-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп"ютер)
Завершена
1 125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Номер:
76a5a6184c9f431f9fd5d5027ec9859b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 16:43 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2025 № 80-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.09.2025 № 80-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-08-06-008678-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 року у м. Києві та 22.05.2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійського політехнічного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.08.2025 № 81), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ 19» (далі – ТОВ «ПБГ19»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2025 № 86, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.08.2025, договір про закупівлю від 28.08.2025 № 39 на суму 862 149,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ПБГ19», пояснення надані 05.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ПБГ19» установлено наступне.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інші документи передбачені додатками 2, 3, 4 до тендерної документації.
У додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації (далі – Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено, що для підтвердження відповідності Регламенту та Рамкової угоди в складі тендерної пропозиції учасник має надати, зокрема, інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник (дата народження обов`язково вказати) є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» надана довідка б/н та без дати якою повідомлено, про те, що ТОВ «ПБГ19», в особі директора Волошинової О.О., яка особисто є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу.
Однак, у вищевказаній довідці відсутня інформація про дату народження кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ПБГ19» та прізвище, ім’я, по батькові транслітерацією, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 20.08.2025 року.
Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей вищевказану невідповідність, виявлену в ході проведення моніторингу.
На запит Держаудитслужби Замовником 05.09.2025 надано відповідь, якою підтверджено суть вищевказаного порушення.
Період усунення порушень:
19.09.2025 11:57 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2025 11:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою недопущення подібних порушень у подальшому Замовником вжито наступні заходи:
1.Проведено додатковий інструктаж з уповноваженою особою щодо порядку формування повідомлень про усунення невідповідностей у пропозиціях учасників;
2. Розроблено внутрішній контрольний список для перевірки відповідності тендерних пропозицій усім вимогам тендерної документації та відображення кожної виявленої невідповідності у системі Prozorro;
3.Посилено внутрішній контроль за якістю підготовки документів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
24.09.2025 09:59
Запити/Пояснення
Номер:
eb9bb4041dd7401585914aaab8d6402c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.09.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп"ютер)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-06-008678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
23e445eb13f24e7d9152f94ed48b9678
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
05.09.2025 17:24
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення для закупівлі визначено виходячи з реальної потреби закладу у забезпеченні матеріально-технічної бази та відповідно до завдань, передбачених кошторисом на відповідний бюджетний рік.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене , замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Закупівля персонального комп’ютера обумовлена потребою для створення сучасного інформаційно-освітнього середовища, придатного для роботи з конструкторськими програмами, цифровими симуляторами та інженерними застосунками.
Технічні характеристики визначені з урахуванням необхідності стабільної та продуктивної роботи, достатнього обсягу пам’яті та швидкодії для виконання навчальних завдань, рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо облаштування сучасних навчально-практичних центрів, аналізу ринку та консультацій з виробниками/постачальниками відповідного обладнання.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом середньоринкового рівня цін предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Очікувана вартість визначилась на підставі проведеного аналізу ринку (цінових пропозицій постачальників, відкритих джерел інформації, електронних каталогів, спеціалізованих сайтів); інформації з електронної системи закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель.
Посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.odpk.org.ua/ Розділ публічна інформація –фінансова звітність
Додані документи :
- Наказ 551 від 08.04.2025
- Кошторис на 2025р
- Довідка про зміни до кошторису на 2025р №325 від 20.06.2025
- Довідка про зміни до кошторису на 2025р №326 від 20.06.2025
-Перелік техніки, обладнання,матеріалів та устаткування
Номер:
7413a4d63dcb41b3ab8d93cb942975c1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.09.2025 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп"ютер)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-06-008678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інші документи передбачені додатками 2,3,4 до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності Регламенту та Рамкової угоди в складі тендерної пропозиції учасник має надати, зокрема, інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник (дата народження обов`язково вказати) є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ 19» надано інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник (дата народження обов`язково вказати) є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) транслітерацією?
Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ 19» надана довідка б/н та без дати якою повідомлено, про те, що ТОВ «ПБГ 19», в особі директора Волошинової О.О., яка особисто є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Єврпопейського Союзу та не знаходиться у акційному списку Європейського Союзу.
Однак, у вищевказаній довідці відсутня інформація про дату народження кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ПБГ 19» та прізвище, ім’я, по батькові транслітерацією.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4dae7f1ca0c34fa895b0654ea885ac69
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.09.2025 17:28
Опис:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ 19» дійсно надано довідку без номера та дати, в якій зазначено, що товариство та його директор не підпадають під дію обмежувальних заходів (санкцій) Європейського Союзу.
Разом з тим, у довідці відсутня інформація щодо дати народження кінцевого бенефіціарного власника та його прізвища, імені, по батькові у транслітерації, що передбачено вимогами тендерної документації.
При розгляді тендерної пропозиції замовником було здійснено перевірку наявності довідки як документа, проте не було виявлено відсутності зазначених даних у її змісті. Таким чином, мала місце технічна помилка (упущення) під час перевірки змісту документа, що призвело до прийняття пропозиції без зауважень.
Замовник визнає цей недолік та звертає увагу, що він не носить ознак навмисного чи упередженого характеру та не призвів до нераціонального використання бюджетних коштів, зазначене упущення не вплинуло на добросовісність та прозорість процедури закупівлі та не призвело до неправомірного відбору учасника.
На майбутнє замовником буде посилено внутрішній контроль за розглядом документів учасників, зокрема шляхом перевірки повноти відомостей у довідках, що стосуються санкційних обмежень, відповідно до тендерної документації.