-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень в будівлі лабораторії радіохімії та пробопідготовки за адресою: проспект Науки, 37 м. Київ
Завершена
1 629 301.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 293.01 UAH
мін. крок: 1% або 16 293.01 UAH
Номер:
814c5c56f86b4284b6693a7ea34e5f11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 13:19 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.09.2025 № 38-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.09.2025 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-08-13-001326-a 13.08.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
518943679cc9415e8bf01e15416d7359
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Капітальний ремонт приміщень в будівлі лабораторії радіохімії та пробопідготовки за адресою: проспект Науки, 37 м. Київ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-13-001326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
aae9906b5aea447e94a9e1792731348c
Назва:
Про надання інформації на підставі запиту від 09 вересня 2025 року в рамках моніторингу UA-M-2025-09-08-000035
Дата опублікування:
11.09.2025 09:42
Опис:
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Про надання інформації на підставі запиту від 09 вересня 2025 року
в рамках моніторингу UA-M-2025-09-08-000035
У межах проведення моніторингу процедури Капітальний ремонт приміщень в будівлі лабораторії радіохімії та пробопідготовки за адресою: проспект Науки, 37 м. Київ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-13-001326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення щодо запиту.
Щодо першого питання повідомляємо:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Якість наданих послуг повинна відповідати умовам діючих будівельних норм і правил, стандартів та інших нормативно - правових актів у галузі будівництва, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації по об’єкту та Експертного звіту (позитивний) № 728/КД/2025 від 12 серпня 2025.
Всього по зведеному кошторисному розрахунку, що є невід’ємною частиною проектної документації по об’єкту – 1 733 588,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість визначалась без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду та склала - 1 629 301,00 грн з ПДВ.
Щодо другого питання повідомляємо:
Посилання на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://www.meteo.gov.ua/f/zakupivli/%D0%A6%D0%93%D0%9E/2025/%D0%BA%D0%B0%D0%BF%20%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%20%D0%9B%D0%A0%D0%A5%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf та http://cgo-sreznevskyi.kyiv.ua/uk/diialnist/zvitnist-tsho/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk
Додатки до пояснення:
1. Експертний звіт (позитивний) № 728/КД/2025 від 12 серпня 2025;
2. Зведений кошторисний розрахунок
Начальник ВДП,
Уповноважена особа Анастасія ЛУЦКОВА
Номер:
39c17bd83c0243f9a52ab2c7e5bfe5a2
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2025 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Капітальний ремонт приміщень в будівлі лабораторії радіохімії та пробопідготовки за адресою: проспект Науки, 37 м. Київ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-13-001326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. Яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування робіт (будівництва об'єкта), який складається замовником та узгоджується з підрядником?
Так, Замовником 13.08.2025 в року електронну систему закупівель завантажено Додаток №1 «Проєкт договору» до тендерної документації (файл «Додаток_1 до ТД Проєкт договору docх»), який не містить план фінансування об’єкту.
Просимо пояснити встановлені розбіжності
2 Також, відповідно до пояснювальної записки (файл «59_ДЦ_ДЦ pdf»), наданої у складі тендерної пропозиції 27.08.2025, учасником ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 478/2025, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 173,16 люд.год.
Просимо пояснити встановлені розбіжності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
6f5cb8c474d544c8a90e23e1eb94034a
Назва:
Про надання інформації на підставі запиту від 09 вересня 2025 року в рамках моніторингу UA-M-2025-09-08-000035
Дата опублікування:
17.09.2025 17:06
Опис:
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Про надання інформації на підставі запиту від 09 вересня 2025 року
в рамках моніторингу UA-M-2025-09-08-000035
У межах проведення моніторингу процедури Капітальний ремонт приміщень в будівлі лабораторії радіохімії та пробопідготовки за адресою: проспект Науки, 37 м. Київ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-08-13-001326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. Яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування робіт (будівництва об'єкта), який складається замовником та узгоджується з підрядником?
Так, Замовником 13.08.2025 в року електронну систему закупівель завантажено Додаток №1 «Проєкт договору» до тендерної документації (файл «Додаток_1 до ТД Проєкт договору docх»), який не містить план фінансування об’єкту.
Просимо пояснити встановлені розбіжності
2 Також, відповідно до пояснювальної записки (файл «59_ДЦ_ДЦ pdf»), наданої у складі тендерної пропозиції 27.08.2025, учасником ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 478/2025, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 173,16 люд.год.
Просимо пояснити встановлені розбіжності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».».
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення щодо запиту.
Щодо першого питання повідомляємо:
Відповідно до листа вих. № 99 003-758/99 08 від 11.02.2025 Український гідрометеорологічний центр Державної служби України з надзвичайних ситуацій з метою здійснення контролю за виконанням абзацу першого пункту 5 протоколу наради ДСНС від 06.02.2025 № ПН-4/11 проінформував, що перед укладенням договорів на виконання робіт з поточного та капітального ремонтів (будівель, споруд, інженерних мереж тощо) гідрометеорологічним організаціям необхідно отримати погодження УкрГМЦ на укладення таких договорів, шляхом направлення проєкту договору не пізніше ніж за 5 робочих днів до дати укладення. Погоджений проєкт договору був отриманий від УКРАЇНСЬКОГО ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТРУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ відповідно до листа № 99 003-3552/99 08 від 08.08.2025 р.
Пунктом 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
У даному випадку головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство внутрішніх справ України. Оскільки план фінансування робіт головним розпорядником не погоджувався та не надавався Замовнику, включення його до проєкту договору було неможливим.
Водночас фінансування та проведення розрахунків за виконані роботи здійснюється Замовником відповідно до затвердженого кошторису та плану асигнувань на відповідний бюджетний рік. Таким чином, відсутність окремого плану фінансування у складі проєкту договору зумовлена відсутністю погодження з боку головного розпорядника, при цьому порядок розрахунків за виконані роботи забезпечується на підставі бюджетних асигнувань у межах чинного законодавства.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник Центральна геофізична обсерваторія імені Бориса Срезневського не може самостійно приймати рішення щодо включення або виключення з проекту договору будь-яких додатків, оскільки відповідно до протоколу наради ДСНС від 06.02.2025 № ПН-4/11 передбачено притягнення до дисциплінарної відповідальності у разі недотримання вищезазначених вимог.
Щодо другого питання повідомляємо:
Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень в будівлі лабораторії радіохімії та пробопідготовки за адресою: проспект Науки, 37 м. Київ», яка отримала Експертний звіт (позитивний) № 728/КД/2025 від 12 серпня 2025 р. використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год.
Відповідно до пояснювальної записки (файл «59_ДЦ_ДЦ pdf»), наданої у складі тендерної пропозиції 27.08.2025 р., учасником ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год., що відповідає нормам тривалості робочого часу в проектно-кошторисній документації.
Враховуючи зазначені зауваження, 16 вересня 2025 р. Замовником Центральна геофізична обсерваторія імені Бориса Срезневського та Підрядником ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» переглянуто показник середньомісячної норми тривалості робочого часу та укладено Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 171 від 09.09.2025 р.
Додатки до пояснення:
1. Пояснювальна записка з проектно-кошторисної документації;
2. Лист вих. № 99 003-758/99 08 від 11.02.2025 р.;
3. Лист вих. № 99 003-3552/99 08 від 08.08.2025 р.;
4. Погоджений проєкт договору;
5. Пояснювальна записка до договірної ціни погоджена Підрядником.
6. Додаткова угода №1 до договору №171 від 09.09.2025.