• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади

Завершена

1 270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 38 100.00 UAH
Номер: ada7079fb25f46c892492212f39df28c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.08.2025 10:34 - 16.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.08.2025 №57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-08-12-004338-a 12.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення при розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РОЖНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.07.2025 № 23) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" (далі – ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2025 №32, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, Договір №28/08 від 28.08.2025 року (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 05.09.2025 року до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 08.09.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 29.08.2025 року та від 11.09.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 1 Розділу 3 ТД Замовником встановлено чітку безальтернативну вимогу до тендерної пропозиція учасника, зокрема зазначено, що: «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». При цьому, учасником ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено, що тендерна пропозиція ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" не містить кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований», тип носія особистого ключа «незахищений», а не «захищений». Однак, Замовником на порушення абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо врахування ним при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутності на тендерній пропозиції учасника накладеного КЕП. Замовником 11.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "ПУЧКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ".
Період усунення порушень: 15.09.2025 14:34 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2025 14:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-08-25-000008 «Пам’ятник Святійшому Патріарху Київському і всієї Руси-України Володимиру Романюку до 100 річчя від дня народження в с. Хімчин Рожнівської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-12-004338-a), інформуємо що проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, щодо недопущення у подальшому встановленого порушення у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 17.09.2025 10:19

Запити/Пояснення