• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція

Торги не відбулися

36 196 391.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 981.96 UAH
Номер: cb91e919c7df48168706555991233fdc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.10.2025 11:31 - 23.10.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2025-08-14-001971-a 14.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, i.v.litvinov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «Інтербуд» та ТОВ «СпецПромБуд Львів» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Муніципальна варта» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 51, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Інтербуд» (далі - ТОВ «Фірма «Інтербуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «СпецПромБуд Львів» (далі - ТОВ «СпецПромБуд Львів»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.09.2025 № 54, від 10.10.2025 № 55, вимоги про усунення невідповідностей до 16.09.2025 та до 07.10.2025, протоколи продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-08-14-001971-a від 05.09.2025 та від 23.09.2025. Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Інтербуд», ТОВ «СпецПромБуд Львів» (протоколи від 17.09.2025 № 54, від 10.10.2025 № 55). Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей закупівля автоматично відмінена електронною системою закупівель у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 17.10.2025 14:30 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.10.2025 14:30

Запити/Пояснення