-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту комплексу будівель 16-ї державної пожежно-рятувальної частини за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 54 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: відповідно до наявної потреби замовника в здійснені капітального ремонту та згідно до розробленої проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення: згідно кошторисних призначень замовника на 2025 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі: вартість предмета закупівлі визначено експертним звітом № 4097(реєстраційний номер ЕХ01:4405-5869-8260-2373) від 16 грудня 2024 року.
Торги не відбулися
18 046 929.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 234.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 234.65 UAH
Номер:
20beebed2d66485e8373be7fee65e5ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-19-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2025 00:00
Період моніторингу:
19.09.2025 16:26 - 11.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.09.2025 Київ № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-08-12-007092-a 12.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Теп кепітал» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2025 № 222 із змінами від 21.08.2025 № 62 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Теп кепітал»» (далі – ТОВ «Теп кепітал»), повідомлення про намір укласти договір, затверджене протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.09.2025 № 70, протокол уповноваженої особи Замовника від 19.09.2025 № 84, пояснення Замовника, надані 25.09.2025 через електронну систему закупівель.
Відкриті торги відмінені через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
06.10.2025 11:58 - 10.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2025 11:58
Запити/Пояснення
Номер:
b234a196c76045018ae92d7ceeb10c66
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи з капітального ремонту комплексу будівель 16-ї державної пожежно-рятувальної частини за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 54 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2025-08-12-007092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ede6e4deace04dfdb2bb39a5d194f887
Назва:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.).
Дата опублікування:
25.09.2025 15:29
Опис:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.), у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Роботи з капітального ремонту комплексу будівель 16-ї державної пожежно-рятувальної частини за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 54 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-12-007092-a).
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби Замовника в здійснені капітального ремонту комплексу будівель та згідно з розробленою проєктно-кошторисною документацією.
На підтвердження зазначеного Головним управлінням надаються:
- дефектний акт;
проєктно-кошторисна документація по об’єкту: «Капітальний ремонт комплексу будівель 16-ї державної пожежно-рятувальної частини за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 54».
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі експертного звіту від 16.12.2024 (реєстраційний номер ЕХ01:4405-5869-8260-2373), який має позитивний висновок та додається до матеріалів.
2. Інформація щодо технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартість предмета закупівлі розміщено на сторінці веб-сайту ГУ ДСНС України у м. Києві в розділі «Бізнес» «Державні закупівлі» за посиланням https:// kyiv.dsns.gov.ua.