• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт котельні комунального закладу загальної середньої освіти "Боголюбський ліцей № 30 Луцької міської ради"по вул. 40 років Перемоги, 40, в с. Боголюби, Волинської області

Завершена

2 016 630.00 UAH з ПДВ
Номер: f774ab45d5d14692844e38bc99c21888
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-09-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 09.10.2025 17:56 - 30.10.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.10.2025 № 42-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 09.10.2025 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-08-07-011274-a 07.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального закладу загальної середньої освіти «Боголюбський ліцей № 30 Луцької міської ради» (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-08-07-011274-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір від 07.08.2025 №48/08/25; додаткові угоди до договору від 23.09.2025, від 29.09.2025, №1 та №2; пояснення (інформація, документи), надані Замовником 14.10.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 10.10.2025.
Період усунення порушень: 28.10.2025 17:10 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 17:10

Запити/Пояснення