантійний термін) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. » На виконання вище зазначеної вимоги Учасником ТОВ «Поділля Фінанс» було надано наступний документ: «Порівняльна таблиця відповідності.pdf.». Вищезазначена «Порівняльна таблиця відповідності.pdf» містить колонку «К-сть, шт.», у якій зазначено кількість обладнання, що вимагалась Додатком № 2 до Тендерної документації Замовника. Наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що окремої вимоги щодо зазначення окремої колонки «Кількість, штук» тендерною документацією не передбачено. Обов’язковими вимогами щодо зазначенні інформації в Порівняльній таблиці було: «обов‘язково зазначається детальні технічні характеристики, виробник, країна походження та гарантійний термін». Зазначена інформація повністю була висвітлена Учасником – ТОВ «Поділля Фінанс» у документі: «Порівняльна таблиця відповідності.pdf». Крім того кількість товару відображена у наступних документах наданих у складі тендерної пропозиції учасника: 1) Цінова пропозиція (Додаток № 4), 2) Технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток № 2), 3) Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару), 4) Проект договору - погоджений та заповнений (Додаток № 3).
Щодо Штативу універсального в комплектації: муфта-затискач без зазначення кількості товару, повідомляємо наступне. Між ТОВ «Поділля Фінанс» та Замовником було укладено договір на поставку наступного товару: комплект навчального обладнання для кабінету хімії (Штатив універсальний - 5 штук; у склад якого входить муфта-затискач).
Звертаємо Вашу увагу, що окремої вимоги щодо зазначення в Порівняльній таблиці кількості штук муфт-затискачів вимогами Тендерної документації не було передбачено. Учасником було підтверджено наявність в комплектації набору, товару - муфти-затискача (п 3.1( Порівняльна таблиця відповідності.pdf.)). Замовник в обов’язковому порядку буде перевіряти відповідність запропонованого товару встановленим вимогам та у разі, якщо в запропонованому наборі (Штатив універсальний - 5 штук) не буде муфт-затискачів у кількості – 3 штуки, Замовником буде відмовлено Постачальнику в отриманні товару та ініційовано розірвання договору.
Номер:
1764bfbebde24fbb94e59aba6f227af0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2025 18:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-15-002204-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Аналізом оприлюдненої замовником інформації щодо досліджуваної закупівлі на веб-сайті замовника (за наданим замовником посиланням: https://docs.google.com/document/d/1B1gnDTs7T1-FRy7LdT3RkfyRe4NleLQs/edit), встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318 та, відповідно, не враховано положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблему Європейського Союзу.
Надайте інформацію чому Вами при оприлюдненні на власному веб-сайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, не використано емблему Європейського Союзу?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7891cff7bfec4705bf1e3ea797ef2be8
Назва:
Відповідь на: 1764bfbebde24fbb94e59aba6f227af0 Назва: Запит про надання пояснення Дата опублікування: 13.10.2025 18:16 Дата до якої повинна бути надана відповідь: 17.10.2025 00:00 Автор: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Дата опублікування:
16.10.2025 08:30
Опис:
ВІДПОВІДЬ:
Підпунктом 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318, встановлено наступну вимогу: « Відповідальні органи під час виконання Плану: Забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених Додатком 4.».
Додатком 4 встановлено наступні вимоги:
• Координатор, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми.
• Емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу (https://commission.europa.eu/document/3192a0ef-6bda-4e1a-81ca-65ade2ffad73_en).
• До емблеми Європейського Союзу обов’язково додається інформація про джерело фінансування.
• Під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: “Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility” або “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”.
• Інформація про джерело фінансування розміщується у місці, де буде легко помітною для цільової аудиторії.
Під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Вимогами ст. 16 Рамкової угоди встановлено:
« Стаття 16 Публічність
1. Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану, визнавали походження та забезпечували публічність. Це включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
2. Такі заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. »
На виконання вищезазначених вимог, в Тендерній документації замовника, Проекті договору (Додаток № 3) та Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 2) було використано Емблему Європейського Союзу та здійснено відповідну заяву про фінансування: Джерело фінансування - «Фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility»
Фінансується
Європейським Союзом
Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що обов’язку Замовника щодо використання Емблеми Європейського Союзу в документі Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачено жодним нормативно-правовим актом України, позаяк не є «Заявою про фінансування». Посібник “Використання емблеми ЄС у контексті програм ЄС 2021-2027 рр. Операційні інструкції для одержувачів фінансування ЄС” спрямовує вимоги, щодо розміщення емблеми ЄС та у розділі ІІ «Анміністративна угода з Радою Європи щодо використання емблеми ЄС третіми особами», у її загальних принципах передбачає: «Будь яка фізична або юридична особа («користувач») може використовувати емблему ЄС або будь які її елементи за умови дотримання наступних умов її використання», тобто, прямого зобов’язання використання емблеми ЄС на всій, без винятку, проміжній документації, не передбачено.
Одночасно повідомляємо, що зауваження, щодо невикористання емблеми ЄС на документі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», розміщеного на офіційному сайті розпорядника бюджетних коштів, прийнято до уваги та емблема ЄС з написом «Фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» відображена на вищезгаданому документі відповідно до вимог “Використання емблеми ЄС у контексті програм ЄС 2021-2027 рр. Операційні інструкції для одержувачів фінансування ЄС”;
https://docs.google.com/document/d/13PhWCo469eqHwrrfsgJvmMmWtC8K9_SN/edit#heading=h.ioeu17wwcl9n
Номер:
f1448ab5670143f5873e06a159343808
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2025 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-15-002204-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до статті 3 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ (далі – Рамкова угода) встановлено, що:
1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь.
2. Україна повинна забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС. Україна зобов’язується забезпечити виконання цього зобов’язання:
- шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів;
- шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
Аналізом пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено, що учасник не є виробником запропонованих товарів, а саме:
- Набору лабораторного для вивчення електрики (базовий) з ящиком для зберігання, Набору лабораторного для вивчення механіки зі штативом універсальним (базовий комплект), Набору пружин, Штативу універсального, Триноги металевої, Спіралі мідної, Спиртівки для сухого палива, Приладу для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умов, Шкали твердості по Моосу, Мінеральних добрив, Колекції «Нафта і продукти переробки», Кам’яного вугілля, Скла і продуктів переробки, Пластмас і продуктів переробки, Колекції «Каучук», Колекції «Волокна», Навчальної колекції «Метали і сплави», Колекції «Корисні копалини» демонстраційної, Набору моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий) 360 кульок різного кольору, Моделі демонстаційної кристалічних граток мінералів та простих речовин (залізо, мідь, магній, цинк, хлорид натрію, алмаз, графіт) 8 моделей в наборі, Моделі демонстраційної кристалічних граток мінералів та простих речовин (лід, вуглець, йод) 3 моделі в наборі, - виробником є ФОП Шелест Маргарита Василівна;
- Набору лабораторного посуду для кабінету фізики, Набору провідників в ізоляції, Генератора звукового мультифункціонального, Набору № 3 ВС «Луги», Набору № 1 С «Кислоти», Набору хімічних реактивів (основні) виробником є ПрАТ «Електровимірювач»;
- Стінки для навчального кабінету, Столу демонстраційного з розетками, Шафи витяжної для кабінету хімії, Столу демонстраційного для кабінету хімії, Столу демонстраційного з препараційною зоною, Тумби з мийкою виробником є ТОВ «Меблі-Техностиль».
У зв’язку з вище викладеним, надайте пояснення:
- яким чином замовником здійснювалася перевірка виробників товарів, а саме ФОП Шелест Маргарити Василівни, ПрАТ «Електровимірювач», ТОВ «Меблі-Техностиль» на відсутність їх у санкційному списку Європейського Союзу?
- чому замовником в тендерній документації не встановлено вимогу щодо дотримання статті 3 Рамкової Угоди саме для виробників товарів, а не лише для учасника-постачальника ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7bca2822bdfb46bc812cda19767ac949
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.10.2025 11:00
Опис:
ПИТАННЯ:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-15-002204-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до статті 3 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода) встановлено, що:
1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь.
2. Україна повинна забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС. Україна зобов’язується забезпечити виконання цього зобов’язання: - шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів; - шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
Аналізом пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено, що учасник не є виробником запропонованих товарів, а саме: - Набору лабораторного для вивчення електрики (базовий) з ящиком для зберігання, Набору лабораторного для вивчення механіки зі штативом універсальним (базовий комплект), Набору пружин, Штативу універсального, Триноги металевої, Спіралі мідної, Спиртівки для сухого палива, Приладу для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умов, Шкали твердості по Моосу, Мінеральних добрив, Колекції «Нафта і продукти переробки», Кам’яного вугілля, Скла і продуктів переробки, Пластмас і продуктів переробки, Колекції «Каучук», Колекції «Волокна», Навчальної колекції «Метали і сплави», Колекції «Корисні копалини» демонстраційної, Набору моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий) 360 кульок різного кольору, Моделі демонстаційної кристалічних граток мінералів та простих речовин (залізо, мідь, магній, цинк, хлорид натрію, алмаз, графіт) 8 моделей в наборі, Моделі демонстраційної кристалічних граток мінералів та простих речовин (лід, вуглець, йод) 3 моделі в наборі, - виробником є ФОП Шелест Маргарита Василівна; - Набору лабораторного посуду для кабінету фізики, Набору провідників в ізоляції, Генератора звукового мультифункціонального, Набору № 3 ВС «Луги», Набору № 1 С «Кислоти», Набору хімічних реактивів (основні) виробником є ПрАТ «Електровимірювач»; - Стінки для навчального кабінету, Столу демонстраційного з розетками, Шафи витяжної для кабінету хімії, Столу демонстраційного для кабінету хімії, Столу демонстраційного з препараційною зоною, Тумби з мийкою виробником є ТОВ «Меблі-Техностиль».
У зв’язку з вище викладеним, надайте пояснення:
- яким чином замовником здійснювалася перевірка виробників товарів, а саме ФОП Шелест Маргарити Василівни, ПрАТ «Електровимірювач», ТОВ «Меблі-Техностиль» на відсутність їх у санкційному списку Європейського Союзу?
- чому замовником в тендерній документації не встановлено вимогу щодо дотримання статті 3 Рамкової Угоди саме для виробників товарів, а не лише для учасника-постачальника ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
ВІДПОВІДЬ:
Яким чином замовником здійснювалася перевірка виробників товарів, а саме ФОП Шелест Маргарити Василівни, ПрАТ «Електровимірювач», ТОВ «Меблі-Техностиль» на відсутність їх у санкційному списку Європейського Союзу ?
Вимогами Тендерної документації на виконання вимог Рамкової угоди, в тому числі ст. 3 Рамкової угоди було передбачено наступні вимоги:
1) « Закупівля здійснюється за кошти програми фінансування «Ukraine Facility». Учасники під час підготовки та подання тендерних пропозицій повинні враховувати вимоги статей 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом «Ukraine Facility».
2) «Відповідно до статті 3 Рамкової угоди, Україна повинна забезпечити, щоб жодна операція, пов’язана з фінансуванням ЄС, не була здійснена на користь особи або організації, які потрапили під санкції ЄС (пункт 2 статті 3 Рамкової угоди).
Під час здійснення даної закупівлі Замовником забезпечується додержання вимоги ст. 3 Рамкової угоди, а саме:
– під час здійснення закупівлі забезпечується можливість участі лише учасників до яких, особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, не застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та які відсутні у санкційному списку Європейського Союзу;
– під час виконання умов договору про закупівлю забезпечується здійснення оплати постачальнику (виконавцю робіт, надавачу послуг) лише за умови якщо до нього не застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та його відсутності у санкційному списку Європейського Союзу.
3) « Закупівля здійснюється за кошти програми фінансування «Ukraine Facility», отже усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Отже, під час закупівель не мають бути допущені учасники, які фактично зареєстровані в неприйнятних країнах, а також не мають здійснюватися поставки й матеріали, походженням з неприйнятних країн, за виключенням випадків, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проєкту неможливою або надмірно складною (нагальної необхідності, недоступності послуг на ринках відповідних країн або територій, інших належним чином обґрунтованих випадках). »
4) « Постачальник та Замовник в рамках виконання договору зобов’язуються дотримуватись вимог ст. 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди ».
З метою дотримання вимог ст. 3 Рамкової угоди, перед визначенням Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс» переможцем процедури закупівлі, Замовником було перевірено інформацію чи не знаходяться зазначені в наданій учасником ТОВ «Поділля Фінанс» Порівняльній таблиці відповідності та Документах якості виробники запропонованого товару у санкційному списку Європейського Союзу за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu.
- Чому замовником в тендерній документації не встановлено вимогу щодо дотримання статті 3 Рамкової Угоди саме для виробників товарів, а не лише для учасника-постачальника ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»?
Жодним нормативно правовим актом України не передбачено обов’язку Замовника щодо встановлення в Тендерній документації вимоги щодо дотримання статті 3 Рамкової Угоди саме для виробника товарів. Наголошуємо, що Замовником в Тендерній документації було встановлено вимогу щодо обов’язкового дотримання вимог ст. 3 Рамкової угоди і в Тендерній документації і в Проекті договору. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не може знати чи буде потенційний учасник виробником товару, офіційним представництвом виробника, дистриб’ютором товару, постачальником товару або посередником. Крім того, з метою дотримання вимог ст. 3 Рамкової угоди, перед визначенням Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс» переможцем процедури закупівлі, Замовником було перевірено інформацію чи не знаходяться зазначені в наданій учасником ТОВ «Поділля Фінанс» Порівняльній таблиці відповідності та Документах якості виробники запропонованого товару у санкційному списку Європейського Союзу за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu. Також звертаємо Вашу увагу що зазначені виробники: ФОП Шелест Маргарити Василівни, ПрАТ «Електровимірювач», ТОВ «Меблі-Техностиль» є українськими виробниками продукції що була запропонована ТОВ «Поділля Фінанс» згідно наданої інформації.