-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту нежитлової будівлі літ. «И-2» (головний учбовий корпус) Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, а саме ремонт покрівлі, за адресою: 61003, м. Харків, вул. Університетська, 16
Завершена
1 923 168.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 615.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 615.84 UAH
Номер:
a17070203ba94e9b98a892ff49a345cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 18:22 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2025 №277
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.09.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2025 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-08-12-006609-a 12.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ПП ГОЛДЕН І К; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує:
оприлюднити Договір з додатками у машинозчитувальному форматі ;
оприлюднити додаткову угоду від 29.09.2025 №1 до Договору з додатками у машинозчитувальному форматі;
здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 12.08.2025 №12/08-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємця ГОЛДЕН І К (далі – ПП ГОЛДЕН І К), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.08.2025, протокол «Щодо прийняття рішення Уповноваженою особою» від 27.08.2025 № 27/08-02, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025, договір від 12.09.2025 № 12/09-р1 (далі – Договір), пояснення Замовника від 01.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Також відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 15.09.2025 оприлюднено Договір з додатками у форматі PDF, а також окремо 17.09.2025 інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Однак, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено безпосередньо сам Договір та додатки до договору у машинозчитувальному форматі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 26.09.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 01.10.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Замовником не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього у зв’язку з механічною помилкою, але інформація яка не була оприлюднена ніяким чином не вплинула на перебіг закупівлі. Розрахунок №6" Кошти на покриття адміністративні витрат будівельних організацій (АВ)" який є Невід’ємним додатком до Договору №12.09.2025 від 12.09.2025 було не оприлюднено з технічних причин».
Однак надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки в електронній системі закупівель на момент завершення моніторингу відсутні Договір та Додатки до нього (Договірна ціна та дефектний акт) у машинозчитувальному форматі.
Крім того, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник 29.09.2025 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, внесені Додатковою угодою від 29.09.2025 №1 виключно у форматі PDF, без розміщення тексту вищезазначеної додаткової угоди у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
10.10.2025 16:57 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2025 16:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
10.10.2025
......................................................... (дата)
Про результати моніторингу процедури закупівлі
№ UA-2025-08-12-006609-a
І. Вступна частина
1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код замовника згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України; місцезнаходження: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 02071205, Україна, Харків, майдан Свободи, будинок 4
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Послуги з поточного ремонту нежитлової будівлі літ. «И-2» (головний учбовий корпус) Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, а саме ремонт покрівлі, за адресою: 61003, м. Харків, вул. Університетська, 16, 1923168 UAH, 45000000-7, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 6c54a0b75a724c9a93e4e74d38750d3a, 2025-08-12
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
5. Підстава здійснення моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 22 вересня 2025 18:22
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 12.08.2025 №12/08-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємця ГОЛДЕН І К (далі – ПП ГОЛДЕН І К), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.08.2025, протокол «Щодо прийняття рішення Уповноваженою особою» від 27.08.2025 № 27/08-02, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025, договір від 12.09.2025 № 12/09-р1 (далі – Договір), пояснення Замовника від 01.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Також відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 15.09.2025 оприлюднено Договір з додатками у форматі PDF, а також окремо 17.09.2025 інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Однак, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено безпосередньо сам Договір та додатки до договору у машинозчитувальному форматі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 26.09.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 01.10.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Замовником не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього у зв’язку з механічною помилкою, але інформація яка не була оприлюднена ніяким чином не вплинула на перебіг закупівлі. Розрахунок №6" Кошти на покриття адміністративні витрат будівельних організацій (АВ)" який є Невід’ємним додатком до Договору №12.09.2025 від 12.09.2025 було не оприлюднено з технічних причин». Однак надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки в електронній системі закупівель на момент завершення моніторингу відсутні Договір та Додатки до нього (Договірна ціна та дефектний акт) у машинозчитувальному форматі. Крім того, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник 29.09.2025 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, внесені Додатковою угодою від 29.09.2025 №1 виключно у форматі PDF, без розміщення тексту вищезазначеної додаткової угоди у машинозчитувальному форматі.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ПП ГОЛДЕН І К; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник на вимогу Північно-східного офісу Держаудитслужби: оприлюднює Договір з додатками у машинозчитувальному форматі; оприлюднює додаткову угоду від 29.09.2025 №1 до Договору з додатками у машинозчитувальному форматі; З метою недопущення встановлених порушень у подальшому з уповноваженими особами проведена бесіда щодо суворого дотримання діючого законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
начальник відділу з публічних закупівель Олександр ЗУБЕНКО
.................. (посадова особа замовника (підпис) (Власне ім'я ПРІЗВИЩЕ)
Дата публікації звіту:
17.10.2025 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
625ec96be4224ea682a518b367c069e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2025 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу Послуги з поточного ремонту нежитлової будівлі літ. «И-2» (головний учбовий корпус) Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, а саме ремонт покрівлі, за адресою: 61003, м. Харків, вул. Університетська, 16 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-12-006609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2. Надати пояснення щодо причин не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатки до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
3. Надати пояснення щодо причин не оприлюднення до договору від 12.09.2025 № 12/09-P1 розрахунку №6" Кошти на покриття адміністративні витрат будівельних організацій (АВ)" який Невід’ємними додатками до договору Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
4. Надати підтвердження отримання Замовником та надання переможцем ПП ГОЛДЕН І К забезпечення виконання договору про закупівлю, які визначено пунктом VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3691645788474fbbaea77644779e62f3
Назва:
Відповідь Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2025 15:31
Опис:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом визначення очікуваної вартості, а саме розрахунком очікуваної вартості робіт за Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, яка затверджена рішенням Вченої ради Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна від 25.10.2021 протокол № 11, і введена в дію наказом ректора від 03.11.2021 № 0612-1/568.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Додатку 1-А Дефектний Акт та додатку 1-Б Відомість ресурсів.
2. Замовником не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення, та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» у зв’язку з механічною помилкою, але інформація яка не була оприлюднена ніяким чином не вплинула на перебіг закупівлі.
3. Розрахунок №6" Кошти на покриття адміністративні витрат будівельних організацій (АВ)" який є Невід’ємним додатком до Договору №12.09.2025 від 12.09.2025 було не оприлюднено з технічних причин, під час сканування Договору з додатками, Розрахунок №6 до Договірної ціни (Додаток №1) до Договору №12.09.2025 від 12.09.2025 загубився. Розрахунок №6" Кошти на покриття адміністративні витрат будівельних організацій (АВ)" був оприлюднений.
4. На підтвердження отримання Замовником та надання переможцем ПП ГОЛДЕН І К забезпечення виконання договору про закупівлю, які визначено пунктом VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації, додаємо Платіжну інструкцію № 1296 від 10.09.2025року.
Виходячи з поставлених у запиті питань, а також відсутності на авторизованих електронних майданчиках електронної системи закупівель під час здійснення закупівель за процедурою закупівлі – відкриті торги можливість додаткового оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, без внесення змін до договору про закупівлю, Сторонами договору з метою усунення виявлених механічних помилок укладена додаткова угода про покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідним чином змінена інформація про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитувальному форматі.