-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Засувки клинові в асортименті
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Завершена
39 315 050.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 393 150.50 UAH
мін. крок: 1% або 393 150.50 UAH
Номер:
fb69e20e72ec4afaa2e07de0c261cdbb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:58 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-08-14-010035-a 14.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції «ВИКТОР ИНВЕСТ» ЕООД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол затвердження річного плану закупівель від 14 серпня 2025 року, оголошення про проведення відкритих торгів Замовника зі змінами, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи АТ «УКРНАФТА» (протокольне рішення від 14 серпня 2025 року № 01/01/13/10/01/01/241-КК) зі змінами (протокольне рішення від 14 серпня 2025 року № 01/01/13/10/01/01/241/1-КК), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника «ВИКТОР ИНВЕСТ» ЕООД - Sole Proprietorship with Limited Liability "VIKTOR INVEST" (Індивідуальне підприємство з обмеженою відповідальністю «ВІКТОР ІНВЕСТ») (далі – «ВИКТОР ИНВЕСТ» ЕООД), вимогу про усунення невідповідностей до 16 вересня 2025 року, протокольне рішення Замовника від 16 вересня 2025 року № 01/01/13/10/01/01/241/3-КК, повідомлення про намір укласти договір від 16 вересня 2025 року, протокольне рішення Замовника від 01 жовтня 2025 року № 01/01/13/10/01/01/241/4-КК, договір поставки від 08 жовтня 2025 року № 13/4813-мтр/25 на суму 935 000,00 доларів США, пояснення Замовника, надані 16 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
21.10.2025 12:15 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2025 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
70fb81a365174d198c798ccc036aa302
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Засувки клинові в асортименті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-14-010035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та відповідних документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
25925059490540819ec3c1a5ffab2f1d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.10.2025 17:02
Опис:
13.10.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Засувки клинові в асортименті, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-14-010035-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. На підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо)?
Акціонерне товариство «Укрнафта» (далі - Замовник), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи:
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності Товариства).
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 28782797) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від п’ятьох потенційних постачальників. Очікувана вартість Закупівлі визначена по найбільш економічно вигідній пропозиції що відповідає технічному завданню.
• АТ "Промарматура" (ціна з майданчику SmartTender);
• ТОВ "Атомстроймеханізація" (КП № 008/1 від 26.05.25);
• ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" (КП № 0523/1 від 23.05.25).
• АТ "Промарматура" (КП № 587-УТА/ВП від 23.05.2025)
• ТОВ "Армапромторг" (КП № 1-23/05 від 23.05.2025)
• ТОВ "Золоте січення - 2008" " (КП № 82 від 27.05.2025)
• ТОВ "Золоте січення - 2008" " (КП № 112 від 04.08.2025)
• Договір ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» №13/2615-МТР/25 від 26.05.25р.
• Договір ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» №13/2129-МТР від 05.06.2024р.
• Договір ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» №13/5170-МТР від 02.12.2024р.
• Договір АТ "Промарматура" №13/293 від 24.01.2024
• Договір АТ "Промарматура" №13/1736 від 10.05.2024
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Предметом закупівлі є Засувки клинові в асортименті.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням специфіки предмета закупівлі, національних стандартів та технічних умов виробників.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є мінімально необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Клинові засувки є критично важливими елементами трубопровідних систем, що забезпечують повне перекриття або відкриття потоку робочого середовища — рідини, пари, газу, нафти, нафтопродуктів тощо. Їх застосування охоплює широкий спектр технологічних процесів.
Принцип дії клинової засувки полягає у переміщенні клину в корпусі засувки, який щільно прилягає до сідла, забезпечуючи надійну герметичність. Конструкція засувок відповідає вимогам стандарту API 600 (Американський інститут нафти), що гарантує їх відповідність міжнародним нормам експлуатації та безпеки.
Заміна засувок здійснюється у випадках втрати герметичності, що безпосередньо впливає на безпеку та ефективність експлуатації обладнання. Кількість необхідних засувок визначена відповідно до актуальної потреби в заміні негерметичних засувок та виконання запланованих організаційно-технічних заходів, спрямованих на забезпечення стабільної роботи виробничих об’єктів АТ «Укрнафта».
Додатки:
1. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості;
2. Комерційні пропозиції;