• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція громадського будинку (Основна будівля літера «А-3») по вул.Хандоги, 11 в м.Дніпро (утеплення фасаду). Коригування.

Завершена

1 997 956.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 989.78 UAH
Номер: dffb56e8b32c45f09e565e3b86c14064
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 08.09.2025 13:19 - 30.09.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 38-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.09.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-08-009756-a 08.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 554-89-96, t.v.kalnytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» встановлено порушення пункту 5.3 розділу V Настанови. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПУШАН ІНДАСТРІС» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом укладення додаткової угоди до договору від 16.09.2025 №62 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.08.2025 № 141, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПУШАН ІНДАСТРІС» (далі – ТОВ «ПУШАН ІНДАСТРІС»), протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника від 26.08.2025 № 157, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» (далі – ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 01.09.2025 № 163, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.09.2025, договір про закупівлю робіт від 16.09.2025 №62 на суму 1 982 002,87 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11.09.2025 та 12.09.2025. Моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 6 розділу 3 тендерної документації визначив, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. У Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 4) Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, яка має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) та має включати: договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів, загальновиробничі та адміністративні витрати, розроблені відповідно до «Кошторисних норм. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). При цьому, відповідно до Пояснювальної записки (файл – «41 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА»), що міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 171,75 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 14 липня 2025 року № 478/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.07.2025 № 4524-IX (далі – Указ № 478/2025), з 07.08.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні становить 173,17 людино-години. Отже, ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату складання договірної ціни (21.08.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі – Закон № 2136-ІХ). Частиною шостою статті 6 Закону № 2136-ІХ визначено, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану. Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Таким чином, учасником процедури закупівлі ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», при визначені вартості людино-години застосовано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу який є нижчим від встановленого, що призвело до завищення договірної ціни та не дотримано вимоги пункту 5.3 розділу V Настанови. На запит органу державного фінансового контролю від 10.09.2025 Замовник 12.09.2025 надав відповідь, яка не спростовує факт порушення вимог пункту 5.3 розділу V Настанови.
Період усунення порушень: 24.09.2025 11:27 - 09.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2025 11:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-08-08-009756-a, Замовником було укладено Додаткову угоду №1 від 29.09.2025 року до Договору №62 від 16.09.2025 року, яку оприлюднено через електронну систему закупівель. Таким чином, вимоги, зазначені у Висновку виконані в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 01.10.2025 15:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто. Замовником укладено Додаткову угоду №1 від 29.09.2025 року до Договору №62 від 16.09.2025 року
Дата публікації: 07.10.2025 11:48

Запити/Пояснення