-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби»
Завершена
3 461 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 307.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 307.15 UAH
Номер:
6c481dce60744ada805713f4bdce1693
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-04-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2025 00:00
Період моніторингу:
04.09.2025 14:43 - 26.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2025 № 40-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 04.09.2025 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-08-06-010432-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНСМІШН», своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.08.2025 № 2 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТРАНСМІШН»; вимогу Замовника про усунення невідповідностей у пропозиції учасника ТОВ «ТРАНСМІШН» та оприлюднені ним документи на усунення таких невідповідностей,; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.08.2025 № 11; повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2025; договір від 03.09.2025 № 52.25-250, укладений з ТОВ «ТРАНСМІШН» на суму 3 461 310,00 грн; пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 08.09.2025, 12.09.2025 та 17.09.2025 через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.09.2025, від 09.09.2025 та від 15.09.2025.
Період усунення порушень:
23.09.2025 14:22 - 27.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2025 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
b301a0f4077e4836bc8067a64dd703b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі гумових виробів, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70cac370bff64d5a9f4df994f37fb048
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 14:15
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 04.09.2025 р. до процедури закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.
1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є заявки філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс» щодо кількості товару. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги виробнича потреба філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», зумовлена необхідністю проведення ремонту рухомого складу. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ПП «Автоарматура», ТОВ «Укрпастех», ТОВ «Західбурмашінвест».
Додається:
Комерційна пропозиція ПП «Автоарматура» на 2 арк.
Комерційна пропозиція ТОВ «Укрпастех» на 2 арк.
Комерційна пропозиція ТОВ «Західбурмашінвест» на 2 арк..
Номер:
61aabf32a69846cdb740759d9c2840f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Запасні частини до тролейбусів, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-01-001591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником у розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації затверджено, що «У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у процедурі закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками процедури закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%): 1. при поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ. 2. переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію (при закупівлі товару та послуг) без ПДВ. У формі цінової пропозиції в додатку №7 до тендерної документації зазначається в п. 6 ціна з ПДВ 20% та в п. 6.1. ціна без ПДВ 20%. 3. ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 6.1. форми цінової пропозиції в додатку № 7 до тендерної документації).
Замовнику надати інформацію щодо нормативно-правового акту відповідно до якого встановлено дану вимогу для учасника – неплатника ПДВ, цінова пропозиція якого повинна бути з урахуванням ПДВ (20%), тобто безпідставно завищена на 20%?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d8d87d2f2b864c4c8d3c91282c1b7494
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
12.09.2025 13:32
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 09.09.2025 р. до процедури закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a, про надання пояснень: технічна помилка.
Номер:
dc6c29b8eb8b4d95bd98ace0104592b4
Назва:
на заміну запиту на пояснення від 09.09.2025 15:39:55 (причина технічна помилка)
Дата опублікування:
09.09.2025 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником у розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації затверджено, що «У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у процедурі закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками процедури закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%): 1. при поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ. 2. переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію (при закупівлі товару та послуг) без ПДВ. У формі цінової пропозиції в додатку №7 до тендерної документації зазначається в п. 6 ціна з ПДВ 20% та в п. 6.1. ціна без ПДВ 20%. 3. ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 6.1. форми цінової пропозиції в додатку № 7 до тендерної документації).
Замовнику надати інформацію щодо нормативно-правового акту відповідно до якого встановлено дану вимогу для учасника – неплатника ПДВ, цінова пропозиція якого повинна бути з урахуванням ПДВ (20%), тобто безпідставно завищена на 20%?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f3380577bb7649d180518edd39bc4ae7
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
12.09.2025 13:37
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 09.09.2025 р. до процедури закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a, про надання пояснень надати інформацію щодо нормативно-правового акту відповідно до якого встановлено дану вимогу для учасника – неплатника ПДВ, цінова пропозиція якого повинна бути з урахуванням ПДВ (20%), тобто безпідставно завищена на 20%?, повідомляю наступне.
1. Відповідно до вимог п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, серед іншого, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення рівності всіх учасників закупівлі та визначення найбільш економічно вигідної пропозиції встановлено вимогу щодо подання тендерних пропозицій учасниками з врахуванням включення до ціни податку на додану вартість.
Номер:
52089d0e94294eaeb5d1631f31d21ccb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Замовником у розділі І Додатку 2 до тендерної документація затверджено Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та документи згідно вимог тендерної документації, а саме:
1. Документ (ВИТЯГ ) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей - на: - фізичну (уповноважену) особу, яка є учасником процедури закупівлі, та керівника учасника процедури закупівлі, за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис та/або печатку органу, яким видано документ. Дата документа повинна бути не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі.
Чому Замовником в тендерній документації не визначено спосіб надання та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d68784202406479cb22412b6cbc6b3fc
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
12.09.2025 13:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 09.09.2025 р. до процедури закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a, про надання пояснень в тендерній документації не визначено спосіб надання та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей?, повідомляю наступне.
1. Відповідно до абз. 15 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Слід зазначити, що на даний час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є вільним і уповноважена особа Замовника самостійно перевіряє інформацію чи було притягнуто керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією на сайті НАЗК - https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для встановлення вимоги щодо надання документів, передбачених пп. 3 п. 47 Особливостей.
Номер:
d9e0e2f1cfa145d683309483a9646443
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2025 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Замовником у пункті 4 розділу V тендерної документації затверджено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2025 № 11 учасника ТОВ «ТРАНСМІШН» визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ТРАНСМІШН».
ТОВ «ТРАНСМІШН», як переможцем закупівлі, 21.08.2025 в електронній системі закупівель завантажено наступні документи: наказ від 05.04.2019 № 1-К «Про вступ на посаду директора» (файл «Наказ про призначення директора.pdf»), протоколи загальних зборів учасників ТОВ «ТРАНСМІШН» від 02.04.2019 № 1 та від 18.08.2025 № 10 (файли «Протокол загальних зборів № 1.pdf» та «Протокол загальних зборів ТОВ Трансмішн_ №10.pdf»), статут товариства (файл «Статут +опис ТРМ.pdf»), Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ФОВА-004485213 (файл «Витяг.pdf»), платіжну інструкцію від 20.08.2025 № 172 (файл «Платіжна інструкція_20.08.2025_10_37.pdf») та цінову пропозицію від 20.08.2025 № 1016/8 (файл «Цінова пропозиція.pdf»).
Тобто, Витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ФОВА-004485213 (файл «Витяг.pdf») переможець ТОВ «ТРАНСМІШН» документально підтвердив відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме, що керівника учасника процедури закупівлі не засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку та керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Однак, переможцем закупівлі ТОВ «ТРАНСМІШН» не підтверджено відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, а саме, що керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
При цьому, в електронній системі закупівель у розділах «Протокол розкриття» та «Повідомлення про намір укласти договір» системою сформовано відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юрособу ТОВ "ТРАНСМІШН".
Тобто, в електронній системі закупівель Переможцем та/або Замовником не оприлюднено документальне підтвердження, з огляду на відповідь Замовника в електронній системі закупівель від 12.09.2025, щодо відсутності підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження, що керівника ТОВ «ТРАНСМІШН», не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією:
— надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
168da175b12c4e758d69444253394c12
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
17.09.2025 15:23
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 15.09.2025 р. до процедури закупівлі Гумові вироби, код 19510000-4 за ДК 021:2015 «Гумові вироби», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-010432-a, про надання пояснень та документальне підтвердження, що керівника ТОВ «ТРАНСМІШН», не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією:
— надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, повідомляю наступне:
Відповідно до абз. 15 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Слід зазначити, що на даний час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є вільним і уповноважена особа Замовника самостійно перевіряє інформацію чи не було притягнуто керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією на сайті НАЗК - https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для встановлення вимоги щодо надання документів, передбачених пп. 3 п. 47 Особливостей.
Додається:
Відкриті джерела Перевірка на 1 арк.