• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщення дитячого садка з ігровим залом в с. Видраниця по вул. Центральній, 49 Ратнівського району, Волинської області (коригування)

ДК 021:2015, код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщення дитячого садка з ігровим залом в с. Видраниця по вул. Центральній, 49 Ратнівського району, Волинської області (коригування). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: код 45454000-4 — Реконструкція. Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2. Категорія будівлі - НК 018:2023: «1263» - Будівлі закладів освіти та дослідних закладів. Строк виконання робіт до 31 грудня 2026 року (пропорційно розміру фінансування затвердженого для покриття потреби з урахуванням графіку виконання робіт, погодженого Замовником). Передбачається можливість дострокового виконання робіт

Завершена

7 816 126.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 161.26 UAH
Номер: 0da034ba5fa1463ba825f47f31325f32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-09-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 09.10.2025 17:53 - 30.10.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.10.2025 № 42-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 09.10.2025 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2025-08-12-011074-a 12.08.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, i.v.hirko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Чирука Д.М., своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Забродівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2025 б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Фізичної особи- підприємця Чирука Дмитра Миколайовича (далі – ФОП Чирук Д.М.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.08.2025 №8; повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2025; договір підряду від 12.09.2025 №313 на суму 7 167 000,00 грн без ПДВ; пояснення Замовника від 14.10.2025 та від 24.10.2025 надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.10.2025 та від 22.10.2025 відповідно.
Період усунення порушень: 29.10.2025 14:39 - 04.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 14:39

Запити/Пояснення