-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район,смт. Черняхів, вул. Слобідська, 14" (корегування)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 11 днів назад
6 977 878.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 889.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 889.39 UAH
Номер:
2410d9d77c7146dd8cc5ec87b52d35c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 17:25 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
06.10.2025
№ 89-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.10.2025 № 89-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2025-08-13-003248-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
4addd72027144597b31e5c941a0bb9be
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.10.2025 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район,смт. Черняхів, вул. Слобідська, 14" (корегування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-13-003248-a), здійсненої Відділом освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Енергія» встановлено наступне.
1) Відповідно до вимог підп. 2.2 п. 2 р. 1 Додатка № 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі у відповідності до кошторисних норм України та на підтвердження відповідності цим вимогам учасники у складі тендерної пропозиції мають надати, зокрема, підсумкову відомість ресурсів.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Енергія» надано підсумкову відомість ресурсів в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» якої міститься інформація про експлуатацію учасником 3-х орендованих машин і механізмів.
В ході аналізу вартісних показників встановлено, що при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни), учасником в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів зазначено вартість 1 маш.год. бульдозера, екскаватора одноковшевого та крана на автомобільному ходу, яка не відповідає фактичній їх вартості згідно договорів від 21.08.2025 № ДГ-21/08-25-1 та від 04.01.2025 № 01/04.
2) Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, від спеціалізованої організації висновок із результатами випробувань міцності на стиск бетонних контрольних зразків відповідно ДСТУ Б В.27-214:2009 «Бетони. Методи визначення міцності за контрольними зразками», що виготовлені із застосуванням модифікатору, який при однаковій витраті цементу збільшує його міцність не менш ніж на 80% (протокол випробування, сертифікат, патент).
На виконання вказаних вимог учасником ПП «Енергія» у складі тендерної пропозиції надано патент на корисну модель модифікатора бетону № 125995 та протокол випробовування від 04.04.2018 № 04-49.
Однак, моніторингом встановлено, що дію наданого патенту на корисну модель модифікатора бетону № 125995 припинено (інформація за посиланням https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/676639/).
Також, встановлено, що згідно протоколу випробовування від 04.04.2018 № 04-49 випробовування здійснювалося у 2018 року за зразками 2017 року, що не відповідає вимогам підпункту 4.1.3 пункту 4 ДСТУ Б В.27-214:2009 (не рідше одного разу на рік).
Крім того, вказаний протокол випробовування від 04.04.2018 № 04-49 не містить висновку за результатами визначення міцності на стиск зразків бетону, які виготовлені із застосуванням модифікатору, що при однаковій витраті цементу збільшує його міцність не менш ніж на 80%.
Поряд з цим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Енергія» відсутній сертифікат на бетон.
Слід зазначити, що відповідно до підп. 2 п. 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене вище, поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Енергія» як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника?
Разом з тим, відповідно до вимог підп. 2 п. 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.