• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії

Завершена

290 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 454.85 UAH
Номер: 844bb9f0453e4eb9865645fea22b7493
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 06.10.2025 15:33 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 77-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.10.2025 №77-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2025-08-15-002204-a від 15.08.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 05.09.2025 №41 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чортківського ліцею №1 імені Маркіяна Шашкевича Чортківської міської ради Тернопільської області (далі - Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-15-002712-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.08.2025 №23, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (далі – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.08.2025 №24, повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2025, договір від 05.09.2025 №41 на суму 288 774,00 грн, пояснення Замовника від 09.10.2025, 16.10.2025 та 24.10.2025, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено наступне. Згідно додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Замовником до учасників торгів зазначено вимогу: «…Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається детальні технічні характеристики, виробник, країна походження та гарантійний термін) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Замовник буде перевіряти надані в порівняльній таблиці характеристики з офіційним сайтом виробника ноутбука…». Замовником в додатку 2 «Таблиця технічних вимог» до тендерної документації визначено перелік обладнання, його технічні характеристики та кількість, де окрім іншого в пункті 3.1 комплекту 3 таблиці зазначено штатив універсальний, який складається з: - основи (важка або спеціально сконструйована для запобігання перекиданню), - вертикального стриженя (700 мм), - опорного стриженя (100 мм), - полички, - муфти-затискача - 3 шт., - лапки, - кільця тощо». Так, учасник ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» в складі пропозиції подав «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника» (файл - «Порівняльна таблиця відповідності (1).pdf»), та подав «Технічну пропозицію учасника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (файл – «Технічна пропозиція (детальний опис запропонованого товару).pdf»), в яких в пункті 3.1 комплекту 3 зазначено Штатив універсальний в комплектації, де муфта-затискач зазначена без її кількості, а саме: - основа (важка або спеціально сконструйована для запобігання перекиданню); - вертикальний стрижень (700 мм), - опорний стрижень (100 мм), - поличка, - муфта-затискач, - лапка, - кільце. На письмовий запит Управління від 07.10.2025 щодо вищевикладеного Замовником 09.10.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Щодо Штативу універсального в комплектації: муфта-затискач без зазначення кількості товару, повідомляємо наступне. Між ТОВ «Поділля Фінанс» та Замовником було укладено договір на поставку наступного товару: комплект навчального обладнання для кабінету хімії (Штатив універсальний - 5 штук; у склад якого входить муфта-затискач). Звертаємо Вашу увагу, що окремої вимоги щодо зазначення в Порівняльній таблиці кількості штук муфт-затискачів вимогами Тендерної документації не було передбачено. Учасником було підтверджено наявність в комплектації набору, товару - муфти-затискача (п 3.1(Порівняльна таблиця відповідності.pdf.)). Замовник в обов’язковому порядку буде перевіряти відповідність запропонованого товару встановленим вимогам та у разі, якщо в запропонованому наборі (Штатив універсальний - 5 штук) не буде муфт-затискачів у кількості – 3 штуки, Замовником буде відмовлено Постачальнику в отриманні товару та ініційовано розірвання договору.…». Отже, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 27.10.2025 16:26 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2025 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку моніторингу номер: 844bb9f0453e4eb9865645fea22b7493 Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000075 Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00 Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637 Період моніторингу: 06.10.2025 15:33 - 27.10.2025 23:00 Повідомляю наступне, а саме: Чортківським ліцеєм №1 імені Маркіяна Шашкевича Чортківської міської ради ініційовано розірвання договору від 05 вересня 2025 року, укладеного за результатами процедури закупівлі "Відкриті торги з особливостями" (UA-2025-08-15-002204-a-a1) із ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", про що укладено Додаткову угоду №1 від 28.10.2025р.. Копія Додаткової угоди додається.
Дата публікації звіту: 28.10.2025 18:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 30.10.2025 16:13

Запити/Пояснення