• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Військове обмундирування (куртка зелена зимова з погонами, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм повсякденний кітель і штани навипуск, костюм польовий бавовняний з погонами, костюм повсякденний, кітель, штани та спідниці (для дівчат)

Завершена

670 833.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 708.33 UAH
Номер: 9875d2daddce41eca110e14941b95928
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-29-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 29.08.2025 15:50 - 20.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2025 № 94-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.08.2025 № 94-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2025-08-14-006858-a, 14.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22, підпунктів 2 та 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення та абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання відповідей на запитання та вимоги учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю порушень - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості), Постанові від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова № 861), Постанові від 02.07.2025 № 782 «Про затвердження додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва» (далі – Постанова № 782); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасність надання відповідей на запитання та вимоги учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КРЕМЕНЧУЦЬКОГО ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЯ УКРАЇНИ ВІТАЛІЯ КОВАЛЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі − замовник) UA-P-2025-08-14-008021-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-08-14-006858-a від 14.08.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 14.08.2025 № 58; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій UA-2025-08-14-006858-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-08-14-006858-a від 27.08.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА»; Протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 27.08.2025 № 69; Повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025; Вимогу про усунення порушення від 28.08.2025 №UA-2025-08-14-006858-a.a1; Рішення замовника від 29.08.2025, щодо Вимоги №UA-2025-08-14-006858-a.a1; договір про закупівлю від 03.09.2025 № 86 на суму 623000,00 грн (без ПДВ) з ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА» (далі – учасник); ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-08-14-006858-a від 03.09.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю оприлюднену від 03.09.2025 та 12.09.2025. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Постанови № 782 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: пункту 3 частини другої статті 22, підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Постанови № 782 в частині не включення до тендерної документації вимог щодо підтвердження ступеня локалізації товару. Так, згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом третім пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим – шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році 25 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Підпунктом 2 та 3 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та Постановою № 782 визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як - Військова форма одягу. Одночасно за вимогами підпункту 3 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону: Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 та 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Постанові № 861. Відповідно до пункту 13-1 Постанови № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Отже, відповідно до Тендерної документації замовника предметом закупівлі є - Військове обмундирування (куртка зелена зимова з погонами, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм повсякденний кітель і штани навипуск, костюм польовий бавовняний з погонами, костюм повсякденний, кітель, штани та спідниці (для дівчат), яке закуповує Замовник, входить до переліку, визначеного підпунктом 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Водночас, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено вимогами пункту 13-1 Порядку № 861. Однак, на порушення вимог пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не встановив вимоги щодо ступеня локалізації виробництва товару та, як наслідок, не застосував положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону під час здійснення зазначеної закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 3 Особливостей. Проведеним під час моніторингу аналізом Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https:// prozorro.gov.ua/page/localisation) Військової форми одягу з підтверджуючим ступенем локалізації не виявлено. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник визначив, що: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.». Так, вимогами підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Замовником встановлено надання учасниками процедури закупівлі довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. Разом з цим, підпунктом 1.1.2. пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати скан копії з оригіналу документів/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування, тощо відповідним майном. При цьому, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше. На виконання вищевказаних вимог учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази б/д б/н (файл: Довідки.pdf), у якій, серед іншого, зазначає наявність приміщення реєстрації місця знаходження фізичної особи-підприємця, яке знаходиться за адресою: м. Кременчук, провулок Чередницький, будинок 6 та обладнання (рядки 3-11 вищезазначеної довідки), що знаходяться у власності фізичної особи. Проте, учасником не надано документів, які підтверджують право власності/володіння/користування тощо вищезазначеним майном. З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 12.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного порушення, а саме: «…Таким чином, Замовник встановив, що Учасник документально підтвердив наявність ключового активу – виробничого приміщення, де безпосередньо здійснюється діяльність з пошиття одягу, а також усього необхідного для цього обладнання. Це було розцінено як достатнє підтвердження спроможності Учасника якісно та вчасно виконати умови договору. Щодо приміщення за адресою пров. Чередницький, 6, яке в довідці вказано як місце реєстрації ФОП, Замовник виходив з того, що дана адреса є юридичною адресою Учасника, що підтверджується численними іншими документами у складі пропозиції (договори, довідки, рахунки). Відсутність окремого правовстановлюючого документа на приміщення, що є місцем реєстрації, не було розцінено як суттєву невідповідність, оскільки ключові виробничі потужності, що безпосередньо впливають на можливість виготовлення предмета закупівлі, підтверджені належним чином…». Також моніторингом установлено, що вимогою підпункту 1.2.1 пункту 1.2 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Разом з цим підпунктом 1.2.2. пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що до довідки необхідно додати документ на кожного працівника скан копії з оригіналу (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ). На виконання вищевказаних вимог учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність персоналу б/д б/н (файл: Довідки.pdf), у якій серед іншого зазначає наявність працівниці – Міхно Світлани Вікторівни, проте у наданих учасником документах, які засвідчують можливість використання праці даного працівника (Наказ про прийняття на роботу та копія трудової книжки) вказана працівниця значиться, як Міхно Світлана Анатоліївна, що не відповідає даним, зазначеним у Довідці. З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 12.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного, а саме: «Дійсно, у «Довідці про наявність персоналу» по-батькові працівниці зазначено як «Вікторівна» , тоді як у Наказі про прийняття на роботу № 2 від 31.05.2021 та у копії трудової книжки зазначено «Анатоліївна». При розгляді тендерної пропозиції уповноважена особа Замовника кваліфікувала дану розбіжність як формальну (несуттєву) помилку (описку) відповідно до умов, викладених у Розділі ІІІ, пункті 1 ТД.». Моніторингом встановлено, що у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Так, пунктом 1 Розділу І «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до тендерної документації замовником, серед іншого визначено, що: «…У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». На виконання даної вимоги учасником до електронної системи закупівель завантажено документ «Згідно до форми Таблиці 2» (файл: Довідки.pdf), де на підтвердження відповідності позиції «Костюм повсякденний, кітель і штани навипуск» зазначає: «щільність тканини – не менше 315 гр/м2», що не дає змоги ідентифікувати щільність тканини, а отже не відповідає вимогам встановленим замовником. З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 12.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного порушення, а саме: «…Костюм повсякденний: напіввовняна тканина, щільність не менше 315 г/м2. Щільність тканини не менше 315 г/м2. Відповідає. Підтверджено декларацією Учасника-виробника у порівняльній таблиці. ТД не містила імперативної вимоги надати окремий сертифікат або протокол випробувань на цей конкретний тип тканини. Декларації виробника було визнано достатньою…». Нормою абзацу 1 пункту 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА». Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника чим порушено вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.09.2025 16:43 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2025 16:43

Запити/Пояснення