-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Військове обмундирування (куртка зелена зимова з погонами, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм повсякденний кітель і штани навипуск, костюм польовий бавовняний з погонами, костюм повсякденний, кітель, штани та спідниці (для дівчат)
Завершена
670 833.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 708.33 UAH
мін. крок: 1% або 6 708.33 UAH
Номер:
9875d2daddce41eca110e14941b95928
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-29-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2025 00:00
Період моніторингу:
29.08.2025 15:50 - 20.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2025 № 94-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.08.2025 № 94-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2025-08-14-006858-a, 14.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22, підпунктів 2 та 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення та абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання відповідей на запитання та вимоги учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю порушень - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості), Постанові від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Постанова № 861), Постанові від 02.07.2025 № 782 «Про затвердження додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва» (далі – Постанова № 782); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасність надання відповідей на запитання та вимоги учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КРЕМЕНЧУЦЬКОГО ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЯ УКРАЇНИ ВІТАЛІЯ КОВАЛЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі − замовник) UA-P-2025-08-14-008021-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-08-14-006858-a від 14.08.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 14.08.2025 № 58; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій UA-2025-08-14-006858-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-08-14-006858-a від 27.08.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА»; Протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 27.08.2025 № 69; Повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025; Вимогу про усунення порушення від 28.08.2025 №UA-2025-08-14-006858-a.a1; Рішення замовника від 29.08.2025, щодо Вимоги №UA-2025-08-14-006858-a.a1; договір про закупівлю від 03.09.2025 № 86 на суму 623000,00 грн (без ПДВ) з ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА» (далі – учасник); ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-08-14-006858-a від 03.09.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю оприлюднену від 03.09.2025 та 12.09.2025.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Постанови № 782 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: пункту 3 частини другої статті 22, підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Постанови № 782 в частині не включення до тендерної документації вимог щодо підтвердження ступеня локалізації товару.
Так, згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом третім пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим – шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році 25 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Підпунктом 2 та 3 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та Постановою № 782 визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як - Військова форма одягу.
Одночасно за вимогами підпункту 3 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону: Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 та 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Постанові № 861. Відповідно до пункту 13-1 Постанови № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Отже, відповідно до Тендерної документації замовника предметом закупівлі є - Військове обмундирування (куртка зелена зимова з погонами, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм повсякденний кітель і штани навипуск, костюм польовий бавовняний з погонами, костюм повсякденний, кітель, штани та спідниці (для дівчат), яке закуповує Замовник, входить до переліку, визначеного підпунктом 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Водночас, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено вимогами пункту 13-1 Порядку № 861.
Однак, на порушення вимог пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не встановив вимоги щодо ступеня локалізації виробництва товару та, як наслідок, не застосував положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону під час здійснення зазначеної закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 3 Особливостей.
Проведеним під час моніторингу аналізом Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https:// prozorro.gov.ua/page/localisation) Військової форми одягу з підтверджуючим ступенем локалізації не виявлено.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей.
Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник визначив, що: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Так, вимогами підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Замовником встановлено надання учасниками процедури закупівлі довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. Разом з цим, підпунктом 1.1.2. пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати скан копії з оригіналу документів/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування, тощо відповідним майном. При цьому, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше.
На виконання вищевказаних вимог учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази б/д б/н (файл: Довідки.pdf), у якій, серед іншого, зазначає наявність приміщення реєстрації місця знаходження фізичної особи-підприємця, яке знаходиться за адресою: м. Кременчук, провулок Чередницький, будинок 6 та обладнання (рядки 3-11 вищезазначеної довідки), що знаходяться у власності фізичної особи. Проте, учасником не надано документів, які підтверджують право власності/володіння/користування тощо вищезазначеним майном.
З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 12.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного порушення, а саме: «…Таким чином, Замовник встановив, що Учасник документально підтвердив наявність ключового активу – виробничого приміщення, де безпосередньо здійснюється діяльність з пошиття одягу, а також усього необхідного для цього обладнання. Це було розцінено як достатнє підтвердження спроможності Учасника якісно та вчасно виконати умови договору. Щодо приміщення за адресою пров. Чередницький, 6, яке в довідці вказано як місце реєстрації ФОП, Замовник виходив з того, що дана адреса є юридичною адресою Учасника, що підтверджується численними іншими документами у складі пропозиції (договори, довідки, рахунки). Відсутність окремого правовстановлюючого документа на приміщення, що є місцем реєстрації, не було розцінено як суттєву невідповідність, оскільки ключові виробничі потужності, що безпосередньо впливають на можливість виготовлення предмета закупівлі, підтверджені належним чином…».
Також моніторингом установлено, що вимогою підпункту 1.2.1 пункту 1.2 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Разом з цим підпунктом 1.2.2. пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що до довідки необхідно додати документ на кожного працівника скан копії з оригіналу (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ).
На виконання вищевказаних вимог учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність персоналу б/д б/н (файл: Довідки.pdf), у якій серед іншого зазначає наявність працівниці – Міхно Світлани Вікторівни, проте у наданих учасником документах, які засвідчують можливість використання праці даного працівника (Наказ про прийняття на роботу та копія трудової книжки) вказана працівниця значиться, як Міхно Світлана Анатоліївна, що не відповідає даним, зазначеним у Довідці.
З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 12.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного, а саме: «Дійсно, у «Довідці про наявність персоналу» по-батькові працівниці зазначено як «Вікторівна» , тоді як у Наказі про прийняття на роботу № 2 від 31.05.2021 та у копії трудової книжки зазначено «Анатоліївна». При розгляді тендерної пропозиції уповноважена особа Замовника кваліфікувала дану розбіжність як формальну (несуттєву) помилку (описку) відповідно до умов, викладених у Розділі ІІІ, пункті 1 ТД.».
Моніторингом встановлено, що у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Так, пунктом 1 Розділу І «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до тендерної документації замовником, серед іншого визначено, що: «…У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника».
На виконання даної вимоги учасником до електронної системи закупівель завантажено документ «Згідно до форми Таблиці 2» (файл: Довідки.pdf), де на підтвердження відповідності позиції «Костюм повсякденний, кітель і штани навипуск» зазначає: «щільність тканини – не менше 315 гр/м2», що не дає змоги ідентифікувати щільність тканини, а отже не відповідає вимогам встановленим замовником.
З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 12.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного порушення, а саме: «…Костюм повсякденний: напіввовняна тканина, щільність не менше 315 г/м2. Щільність тканини не менше 315 г/м2. Відповідає. Підтверджено декларацією Учасника-виробника у порівняльній таблиці. ТД не містила імперативної вимоги надати окремий сертифікат або протокол випробувань на цей конкретний тип тканини. Декларації виробника було визнано достатньою…».
Нормою абзацу 1 пункту 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
При цьому, замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА».
Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника чим порушено вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
19.09.2025 16:43 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2025 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
b619efda36cd4eaab3cb084a4bf70a15
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 670 833,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-006858-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
66ef141b05ed40cb8a9b4935053d922b
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 01.09.2025 про закупівлю за номером ID: UA-2025-08-14-006858-a
Дата опублікування:
03.09.2025 10:05
Опис:
КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЯ УКРАЇНИ ВІТАЛІЯ КОВАЛЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі-військовий ліцей) керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 01.09.2025.
Інформація щодо оприлюднення міститься на власному офіційному вебсайті військового ліцею у розділі Документи по публічним закупівлям з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі доступна для перегляду за наступним посиланням: https://www.krvl.org.ua/
Джерела фінансування даної закупівлі з якого здійснюється придбання даного предмету закупівлі за КПКВ 0611023 "Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету" КЕКВ 2210" Предмети,матеріали , обладнання та інвентар", видатки планувалися згідно Обласної програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Полтавської обласної ради другого пленарного засідання четвертої сесії восьмого скликання від 09.04.2021 року № 136.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб військового ліцею. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару згідно наказу Міністерства оборони України від 29.04. 2016 № 232 “Про речове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України”.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі наданих комерційних пропозицій.
Комерційні пропозиції додаються в окремому файлі.
Номер:
b233a44f96a5497f9f5a98d9c4c8707c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2025 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 670 833,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-006858-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА» (далі – учасник) на вимогу підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати скан копії з оригіналу документів/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.» в частині підтвердження учасником права власності/володіння/користування приміщенням за адресою: пров. Чередницький, 6 та обладнання зазначеного у пунктах 3-11 Довідки про наявність матеріально-технічної бази наданої учасником на виконання вимоги підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації?
- підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. На підтвердження даної вимоги учасник надає Довідку про наявність персоналу у якій міститься інформація, щодо працівниці учасника Міхно Світлани Вікторівни, проте у наданих учасником на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником документах (Наказ про прийняття на роботу та копія трудової книжки) значиться – Міхно Світлана Анатоліївна. Поясніть дану розбіжність.
- на виконання вимоги пункту 1.3 Додатку 1 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав копію Договору № 5/05/2210 від 25.05.2020 на суму 15000,00 грн, проте видаткова накладна РН-0000152 від 27.05.2020 до зазначеного договору на суму 4980,00 грн, а до Договору № 1 від 01.09.2021 відсутні документи, що підтверджують факт виконання договору. Поясніть вищезазначене.
- Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні вимоги до предмета закупівлі. На підтвердження відповідності запропонованого товару учасник надає порівняльну таблицю «згідно до форми «Таблиця 2» (файл: Довідки.pdf), де до позицій «куртка зелена зимова з погонами» та «куртка польова бавовняна утеплена з погонами» зазначає «Матеріал: Тканина плащова артикул 2701, склад бавовна 53%, ПЕ 47% або аналог. Утеплювач: фліс + синтепон або аналог.»; до позиції «костюм повсякденний, кітель і штани навипуск» зазначає «щільність тканини – не менше 315 гр/м2»; до позиції «костюм повсякденний, кітель, штани та спідниці (для дівчат)» зазначає «Костюм жіночий за розмірами, асортиментом матеріалів, зовнішнім виглядом та якістю виготовлення повинен відповідати вимогам цього ТО…», яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі?
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вимоги пункту 3.11 Додатку 1 до тендерної документації, в частині підтвердження відповідності складових предмета закупівлі, а саме: флісу/синтепону, липучок, резинок, корсажної стрічки?
- на вимогу пункту 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник надає Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 17.07.2024 № 2024/04/3143 та Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 17.07.2024 № 2024/04/3144 термін дії яких складає один рік, яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вищезазначеній вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6043c57e2d9c45ee908fa30389c6bd5f
Назва:
Надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Військове обмундирування (куртка зелена зимова з погонами, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм повсякденний кітель і штани навипуск, костюм польовий бавовняний з погонами, костюм повсякденний, кітель, штани та спідниці (для дівчат) »
Дата опублікування:
12.09.2025 14:09
Опис:
На виконання Вашого запиту про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Військове обмундирування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-14-006858-a), Кременчуцький ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героя України Віталія Коваля Полтавської обласної ради (далі – Замовник) надає розгорнуті пояснення по суті поставлених питань.
Зазначаємо, що розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА» (далі – Учасник) проводилися уповноваженою особою об’єктивно, неупереджено та у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), та умов тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 58 від 14 серпня 2025 року. Нижче надаємо детальні пояснення по кожному пункту Вашого запиту.
1. Щодо перевірки наявності обладнання та матеріально-технічної бази
На питання щодо перевірки підтвердження Учасником права власності/володіння/користування приміщенням за адресою: пров. Чередницький, 6 та обладнання, зазначеного у пунктах 3-11 Довідки про наявність матеріально-технічної бази, повідомляємо наступне.
Підпунктами 1.1.1 та 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) вимагалося надання довідки про наявність матеріально-технічної бази (далі – МТБ) та скан-копій документів, що підтверджують право власності/володіння/користування майном, зазначеним у довідці.
У складі своєї пропозиції Учасник надав «Довідку про наявність матеріально-технічної бази», в якій вказав два об'єкти нерухомості:
1. Приміщення реєстрації місця знаходження за адресою: Полтавська обл., місто
Кременчук, провулок Чередницький, будинок 6 (право користування – «Власність фізичної особи Голик Оксана Петрівна»).
2. Виробниче приміщення (цех) для ведення господарської діяльності за адресою:
Полтавська обл., місто Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 5 (право користування – «Співласність фізичних осіб Голик Оксана Петрівна Голик Олександр Михайлович»).
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав копію Договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 05.06.2015 та Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень. Ці документи беззаперечно підтверджують право спільної власності Голик Оксани Петрівни на виробниче приміщення (цех) загальною площею 104,5 кв.м за адресою: провулок Олега Кошового, будинок 5. Також Учасником були надані документи, що підтверджують право власності на все виробниче обладнання (швейні машини, оверлоки, прес для фурнітури тощо), зазначене у пунктах 3-11 його довідки.
Таким чином, Замовник встановив, що Учасник документально підтвердив наявність ключового активу – виробничого приміщення, де безпосередньо здійснюється діяльність з пошиття одягу, а також усього необхідного для цього обладнання. Це було розцінено як достатнє підтвердження спроможності Учасника якісно та вчасно виконати умови договору. Щодо приміщення за адресою пров. Чередницький, 6, яке в довідці вказано як місце реєстрації ФОП, Замовник виходив з того, що дана адреса є юридичною адресою Учасника, що підтверджується численними іншими документами у складі пропозиції (договори, довідки, рахунки). Відсутність окремого правовстановлюючого документа на приміщення, що є місцем реєстрації, не було розцінено як суттєву невідповідність, оскільки ключові виробничі потужності, що безпосередньо впливають на можливість виготовлення предмета закупівлі, підтверджені належним чином.
2. Щодо розбіжності у відомостях про працівника
На питання щодо розбіжності у по-батькові працівниці Міхно Світлани повідомляємо наступне.
Дійсно, у «Довідці про наявність персоналу» по-батькові працівниці зазначено як «Вікторівна» , тоді як у Наказі про прийняття на роботу № 2 від 31.05.2021 та у копії трудової книжки зазначено «Анатоліївна».
При розгляді тендерної пропозиції уповноважена особа Замовника кваліфікувала дану розбіжність як формальну (несуттєву) помилку (описку) відповідно до умов, викладених у Розділі ІІІ, пункті 1 ТД. Згідно з цим пунктом, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме технічні помилки та описки. Зокрема, до таких помилок віднесено: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа... (у тому числі... заміна літери (літер)...), що не впливає на... кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі».
Дана помилка в одній літері по-батькові не змінює суті кваліфікаційного критерію, оскільки надані Наказ та трудова книжка беззаперечно підтверджують наявність у штаті Учасника кваліфікованого працівника на посаді швачки. Прізвище та ім'я особи («Михно Світлана») збігаються в усіх документах, що дозволяє однозначно ідентифікувати працівника. Таким чином, Замовник переконався у наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, як того вимагав пункт 1.2 Додатку 1 до ТД. Відхилення пропозиції на такій підставі було б неправомірним та суперечило б принципам недискримінації учасників та максимальної економії.
3. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
На питання щодо повноти підтвердження виконання аналогічних договорів повідомляємо наступне.
Пунктом 1.3 Додатку 1 до ТД вимагалося надати інформацію та документи на підтвердження досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору.
Учасник у складі пропозиції надав інформацію про два аналогічні договори. Для підтвердження досвіду було надано:
1. Договір № 5/05/2210 від 25.05.2020 з ГФ «Муніципальна варта». Загальна сума
договору – 15 000,00 грн. Пунктом 2.1 цього договору прямо передбачено: «Ціна Договору складається з сукупності вартості фактично наданого товару за договором, що підтверджується накладними». На підтвердження виконання Учасник надав Видаткову накладну № РН-0000152 від 27.05.2020 на суму 4 980,00 грн. Надання цієї накладної підтверджує факт виконання договірних зобов'язань і повністю відповідає як умовам самого договору, так і вимогам ТД.
2. Договір № 15 від 14.04.2020 з Кременчуцьким ліцеєм з посиленою військово-
фізичною підготовкою. Загальна сума договору – 123850,00 грн. На підтвердження виконання Учасник надав Видаткову накладну № РН-0000171 від 31.07.2020 на 123850,00 грн. Надання цієї накладної підтверджує факт виконання договірних зобов'язань і повністю відповідає як умовам самого договору, так і вимогам ТД. Замовник, розглядаючи пропозицію, встановив, що Учасник повністю виконав вимогу ТД, оскільки надав належне документальне підтвердження виконання одного аналогічного договору (Договору № 15 від 14.04.2020). Оскільки вимога ТД була «не менше одного», надання підтвердженого досвіду по одному договору є достатнім для відповідності кваліфікаційному критерію. Учасник, за умовами даної закупівлі, на свій розсуд міг надати інформацію та інші документи, які можуть додатково підтвердити наявність його досвіду виконання інших аналогічних за предметом закупівлі договорів. Але дана умова не є обов’язковою для досягення мети обрання переможця та подальшого постачання товару, що є предметом закупівлі.
4.Щодо перевірки відповідності технічним вимогам
На питання щодо перевірки тендерної пропозиції Учасника на відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі повідомляємо, що перевірка здійснювалася комплексно.
Згідно з вимогами Додатку 2 до ТД, Учасник надав заповнену порівняльну таблицю відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (файл «Довідки.pdf») , в якій задекларував повну відповідність своєї пропозиції вимогам Замовника по кожній позиції товару. Враховуючи, що Учасник у своїй пропозиції позиціонує себе як виробник продукції, така декларація є його прямою гарантією відповідності запропонованого товару.
Крім того, на підтвердження відповідності Учасник надав документи згідно з пунктом 3.11 Додатку 1 до ТД. Нижче наведено аналіз відповідності ключовим технічним вимогам:
Вимога ТД Пропозиція Учасника Підтверджуючі документи та обґрунтування Замовника
Куртки: Тканина плащова артикул 2701, склад бавовна 53%, ПЕ 47% або аналог. Тканина плащова артикул 2701, склад бавовна 53%, ПЕ 47% або аналог. Відповідає. Підтверджено Сертифікатом відповідності № UA.10114.C.020-24 та Протоколом випробувань № 0013/24-ВЦ/1. Фактичний склад тканини (50,4% бавовна, 49,6% поліестер) знаходиться в межах допустимого відхилення, передбаченого нормативним документом (допускається відхилення +/- 5%).
Костюм повсякденний: напіввовняна тканина, щільність не менше 315 г/м2. Щільність тканини не менше 315 г/м2. Відповідає. Підтверджено декларацією Учасника-виробника у порівняльній таблиці. ТД не містила імперативної вимоги надати окремий сертифікат або протокол випробувань на цей конкретний тип тканини. Декларації виробника було визнано достатньою.
Замовник, проаналізувавши задекларовану відповідність у порівняльній таблиці та надані сертифікати на основний матеріал, дійшов висновку, що пропозиція Учасника відповідає технічним вимогам ТД.
5.Щодо перевірки відповідності складових предмета закупівлі
На питання щодо перевірки відповідності таких складових, як фліс, синтепон, липучки, резинки та корсажна стрічка, згідно з пунктом 3.11 Додатку 1 до ТД, повідомляємо наступне.
Вимога пункту 3.11 Додатку 1 до ТД була сформульована як надання «Копію (сканкопію з оригіналу) сертифікатів предмета закупівлі або його складових». Таке формулювання не передбачає обов'язкового надання сертифікатів на абсолютно всі, без винятку, компоненти та матеріали.
Учасник надав у складі пропозиції значний пакет документів, що підтверджують якість та безпечність ключових складових :
• Сертифікат відповідності та протокол випробувань на основну плащову тканину
арт. 2701.
• Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на різні типи тканин
(з вмістом бавовни більше та менше 50%).
• Висновки СЕЕ на нитки швейні, застібки-блискавки, гудзики, а також на
фурнітуру, включаючи пряжки, фіксатори та манжети на рукава TPU (Висновок № 2024/04/3143).
Замовник розцінив наданий пакет документів як такий, що виконує вимогу ТД, оскільки він підтверджує якість основних матеріалів та значної частини фурнітури, що використовуються у виробництві. Враховуючи, що Учасник є виробником, а також наявність документів на ключові складові, Замовник дійшов висновку, що пропозиція є відповідною.
6.Щодо терміну дії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи
На питання щодо перевірки тендерної пропозиції в частині терміну дії Висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи № 2024/04/3143 та № 2024/04/3144 від 17.07.2024, повідомляємо наступне.
Замовник визнає, що на момент подання тендерної пропозиції (оголошення про закупівлю опубліковано 14.08.2025) термін дії зазначених висновків, який становив один рік, сплив (17.07.2025).
Водночас звертаємо Вашу увагу на наступні обставини. Зазначені висновки стосуються допоміжних компонентів – фурнітури (пряжки, фіксатори, гудзики). При цьому на основні матеріали, що складають переважну частину виробів та визначають їх ключові якісні та безпекові характеристики, Учасником були надані документи, які були чинними на момент подання пропозиції:
• Сертифікат відповідності на тканину плащову арт. 2701 (№ UA.10114.C.020-
24) є чинним до 31 січня 2026 року.
• Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканини (№
12.2-18-31840-1 та № 12.2-18-318420) є чинними протягом 5 років, тобто до 02 липня 2028 року.
При комплексному розгляді пропозиції уповноважена особа першочергову увагу приділяла документальному підтвердженню якості та безпечності основних матеріалів. Враховуючи наявність бездоганних та чинних документів на всі типи тканин, що використовуються для пошиття обмундирування, було прийнято рішення про відповідність пропозиції Учасника вимогам ТД.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник стверджує, що тендерна пропозиція ФОП «ГОЛИК ОКСАНА ПЕТРІВНА» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, на підставі комплексного та об’єктивного аналізу наданих документів. Виявлені невідповідності були кваліфіковані як формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції та здатність Учасника виконати договір, що повністю відповідає положенням ТД та Особливостей.