-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
CPV - 31440000-2 Акумуляторні батареї
CPV - 31440000-2 Акумуляторні батареї (Акумуляторні батареї)
Завершена
275 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
Номер:
a39bd504142341719d7f81a76f9c3736
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-31-002231
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.12.2018 00:00
Період моніторингу:
13.12.2018 17:08 - 10.01.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2018 № 289 -
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2018 № 289
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-11-001498-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Електронний цифровий підпис
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування та оприлюднення інформації про закупівлю не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план, додаток до річного плану на 2018 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, договір від 22.11.2018 № ОД/2018/11/22/2, пояснення, отримані від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
20.12.2018 14:14 - 27.12.2018 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2018 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
6a6d9dae46104b8eab1a4c3d9d7124fa
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.12.2018 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «CPV - 31440000-2 Акумуляторні батареї (Акумуляторні батареї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-11-001498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f8b411cacc0649eab1cbbae853c75150
Назва:
ПОЯСНЕННЯ до процедури закупівлі UA-2018-10-11-001498-a
Дата опублікування:
17.12.2018 17:49
Опис:
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» відноситься до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.
Таким чином, у звязку із тим, що вартість предмета закупівлі не перевищує 1 мільйон гривень та відповідно до річного плану на 2018 рік закупівлю CPV - 31440000-2 – Акумуляторні батареї (Акумуляторні батареї) проведено як допорогову закупівлю.