-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Торги не відбулися
36 196 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 981.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 180 981.96 UAH
Номер:
cb91e919c7df48168706555991233fdc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-01-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.10.2025 11:31 - 23.10.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2025 Київ № 261
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2025-08-14-001971-a 14.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «Інтербуд» та ТОВ «СпецПромБуд Львів» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Муніципальна варта» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 51, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Інтербуд» (далі - ТОВ «Фірма «Інтербуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «СпецПромБуд Львів» (далі - ТОВ «СпецПромБуд Львів»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.09.2025 № 54, від 10.10.2025 № 55, вимоги про усунення невідповідностей до 16.09.2025 та до 07.10.2025, протоколи продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-08-14-001971-a від 05.09.2025 та від 23.09.2025.
Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Інтербуд», ТОВ «СпецПромБуд Львів» (протоколи від 17.09.2025 № 54, від 10.10.2025 № 55).
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей закупівля автоматично відмінена електронною системою закупівель у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
17.10.2025 14:30 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
216f3b6d0729494b9403feb82484e4e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2025 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-14-001971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3.Інформації та/або документального підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a00a49352664f3fa92f1b6a5ccbbe5b
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
08.10.2025 10:33
Опис:
На Запит замовнику на пояснення від 6 жовтня 2025 року - надаємо наступну інформацію та документи щодо закупівлі робіт з Реконструкції нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (UA-2025-08-14-001971-a).
Щодо першого питання
Замовником розрахунок очікуваної вартості визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувану вартість закупівлі робіт з реконструкції визначено з урахуванням кошторисних норм України, встановлених Порядком застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (наказ № 198 від 15.05.2025, реєстраційний номер документу в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва: ZA01:7363-7968-2298-4477), з отриманням позитивного експертного звіту (експертний звіт ТзОВ "КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА" від 20.12.2024 №1318/24 реєстраційний номер ЕХ01:6743-0322-0226-5884, доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3526743032151934234/optype=6
Копії документів - додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації та відповідають оптимальним критеріям для виконання службових завдань.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному веб-сайті Львівської міської ради у розділі «Єдина база обліку публічної інформації - Комунальні підприємства, установи та заклади» за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/utilities/lkp-munitsypalna-varta/obhruntuvannia-zakupivli/2025-rik/
Щодо другого питання
Джерело фінансування закупівлі робіт з реконструкції визначено ухвалою Львівської міської ради № 6083 від 06.03.2025 «Про затвердження переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», а саме: бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади.
В подальшому на виконання ухвали № 6083 від 06.03.2025 затверджено План використання бюджетних коштів на 2025 рік від 25.04.2025 в розрізі вказаного об’єкта. Копії ухвали та плану використання бюджетних коштів із зазначенням відповідного КПКВК – додаються.
Щодо третього питання
Станом на сьогодні не передбачено відповідних видатків бюджету, зокрема, бюджету Львівської міської територіальної громади, щодо фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.