Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Завершена
3 354 328.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 544.00 UAH
Період моніторингу:15.09.2025 20:57 - 07.10.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2025 № 272
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 15.09.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2025 № 272
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2025-08-14-006730-a 14.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НОВАТОРБУД"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Харківський метрополітен" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-08-14-006730-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 14.08.2025р. №99-ВТ.25/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.08.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ "НОВАТОРБУД" (далі – Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.08.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ТОВ "НОВАТОРБУД" від 27.08.2025 № 99-ВТ.25/2; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 27.09.2025 року; Договір про закупівлю від 08.09.2025 року №418-09_НХ (далі – Договір); Додаткова угода від 11.09 2025р. №1 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 22.09.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:29.09.2025 18:27 - 03.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:29.09.2025 18:27
Запити/Пояснення
144697
Номер:1b74a4d88c2948fa9758bef116c1ba5d
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:18.09.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:24.09.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-14-006730-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно пункту 1,6 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо позитивного досвіду постачання Учасником запропонованих матеріалів згідно номенклатурних позицій товару №№ 3/4/5/6/7/8 за період 2023 – 2025 роки та позитивного досвіду використання цих матеріалів на аналогічних об’єкту Замовника об’єктах з ремонту і гідроізоляції підземних тунелей/перегонів/станцій метрополітену/транспортного будівництва/конструкцій споруд/будівель. В довідці Учасник у вигляді таблиці повинен зазначити інформацію: назву номенклатурної позиції товару; період постачання; обсяг постачання в кг; повне найменування Покупця, якому постачався зазначений товар, із зазначенням його коду ЄДРПОУ, адреси та контактних телефонів; повне найменування об’єкту, на якому використовувався зазначений товар, за наявності, зазначити код ЄДРПОУ цього об’єкту, адресу та контактні телефони.
На дану вимогу Учасником надано" файл Довідка щодо позитивного досвіду.pdf" в якому міститься Довідка від 15.08.2025року №15/10/Н проте в даній довідці відсутні номенклатурні позиції товару №5/6.
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
144881
Номер:a38f3ee95f354191adcd20d15fb9340c
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:22.09.2025 14:12
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Дем'яненко Ігор 380577303404 vd.metro@ukr.net
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Різдвяна, 29
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Північно-східного офісу
Державної аудиторської служби
Станіславу КОСІНОВУ
На запит від 18.09.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2025-09-15-000059 від 15 вересня 2025 року закупівлі «Гідроізоляційні матеріали» (оголошення № UA-2025-08-14-006730-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення:
Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
На теперішній час для запобігання кризових та надзвичайних станів у Замовника виникла потреба забезпечення комплексного захисту об’єктів метрополітену від вологи. Необхідність використання зазначених марок цементних та полімерних сумішей, композицій, ін’єкційних смол, гелей при виконанні гідроізоляційних робіт обумовлена складними гідрогеологічними умовами та підвищеним гідростатичним тиском в тунелях, перегонах та станціях метрополітену. Фахівцями відповідних служб метрополітену були пропрацьовані документи виробників гідроізоляційних матеріалів, визначені їх основні властивості, характеристики та параметри та складено опис. При складанні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі технічними фахівцями метрополітену був також врахований досвід та наявна в мережі інтернет інформація про застосування товару зазначених торгівельних марок з використанням наявного обладнання, розробленої і удосконаленої під час проведення робіт технології виконання, в порівнянні з іншими марками, високий результат та ефективність при усуненні складних течій, що забезпечує гарантію від виникнення повторних течій на вже відремонтованих дільницях тунелей, перегонів та станціях метрополітену, де через постійний рух поїздів виникають сильні вібраційні навантаження. Зазначені матеріали на практиці власного використання або досвіді використання гідроізоляційних матеріалів з такими характеристиками іншими підприємствами, які мають схожі умови експлуатації, підтвердили відмінні гідроізоляційні характеристики та забезпечать високий рівень надійності, безпеки, довговічності та безперебійної роботи інфраструктури метрополітену, крім того, в порівнянні з іншими матеріалами, після яких об’єкти замовника потребують постійних повторних ремонтів, нададуть максимальну економію коштів підприємства, оптимізацію витрат робочої сили та часу, що в цілому знизить загальну вартість утримання та довговічність терміну експлуатації об’єктів підприємства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано три комерційні пропозиції від юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Вимога щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті або іншого офіційного вебсайті, встановлена пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі - Постанова № 710) зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Але Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій. Тому, закупівля за предметом: 44310000-6: Вироби з дроту «Проводи контактні МФ-100, МФ-85» (оголошення № UA-2025-08-07-008778-a) здійснювалася за власні кошти підприємства, (що зазначено в інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та інших документах, що формуються електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошти, ефективне використання яких регулюється Постановою № 710. Враховуючи зазначене, положення пункту 41 Постанови № 710 щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до КП «Харківський метрополітен» не застосовується.
Питання 3. Згідно пункту 1,6 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо позитивного досвіду постачання Учасником запропонованих матеріалів згідно номенклатурних позицій товару №№ 3/4/5/6/7/8 за період 2023 – 2025 роки та позитивного досвіду використання цих матеріалів на аналогічних об’єкту Замовника об’єктах з ремонту і гідроізоляції підземних тунелей/перегонів/станцій метрополітену/транспортного будівництва/конструкцій споруд/будівель. В довідці Учасник у вигляді таблиці повинен зазначити інформацію: назву номенклатурної позиції товару; період постачання; обсяг постачання в кг; повне найменування Покупця, якому постачався зазначений товар, із зазначенням його коду ЄДРПОУ, адреси та контактних телефонів; повне найменування об’єкту, на якому використовувався зазначений товар, за наявності, зазначити код ЄДРПОУ цього об’єкту, адресу та контактні телефони.
На дану вимогу Учасником надано" файл Довідка щодо позитивного досвіду.pdf" в якому міститься Довідка від 15.08.2025року №15/10/Н проте в даній довідці відсутні номенклатурні позиції товару №5/6. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Відповідь.
В Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлені «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ): Гідроізоляційні матеріали код ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали та з метою полегшення сприйняття та запобігання перевантаження тексту вимог зазначено, що у цій технічній специфікації «/» – означає: «та/або» (окрім загальноприйнятих позначень).
З урахуванням викладеного, якщо замість розділового знаку «/» вставити сполучники «та/або», вимога пункту 1.6. читатиметься так: «Довідку в довільній формі щодо позитивного досвіду постачання Учасником запропонованих матеріалів згідно номенклатурних позицій товару №№ 3 та/або 4 та/або 5 та/або 6 та/або 7 та/або 8 за період 2023 – 2025 роки та позитивного досвіду використання цих матеріалів на аналогічних об’єкту Замовника об’єктах з ремонту і гідроізоляції підземних тунелей та/або перегонів та/або станцій метрополітену та/або транспортного будівництва та/або конструкцій споруд та/або будівель. В довідці Учасник у вигляді таблиці повинен зазначити інформацію: назву номенклатурної позиції товару; період постачання; обсяг постачання в кг; повне найменування Покупця, якому постачався зазначений товар, із зазначенням його коду ЄДРПОУ, адреси та контактних телефонів; повне найменування об’єкту, на якому використовувався зазначений товар, за наявності, зазначити код ЄДРПОУ цього об’єкту, адресу та контактні телефони.»
Надана Учасником довідка щодо позитивного досвіду постачання Учасником запропонованих матеріалів відповідає встановленим Замовником вимогам, оскільки Учасник підтвердив позитивний досвід постачання Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Новаторбуд» запропонованих матеріалів згідно номенклатурних позицій товару №№ 3 та 4 та 7 та 8 за період 2023 – 2025 роки та позитивний досвід використання цих матеріалів на аналогічних об’єкту Замовника об’єктах з ремонту і гідроізоляції підземних тунелей та транспортного будівництва.
Додатки:
1. Копії запитів цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Копія розрахунку обґрунтування очікуваної вартості.
Уповноважена особа відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель
на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО