-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво частини водопровідних мереж в селі Рижавка Уманського району Черкаської області
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
e05cb9d720934551a4bc6cc02930e9cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2025 00:00
Період моніторингу:
04.11.2025 12:22 - 26.11.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2025 № 42-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.11.2025 № 42-З
Витяг з Переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-08-08-002220-a 08.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2912b820b6ee4d36bf1dab1d9e39b8a2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.11.2025 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво частини водопровідних мереж в селі Рижавка Уманського району Черкаської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-08-002220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, розрахунки, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до п.84 Постанови №668 План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). План фінансування, що є додатком №3 до договору підряду від 09.09.2025 №145-09 не містить інформацію про розподіл фінансування за місяцями та щодо напрямів фінансування (видами витрат).
Прошу надати пояснення з цього питання.
4. Надати пояснення щодо не виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b8840bfa858848e5aea0e8f6ed237fa0
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво частини водопровідних мереж в селі Рижавка Уманського району Черкаської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-08-002220-a)
Дата опублікування:
06.11.2025 17:12
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості робіт із будівництва водопровідних мереж здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
До складу документації, на підставі якої визначено очікувану вартість, входять:
• зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
• об’єктні та локальні кошториси;
• позитивний експертний звіт за результатами експертизи проектно-кошторисної документації.
Копії зазначених документів додаються до пояснення (у форматі PDF).
2. Щодо розміщення обґрунтування на веб-сайті
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості було розміщено на офіційному веб-сайті Замовника.
Посилання для перегляду: https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/news/1755236230/
3. Щодо Плану фінансування будівництва (Додаток №3 до Договору №145-09 від 09.09.2025)
План фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору підряду № 145-09 від 09.09.2025) Замовником складався з врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590. Враховуючи, що роботи по будівництву водопровідних мереж не включені до першої та другої черг бюджетних видатків, вказати точний термін оплати робіт не можливо. Натомість умови та порядок здійснення оплати робіт детально описані в договорі підряду № 145-09 від 09.09.2025 (Розділ 8 Договору).
Окрім того терміни виконання, а отже і оплати робіт, безпосередньо залежать від терміну реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт, яке можна зареєструвати лише після підписання договору підряду, на протязі 10 днів після його подачі до ДІАМ.
Враховуючи вищевикладене, План фінансування будівництва Замовником складений на весь період будівництва, визначений Договором підряду № 145-09 від 09.09.2025.
4. Щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у машинозчитувальному форматі
Договір про закупівлю від 09.09.2025 №145-09, а також усі додатки до нього були завантажені до електронної системи закупівель у форматі PDF, який на момент публікації система приймала як основний формат документів.
Разом з тим, під час завантаження окремий документ із цінами на матеріальні ресурси (у машинозчитувальному форматі) було не додано помилково.
Наразі це зауваження усувається — зазначений документ буде додатково оприлюднено у форматі XLSX, що повністю відповідатиме вимогам пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
2. Локальний кошторис;
3. Експертний звіт (позитивний);
4. Службова записка;
5. Копія договору підряду №145-09 від 09.09.2025 з додатками в машинозчитувальному форматі.