-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50420000-5 (Послуги з надання та інсталяції програмнго забезпечення для відображення перфузії головного мозку на рентгенологічному обладнання (системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла Supria 32 виробництва Hitachi Ltd, Японія)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Номер:
8c45c609c6494fd18f79cb420c2abc59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:44 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
22.09.2025
№ 85-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2025 № 85-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-08-11-011569-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
b17f51d7ff944cdbb3952920597d3e14
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50420000-5 (Послуги з надання та інсталяції програмнго забезпечення для відображення перфузії головного мозку на рентгенологічному обладнання (системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла Supria 32 виробництва Hitachi Ltd, Японія)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2025-08-11-011569-a ) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 9 Додатка № 1 до тендерної документації КНП «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» (далі – Замовник) встановлено вимогу, що «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця».
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «Медгарант» вимогам п. 9 Додатка № 1 до тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутня інформація щодо залучення, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або незалучення субпідрядника/ співвиконавця» до надання послуг?
3. Відповідно до п. 1 р. «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатка № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, зокрема, що на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він повинен надати довідку за формою 1.
На виконання вказаних вимог учасником ТОВ «Медгарант» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.08.2025 №13/08/04-02 яка містить інформацію про наявність в учасника 2-х приміщень (офісне, складське) та 1-го автомобіля.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «Медгарант» вимогам п. 1 р. «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатка № 1 до тендерної документації, оскільки інформація зазначена у вказаній довідці не підтверджує наявність в учасника саме обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Разом з тим, відповідно до вимог підп. 2 п. 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f6cce0d169e34e61b1936e896df5eab6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.09.2025 20:37
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50420000-5 (Послуги з надання та інсталяції програмнго забезпечення для відображення перфузії головного мозку на рентгенологічному обладнання (системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла Supria 32 виробництва Hitachi Ltd, Японія)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2025-08-11-011569-a ) На запит про надання пояснень повідомляємо:
Питання 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайслистах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.
Обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось у відповідності до потреб КНП «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» з урахуванням наявності у власності системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла Supria 32 виробництва Hitachi Ltd, Японія.
Питання 2. Відповідно до п. 9 Додатка № 1 до тендерної документації КНП «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Згідно відповідей на умови участі у закупівлі з боку ТОВ «МЕДГАРАНТ» було чітко вказано Інформування про субпідрядників/співвиконавців - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг - Так. Отже, надана вичерпна інформація про незалучення субпідрядника/співвиконавця у довільній формі, шляхом заповнення відповідної інформації.
Крім того, в гарантійному листі №13/08/04-08 від 13.08.2025 року ТОВ «МЕДГАРАНТ» вказало, що «Проведення пусконалагоджувальних робіт на місці використання Товару буде здійснюватися Учасником та за його рахунок.», тобто з вказаного листа додатково вбачається факт надання послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50420000-5 (Послуги з надання та інсталяції програмнго забезпечення для відображення перфузії головного мозку на рентгенологічному обладнання (системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла Supria 32 виробництва Hitachi Ltd, Японія) учасником без залучення субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Медгарант» відповідає вимогам п. 9 Додатка № 1 до тендерної документації.
Питання 3. Відповідно до п. 1 р. «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатка № 1 до тендерної документації для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці за формою 1.
В свою чергу, ТОВ «МЕДГАРАНТ» надало довідку №13/08/04-02 від 13.08.2025 р. за формою 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Довідка відповідає вище вказаним вимогам. Крім того, ТОВ «МЕДГАРАНТ» надало договір оренди (найму) нежилих приміщень №0125 від 01.01.2025 року, договір про надання послуг зберігання ТМЦ та додаткових послуг від 20.12.2024 року, договір з ФОП Щербак №01/01 про надання послуг перевезення вантажу від 02 січня 2025 року.
У зв’язку з відсутністю яких-небудь спеціальних вимог в цій частині, Замовник не вправі вимагати додаткової інформації, адже довідки заповненої згідно форми 1 та підтверджуючих документів достатньо для підтвердження відповідності необхідним критеріям.
Так, як предметом закупівлі є надання послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50420000-5 (Послуги з надання та інсталяції програмнго забезпечення для відображення перфузії головного мозку на рентгенологічному обладнання (системи рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла Supria 32 виробництва Hitachi Ltd, Японія), то достатньо інформації згідно довідки № 13/08/04-02 від 13.08.2025 р.та Довідки №13/08/04-03 від 13.08.2025 р. про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , з якої вбачається наявність заступника директора з iнженерно – технiчних питань у штаті.
Крім того, прдметом закупівлі є послуги, а згідно ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
З урахуванням наведеного, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДГАРАНТ» відповідає вимогам п. 1 р. «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатка № 1.