• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля Пульта управління світлом за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Завершена

1 173 935.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 869.68 UAH
Номер: 216555d300ce41ac8768f57cc8465c0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.09.2025 17:35 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 № 102-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 22.09.2025 № 102-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-08-14-008706-a, яка проведена Комунальним закладом "ЗАПОРІЗЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР ІМЕНІ В.Г.МАГАРА" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, o.a.lobur@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Чебанов А.О. установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 10 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунльного закладу «ЗАПОРІЗЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ УКРАЇНЬКИЙ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНЙ ТЕАТР ІМЕНІ В.Г.МАГАРА» Запорізької обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.08.2025 № 104; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Чебанов Андрій Олексійович (далі – ФОП Чебанов А.О.); протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2025; укладений договір від 08.09.2025 № Т-116Б; запити Замовнику на надання пояснень від 23.09.2025; 06.10.2025 та відповіді на них від 26.09.2025; 09.10.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Чебанов А.О. встановлено наступне. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого учасником товару згідно специфікації товару (технічні вимоги до предмета закупівлі) встановлені наступні вимоги, а саме наявність: •мережні порти – 4; •USB-порти - 6 (включаючи 2 USB високої потужності для заряджання); •вхідна потужність - Neutrik powerCON TRUE1 (110-240 В змінного струму). На підтвердження можливості поставки товару учасником ФОП Чебанов А.О листом від 20.08.2025 № 25082025/05 надано у складі тендерної пропозиції таблицю відповідності, де п. 10 запропоновано 3 основні та 4 додаткові мережні порти; п. 13 запропоновано 3 основні та 4 додаткові USB-порти (включаючи 2 USB високої потужності для заряджання); п18 запропоновано вхідну потужність Neutrik powerCON TRUE1 (110-240 В змінного струму). Також, вищезазначені параметри зазначено у специфікації товару (технічні вимоги до предмета закупівлі) наданої у складі тендерної пропозиції учасника листом від 20.08.2025 № 25082025/14. У складі тендерної пропозиції учасника надано (технічний) паспорт пульта управління світловими приладами MA lighting grand MA3 compact (файл Паспорт pdf). Згідно технічних характеристик, зазначених у паспорті фактично запропонований товар має 3 мережні порти; 5 роз’ємів USB; робочу напругу живлення АС 100-240 В; 50/60 Гц., що не відповідає вимогам додатку 2 до ТД та інформації, наданої ФОП Чебанов А.О. листом від 20.08.2025 № 25082025/05. Згідно пояснень Замовника на запит органу державного фінансового контролю, учасником ФОП Чебанов А.О. «… 3 вбудовані мережеві порти є високошвидкісними GigaBit Ethernet і відповідають за забезпечення усіх мережевих функцій пульта, включаючи роботу з протоколами MA-Net3, Art-Net та sACN. Додаткові мережеві можливості для підключення більше пристроїв реалізуються за допомогою зовнішнього мережевого комутатора (Switch), має – 5 (п’ять) роз’ємів USB. Додаткові USB порти можуть бути легко інтегровані через стандартний USB-хаб; має робочу напругу живлення - АС 100-240 В, 50-60 Гц, з максимальною потужністю 250 ВА. ВА є одиницею вимірювання повної потужності, яка враховує як активну (корисну), так і реактивну (некорисну) складову потужності, на відміну від ват (Вт), що вимірює лише активну потужність…». Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Чебанов А.О. Враховуючи викладене вище, учасником ФОП Чебанов А.О. не виконано вимогу Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, згідно вимог ТД. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, з огляду на невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Чебанов А.О. вимогам до предмету закупівлі тендерної документації, тендерна пропозиція ФОП Чебанов А.О. підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чебанов А.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а обрав його переможцем та уклав з ним договір вартістю 1 173 000,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень: 13.10.2025 10:35 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 10:35

Запити/Пояснення