-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт харчоблоку та обідньої зони Щирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області з метою якісної організації харчування та обслуговування школярів (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Закупівля здійсгюється в рамках програми Ukraine facility. Крок 7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти/ Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Завершена
7 151 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 757.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 757.00 UAH
Номер:
62ce627d18e74fbb92e972923d75773e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-23-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2025 00:00
Період моніторингу:
23.09.2025 14:05 - 15.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2025 №219
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.09.2025 №219.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-08-007554-a, 08.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, а також умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-08-008911-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://shchyretska-hromada.gov.ua/publichni-zakupivli-20-01-42-26-01-2022/ ; https://rada.info/upload/users_files/04372193/e1bc5720366b2ab53c06884486446f7d.pdf); тендерну документацію Замовника із внесеними змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.09.2025; тендерну пропозицію ТОВ «Будмонтажресурс», опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Будмонтажресурс» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Будмонтажресурс» як переможцем тендеру документи; договір від 15.09.2025 №140; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
03.10.2025 14:00 - 09.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2025 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
65276b4803024f399f1e049e2070ff89
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-08-08-007554-a, яка проведена Відділом освіти Виконавчого комітету Щирецькою селищною радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможця тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
44823afae4314003ab5eeed4d8d53d34
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.10.2025 14:16
Опис:
По першому питанні:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт харчоблоку та обідньої зони Щирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області з метою якісної організації харчування та обслуговування школярів».
Обґрунтування бюджетних призначень: -Відповідно до Розпорядження КМУ від 06 серпня 2025 року №820-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». - Розмір бюджетного призначення визначений рішенням сесії Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області №2371 від 20.03.2025 року «Про внесення змін до селищного бюджету Щирецької селищної ради Львівського району, Львівської області на 2025 рік»
Технічне завдання (технічні та якісні характеристики) на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. • Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
По другому питанні:
Обгрунтування розміщена за посиланням: https://shchyretska-hromada.gov.ua/publichni-zakupivli-20-01-42-26-01-2022/ ; https://rada.info/upload/users_files/04372193/e1bc5720366b2ab53c06884486446f7d.pdf
По третьому питанні:
Надаємо інформацію щодо джерел фінансування закупівлі:
Кошти державного бюджету (субвенція Ukraine facility) – 6 364 135,39 (КПКВ 0611242).
Кошти місцевого бюджету – 787 204.61 (КПКВ 0611241).
Розпорядження КМУ від 06 серпня 2025 року №820-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році» є у відкритому доступі за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/820-2025-%D1%80#Text
Скан- копію рішення сесії Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області №2371 від 20.03.2025 року «Про внесення змін до селищного бюджету Щирецької селищної ради Львівського району, Львівської області на 2025 рік» додаємо.
По четвертому питанні:
Переможець закупівлі ТОВ "Будмонтажресурс" на виконання вимог пункту 17 Особливостей №1178 надав: Наказ №002 від 26.12.2000 р., Наказ №3/06 від 13.06.2019 року; Рішення № 2/19 від 13.06.2019р. про призначення директора.