-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58.
Завершена
2 451 196.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 511.97 UAH
мін. крок: 1% або 24 511.97 UAH
Номер:
c4ccc0a653784ae195896e7c6e9a4102
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 11:10 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.10.2025
№288
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 03.10.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.10.2025 №288
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-08-14-012561-a 14.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення пункту 5.2 Настанови, абзацу другого пункту 21 Постанова №668 та частини 2 статті 7 Закону № 5007-VI.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ», (далі – Замовник) на 2025 рік, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 14.08.2025 №ВТ1408-04), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ»; повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2025, договір від 23.09.2025 №103/9-ПД/25, додаткова угода від 26.09.2025 №1, пояснення Замовника від 15.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:» до тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
Згідно з пунктом 1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою):» Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:» до тендерної документації Замовника, Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий не раніше 2025 року.
Проте, в тендерній пропозиції Переможця ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» вищезазначений документ відсутній.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 10.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.10.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...В зв’язку з технічним проблемами майданчика та збройною агресією російської федерації, Учасник не мав змоги вчасно завантажити документ до електронної системи закупівель, тому зазначений документ було надано безпосередньо Замовнику (копія документу надається). Згідно з Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією Харків та Харківська область віднесені до зони можливих бойових дій та знаходиться під постійними обстрілами країни-агресора. До того ж, КП «ХАРКІВВОДОКАЛ» є одним з об’єктів критичної інфраструктури. Враховуючи постійні обстріли країни агресора об’єктів критичної інфраструктури, закупівля вказаних робіт з підключення газопоршневих установок є критично необхідною для підтримки життєдіяльності міста Харкова та Харків’ян.».
Відповідно до пункту 47 Особоивостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Переможцем процедури закупівель ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» вимог пункту 1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою):» Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:» до тендерної документації Замовника, оскільки Переможецем торгів шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Отже, Учасник - Переможец процедури закупівлі ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» повинен був надати вищезазначені документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: протягом чоторьох днів з 08 вересня 2025 року (дата оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Таким чином, Замовник на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Переможця ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; а уклав з ним договір від 23.09.2025 №103/9-ПД/25.
2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено наступне.
Згідно з пунктом 3.3 Додатку 4 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовника та пунктом 3.3 договору від 23.09.2025 №103/9-ПД/25, Структура договірної ціни є динамічною і визначається у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням змін та доповнень, та положень Загальних умов, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 із змінами в межах обсягів асигнувань, визначених за результатами конкурсних торгів.
Відповідно до пункту 14.1.1 договору від 23.09.2025 №103/9-ПД/25 Договірна ціна (Додаток №1) є невід'ємною частиною цього Договору.
Згідно з абзацом другим пункту 21 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Постанова №668), Договірна ціна визначається на основі кошторису з урахуванням вимог частини другої статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення».
Відповідно до частини 2 статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення» від 21.06.2012 № 5007-VI (далі — Закон № 5007-VI), при обчисленні вартості будівництва об’єктів (крім автомобільних доріг загального користування), що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, та вартості розроблення містобудівної документації (крім вартості робіт із землеустрою, що проводяться при розробленні містобудівної документації, яка одночасно є документацією із землеустрою) застосовуються кошторисні норми України щодо ціноутворення у будівництві, затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури. У разі відсутності кошторисних норм України, які відображають галузеві особливості щодо ціноутворення у будівництві, відповідними центральними органами виконавчої влади за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури, можуть затверджуватися галузеві кошторисні норми. У разі необхідності можуть застосовуватися також кошторисні норми підприємств та індивідуальні кошторисні норми.
Так, відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова), ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Пунктом 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Згідно з Додатком 30 до Настанови, договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.»».
Однак, під час моніторингу встановлено, що Договірна ціна «на будівництво «Реконструкції РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58».(код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)», до договору від 23.09.2025 №103/9-ПД/25 не відповідає Додатку 30 Настанови, оскільки не зазначено відомості стосовно «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.».
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 10.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.10.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Щодо відсутності у Договірній ціні (Додаток №1 до Договору про закупівлю робіт №103/9-ПД/25 23.09.2025) відомості стосовно «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.», ці відомості відсутні через технічний збій, який відбувся під час переведення Договірної ціни і всіх розрахунків до неї з програмного комплексу АКВ – 5 у машинозчитувальний формат. У найкоротші строки замовником буде опубліковано Додаткову угоду, якою буде затверджено Договірну ціну (Додаток №1 до Договору) у новій редакції з обов’язковим відображенням відомостей стосовно «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.».».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт складання Договірної ціни, яка є невід'ємною частиною договору від 23.09.2025 №103/9-ПД/25 з порушенням вимог законодавства.
Таким чином, Договірна ціна «на будівництво «Реконструкції РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58».(код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)», до договору від 23.09.2025 №103/9-ПД/25 складена з порушенням вимог пункту 5.2 Настанови, абзацу другого пункту 21 Постанова №668 та частини 2 статті 7 Закону № 5007-VI.
Період усунення порушень:
17.10.2025 15:54 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання Північно-східного офісу Держаудитслужби, щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором, Замовником 21 жовтня 2025 року припинено виконання зобов’язань за договором про закупівлю робіт №103/9-ПД/25 від 23.09.2025 року, шляхом укладання Додаткової угоди №2 від 21.10.2025року.
Дата публікації звіту:
21.10.2025 14:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання зобов’язання Північно-східного офісу Держаудитслужби, щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором, Замовником 21 жовтня 2025 року припинено виконання зобов’язань за договором про закупівлю робіт №103/9-ПД/25 від 23.09.2025 року, шляхом укладання Додаткової угоди №2 від 21.10.2025року.
Дата публікації:
23.10.2025 10:09
Запити/Пояснення
Номер:
12d3adc087914f49a2093f14c92a1684
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція , (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-14-012561-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з частиною першою статті 22 Закону, Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Одночасно, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно з пунктом 3.3 Додатку 4 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовника, Структура договірної ціни є динамічною і визначається у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням змін та доповнень, та положень Загальних умов, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 із змінами в межах обсягів асигнувань, визначених за результатами конкурсних торгів.
Поряд з цим, відповідно до вимог Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) на закупівлю «Реконструкції РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58». (код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)” до тендерної документації Замовника, Кошторисна документація надається Переможцем торгів при укладанні договору про закупівлю та визначається згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням змін та доповнень.
Згідно з пунктом 5.1. Настанови №281, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Разом з цим, пунктом 5.1. Настанови №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Проте, в тендерній документації Замовника відсутня відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджена проектна документація.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Пунктом 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.»».
Однак, під час моніторингу встановлено, що Договірна ціна на «на будівництво «Реконструкції РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58».(код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)», до договору від 23.09.2025 №103/9-ПД/25 не відповідає Додатку 30 Настанови, оскільки не зазначено відомості стосовно «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.».
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
4. Відповідно до Додатку 5 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:” до тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
Згідно з пунктом 1 “Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою):” Додатку 5 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:” до тендерної документації Замовника, Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий не раніше 2025 року.
Проте, в тендерній пропозиції Переможця ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ" вищезазначений документ відсутній.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b04cce4c12a34ba28ba74eb4cf72c520
Назва:
Відповідь на повідомлення моніторингу
Дата опублікування:
15.10.2025 16:03
Опис:
Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (надалі – Замовник/ підприємство) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) за адресою: м. Харків, вул. Грицевця, 58. (код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-10-06-000012) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі розділу щодо впровадження ситеми синхронізації розробленої проектної документації на об’єкт реконструкції та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Враховуючи дію на території України воєнного стану, керуючись Постановою КМУ № 1320 від 7 грудня 2023 року із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 547 від 14.05.2024 року роботи з реконструкції РП-0.4 кВ нежитлової будівлі (КНС №21) (інв. №575) шляхом розміщення та підключення газопоршневих установок (ГПУ) виконуються одночасно з розробленням проектної документації без отримання звіту про результати проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єкту. Згідно з п. 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі та враховуючі норми п. 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були проведені попередні ринкові консультації шляхом надсилання листів-запитів та отримані три відповіді з комерційними пропозиціями від трьох суб’єктів господарювання, які будуть завантажені разом з наданням цього пояснення. Відповідно, очікувана вартість була визначена Замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Розмір очікуваної вартості визначено підрозділом – ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ», як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначенні на підставі технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації передбачає монтаж системи синхронізації та пусконалагоджувальні роботи.
Щодо відсутності у Договірній ціні (Додаток №1 до Договору про закупівлю робіт №103/9-ПД/25 23.09.2025) відомості стосовно «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.», ці відомості відсутні через технічний збій, який відбувся під час переведення Договірної ціни і всіх розрахунків до неї з програмного комплексу АКВ – 5 у машинозчитувальний формат. У найкоротші строки замовником буде опубліковано Додаткову угоду, якою буде затверджено Договірну ціну (Додаток №1 до Договору) у новій редакції з обов’язковим відображенням відомостей стосовно «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.» .
В зв’язку з технічним проблемами майданчика та збройною агресією російської федерації, Учасник не мав змоги вчасно завантажити документ до електронної системи закупівель, тому зазначений документ було надано безпосередньо Замовнику (копія документу надається). Згідно з Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією Харків та Харківська область віднесені до зони можливих бойових дій та знаходиться під постійними обстрілами країни-агресора. До того ж, КП «ХАРКІВВОДОКАЛ» є одним з об’єктів критичної інфраструктури. Враховуючи постійні обстріли країни агресора об’єктів критичної інфраструктури, закупівля вказаних робіт з підключення газопоршневих установок є критично необхідною для підтримки життєдіяльності міста Харкова та Харків’ян.