-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області»
Здійснюється за рахунок фінансової підтримки,наданої в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року (далі - Регламент) та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX (далі - Рамкова угода).
Торги відмінено
3 953 604.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 118 608.12 UAH
мін. крок: 3% або 118 608.12 UAH
Номер:
905352f9e41d4f15af755a0cdd61232b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 11:20 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.09.2025 №60-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.09.2025 №60-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-08-14-007439-a 14.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2025 №19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СМ-будсервіс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2025 №38, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 11.09.2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 №39, інформацію про відміну від 12.09.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 14.08.2025 14:39 Замовником внесено зміни в Додаток 4 «Технічне завдання» до ТД. Однак, вищевказані зміни не розміщені та не відображені Замовником в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Крім того, Замовником
разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Таким чином, на порушення вимог пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовником протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться та тендерну документацію у вигляді нової редакції.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» учасник у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-них) за предметом закупівлі договору(-ів) за формою 3.
2) скановану з оригіналу копію аналогічного(-них) договору(-ів), який(які) повністю виконаний(-ні), інформацію щодо якого(яких), вказано інформацію у Довідці за Формою 3.
3) документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3).
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «СМ-будсервіс» надано договір підряду від 30.09.2024 №96 без додатку «Договірна ціна», що є невід’ємною частиною даного договору.
Також, учасником ТОВ «СМ-будсервіс» у складі тендерної пропозиції по договору підряду від 30.09.2024 №96 надано документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3), на загальну суму 765 699,66 грн (за жовтень 2024 року №1-1-02-1-1 на 136 378,95 грн, за грудень 2024 року №2 на 103 621,05 грн, за лютий 2025 року №3 на 268 079,00 грн, за квітень 2025 року №4 на 148 043,00 грн, липень 2025 року №5 на 109 577,66 грн), тоді як сума даного договору становить 780 806,32 грн.
Учасник ТОВ «СМ-будсервіс» в складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку з інформацією щодо працівників залучених при виконанні робіт з капітального ремонту від 27.08.2025 №39, якою підтвердив наявність директора, плиточника і штукатура.
Однак, учасником ТОВ «СМ-будсервіс» не надано інформації щодо працівників залучених при виконанні робіт з капітального ремонту їдальні, які будуть виконувати роботи з внутрішньої каналізації, опалення, вентиляції, електромонтажні роботи, що передбачені Додатком 4 «Технічне завдання» до ТД.
Відповідно до пункту 2.2 розділу 2 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати скан-копію з оригіналу витягу з ЄДРПОУ або його електронний варіант.
Учасником ТОВ «СМ-будсервіс» в складі тендерної пропозиції витяг з ЄДРПОУ не надано, натомість надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проте, а не витяг з ЄДРПОУ, що не відповідає вимогам пункту 2.2 розділу 2 Додатку 1 до ТД.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 11.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 2.8 розділу 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (технічну специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку 4 до тендерної документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Однак, учасником ТОВ «СМ-будсервіс» в складі своєї тендерної пропозиції підписане технічне завдання (технічну специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку 4 до ТД, не надано.
Відповідно до пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД учасник повинен включити до розрахунку договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Сума цих коштів у договірній ціні повинна бути розрахована відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості будівництва».
Проте, учасник ТОВ «СМ-будсервіс» кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, до розрахунку договірної ціни не включив, що не відповідає вимогам пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 до ТД.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМ-будсервіс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «СМ-будсервіс» переможцем торгів.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
Також, згідно з Додатком 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по підпункту 6 пункту 47 Особливостей – довідка, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; по підпункту 12 пункту 47 Особливостей - довідка, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Вищевказані довідки надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ТОВ «СМ-будсервіс» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний витяг не надано.
Отже, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СМ-будсервіс» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СМ-будсервіс» за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
12.09.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 №39 щодо відміни відкритих торгів та інформацію про відміну.
Період усунення порушень:
16.09.2025 14:50 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2025 14:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
02.10.2025 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
0fe4fdafacbe49f4aa1e8f69f3ae1331
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-007439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9f352144daa34d61a1285f80df315425
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 17:29
Опис:
Відповідно до запитів від 09-11.09.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-M-2025-09-08-000002), інформуємо що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
Номер:
8ad38735febb4fc595d925d4c92abc8b
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-007439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 2.8 розділу 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (технічну специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку 4 до тендерної документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМ-будсервіс» те, що ним в складі тендерної пропозиції підписане технічне завдання (технічну специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку 4 до ТД, не надано?
2. Відповідно до пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД учасник повинен включити до розрахунку договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Сума цих коштів у договірній ціні повинна бути розрахована відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості будівництва».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМ-будсервіс» те, що ним до розрахунку договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не включені, що не відповідає вимогам пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
04d01c07bcff4fc99ebe99465b3a0bab
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 17:30
Опис:
Відповідно до запитів від 09-11.09.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-M-2025-09-08-000002), інформуємо що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
Номер:
6ea6d98983f04e2ca3bf7c1cb189c794
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-007439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «СМ-будсервіс» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документу, що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, (а саме: Довідку у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7ca7cf1a8a60424b8c229a266590e1cc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 17:32
Опис:
Відповідно до запитів від 09-11.09.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-M-2025-09-08-000002), інформуємо що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
Номер:
98093f5e31c741988abc240809107d23
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-007439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» учасник у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-них) за предметом закупівлі договору(-ів) за формою 3.
2) скановану з оригіналу копію аналогічного(-них) договору(-ів), який(які) повністю виконаний(-ні), інформацію щодо якого(яких), вказано інформацію у Довідці за Формою 3.
3) документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3).
1. Учасником ТОВ «СМ-будсервіс» в складі тендерної пропозиції надано договір підряду від 30.09.2024 №96 без додатку «Договірна ціна», що є невід’ємною частиною даного договору.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» вищевказану невідповідність вимогам пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до ТД?
2. Учасником ТОВ «СМ-будсервіс» в складі тендерної пропозиції надано документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3), по договору підряду від 30.09.2024 №96 на загальну суму 765 699,66 грн (за жовтень 2024 року №1-1-02-1-1 на 136 378,95 грн, за грудень 2024 року №2 на 103 621,05 грн, за лютий 2025 року №3 на 268 079,00 грн, за квітень 2025 року №4 на 148 043,00 грн, липень 2025 року №5 на 109 577,66 грн), тоді як сума даного договору становить 780 806,32 грн.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» вищевказану невідповідність вимогам пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до ТД?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СМ-будсервіс» те, що ним в складі тендерної пропозиції надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а не витяг з ЄДРПОУ, як вимагалось в пункті 2.2 розділу 2 Додатку 1 до ТД?
4. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник ТОВ «СМ-будсервіс» в складі пропозиції надано довідку з інформацією щодо працівників залучених при виконанні робіт з капітального ремонту від 27.08.2025 №39, якою підтвердив наявність директора, плиточника і штукатура.
Враховуючи вищевказане, ким будуть виконуватись роботи з внутрішньої каналізації, опалення, вентиляції, електромонтажні роботи, які передбачені Додатком 4 «Технічне завдання» до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7d2c835de866422897cfcc74e45d29af
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 17:33
Опис:
Відповідно до запитів від 09-11.09.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-M-2025-09-08-000002), інформуємо що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.
Номер:
c2bde0c96b09400da7119ac260da381e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 17:35
Опис:
Відповідно до запитів від 09-11.09.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт та модернізація їдальні Хімчинського ліцею "Інтелект" Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-M-2025-09-08-000002), інформуємо що за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Рожнівською сільською радою буде відмінено процедуру закупівлі.