• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Модульний корпус для укладання парашутів школи повітрянодесантної підготовки

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275

Завершена

27 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 277 000.00 UAH
Номер: 4067bd88e9d2463db4f1755e41bda2c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-03-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.09.2025 14:44 - 25.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2025-08-06-007968-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено порушення частини 7 статті 14 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини А2900 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ПАСКАЛЬ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «ПАСКАЛЬ»), протокол визначення переможця від 21.08.2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, договір про закупівлю товарів спеціального призначення від 29.08.2025 № 185 на загальну суму 21 600 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 09.09.2025 та 15.09.2025, на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. В ході моніторингу процедури закупівлі виявлено розбіжності в технічних вимогах Замовника, зокрема в Додатку 2 до Оголошення Замовник зазначив двері зовнішні сталеві утеплені 960х2000 мм у кількості 2 шт., проте в проєкті договору у кількості 4 шт. Договір укладеному з ТОВ «КОМПАНІЯ «ПАСКАЛЬ», двері зовнішні сталеві утеплені 960х2000 мм - 2 шт. У відповідь на запит Держаудитслужби, Замовник повідомив, що в технічних вимогах (Додаток 2) було допущено технічну помилку, яку виправлено під час укладення договору, проте відповідні зміни не були внесені до Оголошення та Додатку 3 «Проект договору» у встановленому законом порядку. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини 7 статті 14 Закону Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Водночас, Замовник не дотримався вимог частини 7 статті 14 Закону та не вніс зміни до Оголошення.
Період усунення порушень: 23.09.2025 11:10 - 08.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2025 11:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення уповноваженої особи щодо виявленого порушення. У зв’язку з технічною неможливістю виправлення виявленого порушення у завершеній процедурі закупівлі, повідомляємо про вжиті заходи, спрямовані на недопущення аналогічних порушень у майбутньому. Зокрема, уповноваженою особою: • проведено самоаналіз допущених помилок з метою виявлення причин та обставин їх виникнення; • пройдено роз’яснювальні заходи, організовані внутрішньо для підвищення рівня обізнаності щодо вимог законодавства; • здійснено реєстрацію на навчальний курс «Оборонні закупівлі» через мобільний додаток «Армія+», з метою поглиблення знань у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 23.09.2025 12:39

Запити/Пояснення