-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади
Завершена
1 270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 38 100.00 UAH
мін. крок: 3% або 38 100.00 UAH
Номер:
ada7079fb25f46c892492212f39df28c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
25.08.2025 10:34 - 16.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2025 №57-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.08.2025 №57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-08-12-004338-a 12.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення при розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РОЖНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.07.2025 № 23) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" (далі – ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2025 №32, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, Договір №28/08 від 28.08.2025 року (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 05.09.2025 року до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 08.09.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 29.08.2025 року та від 11.09.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 1 Розділу 3 ТД Замовником встановлено чітку безальтернативну вимогу до тендерної пропозиція учасника, зокрема зазначено, що: «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)».
При цьому, учасником ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено, що тендерна пропозиція ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" не містить кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований», тип носія особистого ключа «незахищений», а не «захищений».
Однак, Замовником на порушення абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо врахування ним при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутності на тендерній пропозиції учасника накладеного КЕП. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ".
Період усунення порушень:
15.09.2025 14:34 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2025 14:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-08-25-000008 «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-12-004338-a), інформуємо що проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, щодо недопущення у подальшому встановленого порушення у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
17.09.2025 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
f1fb30c6ba1243868d827dffdb621428
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.08.2025 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-12-004338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
354bb7876d2f458499ce9610a439e3d8
Назва:
Появнення
Дата опублікування:
29.08.2025 15:35
Опис:
Відповідно до запиту від 27.08.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-12-004338-a), інформуємо:
Відповідно до рішення 28 чергової сесії Рожнівської сільської ради від 24 жовтня 2024 року № 1-28/2024 «Про спорудження (створення) памʼятника Святійшому Патріарху Київської і всієї Руси-України Володимиру Романюку та облагородження благоустрою прилеглої території в селі Хімчин Рожнівської територіальної громади» прийнято рішення про створення памʼятника у селі Хімчин.
Рішенням 8 чергової сесії Рожнівської сільської ради від 24 жовтня 2024 року № 2-28/2024 «Про оголошення відкритого конкурсу на спорудження (створення) памʼятника Святійшому Патріарху Київської і всієї Руси-України Володимиру Романюку та облагородження благоустрою прилеглої території в селі Хімчин Рожнівської територіальної громади» рішенням якого затверджено положення про конкурс, затверджено склад журі та призначено відповідальних осіб.
01.11.2024 року на офіційному сайті Рожнівської сільської ради оголошено конкурс https://gromada.org.ua/gromada/rozhnivska/news/1730122233/
14.02.2025 року Протоколом № 1 визначено переможця у конкурсі. Ним став Василь Якович Дутка – заслужений художник України, скульптор. Переможним став проект з арк. 3 (Протокол додається).
З метою визначення очікуваної вартості памʼятника 25.03.2025 року Рожнівською сільською радою надіслано лист Керівнику ПП «Скульптура» «Львівської фабрики мистецтв»» (Додається)
16.04.2025 року Рожнівською сільською радою отримано відповідь від ПП «Скульптура» «Львівської фабрики мистецтв»» де вказано, що очікувана вартість памʼятника становитиме 1,270 тис. грн. (Додається)
З метою передбачення в обласному бюджеті коштів на співфінансування закупівлі пам»ятника та робіт з благоустрою Рожнівською сільською радою 14.05.2025 року надіслано лист із проханням виділення коштів. (Додається)
Рішенням сесії обласної ради від 13.06.2025 року №1178-41/2025 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2025 рік» передбачено 1,0 млн. грн. на придбання пам»ятника. https://www.if.gov.ua/vikonannya-byudzhetu-if-oda/rishennya-pro-oblasnij-byudzhet
Рішенням сесії Рожнівської ради від 26.06.2025 року № 11-34/2025 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2025 рік» передбачено 250,0 тис. грн. https://rozhnivska-gromada.gov.ua/docs/2059351/
Рішенням сесії Косівської міської ради № 2932-54/2025 від 4 липня 2025 року «Про внесення змін до бюджету Косівської міської територіальної громади» передбачено кошти в сумі 20,0 тис. грн. https://kosivmr.gov.ua/category/session-activity/sessions/projects/
12.08.2025 року Рожнівською сільською радою оголошено закупівлю UA-2025-08-12-004338-a – «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» із тендерною документацію, де описано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
d78dec3b4fdb48ee9d47c2acad7c5197
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-12-004338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1) У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема:
«2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що тендерна пропозиція ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" не містить кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований», тип носія особистого ключа «незахищений», а не «захищений»?
2) У пункті 4.2 Додатку 1 до Тендерної документації для фізичних осіб-підприємців Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копію паспорту фізичної особи-підприємця.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ надано у складі тендерної пропозиції файл «паспорт код20250819_14332823.pdf», який не містить копії всіх заповнених сторінок паспорта, зокрема відсутні ст.ст. 4-5 із вклеєною фотографією при досягненні 45-річного віку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
0b3a70ee871b410abdbde5dd316b46bc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 16:55
Опис:
Відповідно до запиту від 09.09.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-12-004338-a), інформуємо:
1. Тендерна пропозиція учасника закупівля ФОП «Пучко Володимир Васильович» підписана електронним підписом виданим кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг.
Учасник торгів працює на майданчику «Zakupivli.pro», інтерфейс якого не дозволяє зробити виправлення, а саме перепідписати подану пропозицію іншим ключем, так як закупівля завершена. Враховуючи вищенаведене, при врахуванні даного факту замовник послуговувався пункт 2 постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2022 р. № 617.
2. На 6 сторінці є напис, що фотографія вклеєна в 45 років, але не має самої сторінки з фотографією. В тендерній документації не було конкретно вказано подання всіх сторінок, а просто вимога щодо паспорта, надати копію паспорта, то поданих сторінок може бути достатньо.