-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км336+873-км340+961 по вул. Київське шосе і вул. Харківське шосе в межах м. Полтави (окремими ділянками)
Завершена
143 317 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14 331.72 UAH
мін. крок: 0% або 14 331.72 UAH
Номер:
6b87f7e90fb449faa64cc388f10a5910
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-14-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2021 00:00
Період моніторингу:
14.09.2021 17:23 - 06.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.09.2021 № 400
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
14.09.2021 № 400
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-09-18-000735-a, 18.09.2018, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – замовник) на 2018 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 18.09.2018 № 236; тендерну документацію зі змінами від 19.10.2018 № 290; форму протоколу розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»; протокол засідання тендерного комітету замовника від 07.11.2018 № 307; повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2018; договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 20.11.2018 № 03-24/18-165 на суму 142000000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»; додаткові угоди до вищевказаного договору від 08.07.2019 № 2, від 17.09.2019 № 3, від 09.12.2019 № 4, від 25.12.2019 № 5, від 26.12.2019 № 6, від 09.04.2020 № 7, від 23.11.2020 № 8, від 29.12.2020 № 9, від 30.06.2021 № 10.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» укладено договір про закупівлю від 20.11.2018 № 03-24/18-165 на суму 142000000,00 грн. (з ПДВ) та додаткові угоди до вищевказаного договору від 08.07.2019 № 2, від 17.09.2019 № 3, від 09.12.2019 № 4, від 25.12.2019 № 5, від 26.12.2019 № 6, від 09.04.2020 № 7, від 23.11.2020 № 8, від 29.12.2020 № 9, від 30.06.2021 № 10.
Період усунення порушень:
01.10.2021 13:25 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2021 13:25