• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп"ютер)

Завершена

1 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Номер: 76a5a6184c9f431f9fd5d5027ec9859b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-01-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 01.09.2025 16:43 - 23.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 80-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 01.09.2025 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-08-06-008678-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 року у м. Києві та 22.05.2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійського політехнічного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.08.2025 № 81), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ 19» (далі – ТОВ «ПБГ19»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2025 № 86, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.08.2025, договір про закупівлю від 28.08.2025 № 39 на суму 862 149,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ПБГ19», пояснення надані 05.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ПБГ19» установлено наступне. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інші документи передбачені додатками 2, 3, 4 до тендерної документації. У додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації (далі – Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено, що для підтвердження відповідності Регламенту та Рамкової угоди в складі тендерної пропозиції учасник має надати, зокрема, інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник (дата народження обов`язково вказати) є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» надана довідка б/н та без дати якою повідомлено, про те, що ТОВ «ПБГ19», в особі директора Волошинової О.О., яка особисто є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Однак, у вищевказаній довідці відсутня інформація про дату народження кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ПБГ19» та прізвище, ім’я, по батькові транслітерацією, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку № 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 20.08.2025 року. Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей вищевказану невідповідність, виявлену в ході проведення моніторингу. На запит Держаудитслужби Замовником 05.09.2025 надано відповідь, якою підтверджено суть вищевказаного порушення.
Період усунення порушень: 19.09.2025 11:57 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2025 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою недопущення подібних порушень у подальшому Замовником вжито наступні заходи: 1.Проведено додатковий інструктаж з уповноваженою особою щодо порядку формування повідомлень про усунення невідповідностей у пропозиціях учасників; 2. Розроблено внутрішній контрольний список для перевірки відповідності тендерних пропозицій усім вимогам тендерної документації та відображення кожної виявленої невідповідності у системі Prozorro; 3.Посилено внутрішній контроль за якістю підготовки документів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.09.2025 09:59

Запити/Пояснення