• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області»

Здійснюється за рахунок фінансової підтримки,наданої в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року (далі - Регламент) та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX (далі - Рамкова угода).

Торги відмінено

3 953 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 118 608.12 UAH
Номер: 905352f9e41d4f15af755a0cdd61232b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.09.2025 11:20 - 30.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 №60-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.09.2025 №60-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-08-14-007439-a 14.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2025 №19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СМ-будсервіс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2025 №38, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 11.09.2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 №39, інформацію про відміну від 12.09.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 14.08.2025 14:39 Замовником внесено зміни в Додаток 4 «Технічне завдання» до ТД. Однак, вищевказані зміни не розміщені та не відображені Замовником в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Крім того, Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться. Таким чином, на порушення вимог пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовником протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться та тендерну документацію у вигляді нової редакції. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» учасник у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-них) за предметом закупівлі договору(-ів) за формою 3. 2) скановану з оригіналу копію аналогічного(-них) договору(-ів), який(які) повністю виконаний(-ні), інформацію щодо якого(яких), вказано інформацію у Довідці за Формою 3. 3) документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3). Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «СМ-будсервіс» надано договір підряду від 30.09.2024 №96 без додатку «Договірна ціна», що є невід’ємною частиною даного договору. Також, учасником ТОВ «СМ-будсервіс» у складі тендерної пропозиції по договору підряду від 30.09.2024 №96 надано документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3), на загальну суму 765 699,66 грн (за жовтень 2024 року №1-1-02-1-1 на 136 378,95 грн, за грудень 2024 року №2 на 103 621,05 грн, за лютий 2025 року №3 на 268 079,00 грн, за квітень 2025 року №4 на 148 043,00 грн, липень 2025 року №5 на 109 577,66 грн), тоді як сума даного договору становить 780 806,32 грн. Учасник ТОВ «СМ-будсервіс» в складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку з інформацією щодо працівників залучених при виконанні робіт з капітального ремонту від 27.08.2025 №39, якою підтвердив наявність директора, плиточника і штукатура. Однак, учасником ТОВ «СМ-будсервіс» не надано інформації щодо працівників залучених при виконанні робіт з капітального ремонту їдальні, які будуть виконувати роботи з внутрішньої каналізації, опалення, вентиляції, електромонтажні роботи, що передбачені Додатком 4 «Технічне завдання» до ТД. Відповідно до пункту 2.2 розділу 2 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати скан-копію з оригіналу витягу з ЄДРПОУ або його електронний варіант. Учасником ТОВ «СМ-будсервіс» в складі тендерної пропозиції витяг з ЄДРПОУ не надано, натомість надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проте, а не витяг з ЄДРПОУ, що не відповідає вимогам пункту 2.2 розділу 2 Додатку 1 до ТД. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 11.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 2.8 розділу 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (технічну специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку 4 до тендерної документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Однак, учасником ТОВ «СМ-будсервіс» в складі своєї тендерної пропозиції підписане технічне завдання (технічну специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку 4 до ТД, не надано. Відповідно до пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД учасник повинен включити до розрахунку договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Сума цих коштів у договірній ціні повинна бути розрахована відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості будівництва». Проте, учасник ТОВ «СМ-будсервіс» кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, до розрахунку договірної ціни не включив, що не відповідає вимогам пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 до ТД. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМ-будсервіс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «СМ-будсервіс» переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі. Також, згідно з Додатком 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по підпункту 6 пункту 47 Особливостей – довідка, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; по підпункту 12 пункту 47 Особливостей - довідка, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Вищевказані довідки надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ТОВ «СМ-будсервіс» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний витяг не надано. Отже, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СМ-будсервіс» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СМ-будсервіс» за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі. 12.09.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 №39 щодо відміни відкритих торгів та інформацію про відміну.
Період усунення порушень: 16.09.2025 14:50 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2025 14:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 02.10.2025 09:50

Запити/Пояснення