• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту водопроводу по вул. Суворова, вул. Спаська, вул. Ювілейна, вул. Миру в м. Очаків, Миколаївської області (І черга)

45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

14 140 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 985.17 UAH
Номер: 3e4fd4ddf05841be8164fe86ebc8ccde
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.10.2025 15:02 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 №66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.10.2025 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-11-002430-a 11.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. (Лот №1) та ФОП БУРЯЧЕНКО С.В. (Лот №2) встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель четверту сторінку Договору підряду від 26.09.2025 №132 (Лот №1) (підпункти 7.4.1-7.5.19) та додатків до нього, а саме: Додаток № 1 - Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни. Додаток № 2 Календарний графік виконання po6iт. Додаток № 3 - План фінансування. Додаток № 4 - Перелік уповноважених ociб, контактні телефони та електронні адреси Сторін для листування та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому при розгляді тендерних пропозицій (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОЧАКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ОЧАКІВ-СЕРВІС» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.08.2025 №11\08\25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лоту №1, Лоту №2, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця АРУТЮНЯН РОБЕРТ ЦАРУКОВИЧ (далі - ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц.) по Лоту №1, фізичної особи-підприємця «БУРЯЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (далі – ФОП БУРЯЧЕНКО С.В.) по Лоту №2, протокольні рішення уповноваженої особи від 29.08.2025 №29/08/25 щодо визначення переможцем ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. та про намір укласти договір про закупівлю (за Лотом №1) та від 28.08.2025 №28/08/25 щодо визначення переможцем ФОП Буряченко С.В. та про намір укласти договір про закупівлю (за Лотом №2), договір підряду від 26.09.2025 №132 на суму 10 350 000,00 грн без ПДВ (за Лотом №1), договір про закупівлю робіт від 26.09.2025 №133 на суму 140 235,00 грн без ПДВ (за Лотом №2), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 14.10.2025 та від 21.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у підпункті 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І Додатку 1 до ТД, зазначив, зокрема: «до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника та рівень його кваліфікації, відповідно займаної посади (кваліфіковане свідоцтво, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, або інший документ)…». Водночас, Замовник у пункті 7 Розділу 1 ТД вказав, що «…Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». Однак, у складі своєї тендерної пропозиції Учасником ФОП АРУТЮНЯН Р.Ц. (Лот №1) надано файл «16.Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», який містить документ (Диплом В-І №080790) викладений іншою мовою без перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 4.7 Додатку 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про те, що «Учасник є/не є* суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178…». Однак у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. (Лот №1) вищевказана довідка відсутня. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 16.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 21.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. (Лот №1), тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. У пункті 1 Розділу 3 ТД Замовником встановлено чітку безальтернативну вимогу до тендерної пропозиція учасника, зокрема зазначено, що: «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». При цьому, учасником ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. (Лот №1) в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» («sign.p7s») (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено, що тендерна пропозиція ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. (Лот №1) не містить кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований», тип носія особистого ключа «незахищений», а не «захищений». Аналогічно, тендерна пропозиція ФОП БУРЯЧЕНКО С.В. (Лот №2) не містить кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «Електронний підпис» «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований», тип носія особистого ключа «незахищений», а не «захищений». Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП АРУТЮНЯН Р. Ц. (Лот №1) та тендерної пропозиції ФОП БУРЯЧЕНКО С.В. (Лот №2), тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. Також, моніторингом встановлено, шо Замовником 01.10.2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду від 26.09.2025 №132 (Лот №1) не у повному обсязі, а саме: відсутня четверта сторінка Договору (підпункти 7.4.1-7.5.19). Отже, на порушення абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю Договір не у повному обсязі, а саме: відсутня четверта сторінка Договору (підпункти 7.4.1-7.5.19). Також, на порушення вимог абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено додатки до договору підряду від 26.09.2025 №132 (Лот №1), а саме: Додаток № 1 - Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни. Додаток № 2 Календарний графік виконання po6iт. Додаток № 3 - План фінансування. Додаток № 4 - Перелік уповноважених ociб, контактні телефони та електронні адреси Сторін для листування та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 28.10.2025 10:09 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 10:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство Очаківської міської ради «Очаків – сервіс» на Вашу вимогу щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу, згідно наказу від 08.10.2025 року за № 66-з повідомляє, що у відповідності до наказу №2-к від 02.01.2023 року виконує додаткові функції уповноваженої КП ОМР «Очаків – сервіс» Наталія Геннадіївна САВУШКІНА. Додаємо до листа копію наказу № 227/1 від 02.11.2022 року і копію Положення про уповноважену особу, враховуючи ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року за №2297. Зазначаємо, що на Вашу вимогу щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: • вимог абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, не в повному обсязі була оприлюднена інформація про закупівлю, а також вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника, тим самим не надано можливість Учаснику усунути такі невідповідності, було проведено роз’яснювальну роботу та навчання у вигляді мастеркласу "Управління ризиками в закупівлях: як побудувати процес" компанією IPSM з уповноваженою особою з метою усунення у подальшому подібних порушень законодавства про закупівлі, та попереджено її про наслідки недотримання законодавства про закупівлі. Додаємо до листа Наказ № 179 від 28.10.2025 року. • додаємо четверту сторінку Договору підряду від 26.09.2025 №132 (Лот №1) (підпункти 7.4.1-7.5.19) та додатків до нього, а саме: Додаток № 1 - Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни. Додаток № 2 Календарний графік виконання po6iт. Додаток № 3 - План фінансування. Додаток № 4 - Перелік уповноважених ociб, контактні телефони та електронні адреси Сторін для листування та кошторисну документацію, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Зобов’язуємось у подальшому дотримуватись законодавства з питань публічних закупівель і не допускати подібних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту: 30.10.2025 14:58

Запити/Пояснення