• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального некомерційного підприємства СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗДОРОВ'Я" ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ" розташованого за адресою: Харківська обл., Харківській р-н, селище Солоницівка, вул. Енергетична, будинок 4В"

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: 76a6347454e1499dab70166cbec466c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-08-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.09.2025 15:59 - 30.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 № 266 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2025 № 003100-18/11160-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.09.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 № 266 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-08-06-010957-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу четвертого пункту 49 та підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести Договір у відповідність до тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ», а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РІАЛ ІНЖИНІРІНГ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи № 231 від 06.08.2025; зміни до тендерної документації в редакції від 06.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.08.2025 року, тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ», протокол уповноваженої особи № 235 від 21.08.2025, договір від 04.09.2025 № 37-25/П (далі – Договір); Протокол від 09.09.2025: додаткова угода № 1 від 11.09.2025; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.09.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» встановлено наступне. Згідно додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (Додаток 4). Також, у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає сканкопію оригіналу штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод, та/або сканкопію оригіналу чинного договору субпідряду (сканкопію оригіналу листа, що підтверджує готовність до виконання робіт на умовах субпідряду, із зазначенням конкретного переліку таких робіт). Учасник ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» надав довідку від 15.08.2025 № 3/08-2025 про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якою підтверджено наявність працівника Гріф Ярослав Віталійович, залученого на підставі цивільно-правових угод. Однак, сканкопії оригіналів цивільно-правових угод у складі тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ», укладених з Гріфом Ярославом Віталійовичем, відсутні, що не відповідає вимогам тенлерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: «…Тендерна документація не містить вимоги щодо кількості наявних у учасника архітекторів. Є вимога (пункт 1.1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації) щодо наявності головного архітектора проекту, який повинен мати відповідний сертифікат (архітектор). Учасником ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» підтверджено наявність головного архітектора проекту Гритчина Є.В. Для виконання робіт за предметом закупівлі відсутня необхідність наявності 2-х і більше архітекторів. Ураховуючи вище викладене, замовником не розглядались документи Гріфа Я.В..». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівлі ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» вимоги п.1.1.2 Додатку 2 тендерної документації. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про надати копії сертифіката фахівця про навчання від виробника медичного обладнання в повному перекладі тексту (автентичному перекладі), чим не надав можливість учаснику ТОВ "РІАЛ ІНЖИНІРІНГ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, за вимогами абзацу четвертому пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з цим, підпунктом 2 пункту 21 Особливостей визначено, що Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Вимогами підункту 4.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога надання Тендерної пропозиції за формою, визначеною Додатом 1 до Тендерної документації. Поряд з цим, пунктом 4 вищезазначеної форми передбачено, що учасник повідомляє наступне: «До прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, Ваша документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо буде прийнято рішення про намір укласти договір, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором». Враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» у складі тендерної пропозиції надав Тендерну пропозицію від 15.08.2025 «1/08-2025 (файл "Пропозиція"), згідно якого ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» зобов’язується виконати всі умови, передбачені Договором та укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Однак, проведеним співставленням умов договору, укладеного за результатами закупівлі з умовами проекту договору встановлено ряд розбіжностей. Так, згідно пункту 3.7 проєкту договору викладено в редакції: «Виконавець бере на себе зобов’язання щодо погодження Документації в державних органах містобудування та архітектури, міських і районних службах, в установах та організаціях у відповідності з чинним законодавством України». Однак, в підписаному договорі на розробку проектної документації від 04.09.2025 № 37-25/П пункт 3.7 викладено в редакції: «Замовник зобовʼязаний протягом 5-х робочих днів з моменту отримання Акту від Підрядника підписати, або надати письмове обгрунтування не підписання Акту. Якщо протягом 5-х робочих днів Акт не підписаний і відсутнє письмове обґрунтування його не підписання, Акт вважається підписаним, а самі роботи виконаними без зауважень.» Також, пунктом 12.1 проекту договору прописано, що Виконавець не пізніше дати укладання Договору, надає Замовнику забезпечення виконання Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії на суму ___________ (________________) грн., що дорівнює 0,6% від загальної вартості договору. Однак, в підписаному договорі на розробку проектної документації від 04.09.2025 № 37-25/П пункт 12.1 викладено в редакції: «Виконавець не пізніше дати укладання Договору, надає Замовнику забезпечення виконання Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії на суму 29 999,05 грн (двадцять дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн 05 коп.), що дорівнює 0,2% від загальної вартості договору», отже змінений процент забезпечення виконання Договору. Тобто, умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в частині змісту пунктів 3.7 та 12.1 Договору, що не відповідає вимогам пункту 18 Особливостей та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
Період усунення порушень: 25.09.2025 20:58 - 10.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2025 20:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт
Дата публікації звіту: 01.10.2025 16:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання Висновку укладено Додаткову угоду № 2 від 01.10.2025 до договору № 37-25/П від 04.09.2025.
Дата публікації: 22.10.2025 12:09

Запити/Пояснення