• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Низькотемпературний плазмовий стерилізатор, код НК 024:2023 – НК 024:2023: 36305 – Плазмовий стерилізатор; Генератор аерозолів для проведення заключної дезінфекції приміщень сухим туманом, код НК 024:2023 – НК 024:2023: 58215 Апарат для аерозольної дезінфекції поверхонь медичних виробів; Автоматична мийно-дезінфікуюча машина із підлоговим розташуванням, код НК 024:2023: 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; Автоклав/стерилізатор паровий класу «В», код НК 024:2023: 38671 — Стерилізатор паровий; Автоматичну мийно-дезінфікуюча машину з двома дверцятами (прохідного типу), код НК 024:2023: 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; Паровий стерилізатор з двома дверима (прохідного типу) з вбудованим парогенератором, код НК 024:2023: 38671 — Стерилізатор паровий; Апарат автоматичний для термозапайки та маркування, код НК 024:2023: 36674 - Пристрій для запаювання пакетів; Тримач для стерилізаційних рулонів з різаком, код НК 024:2023: 36674 - Пристрій для запаювання пакетів

Завершена

12 667 081.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 335.41 UAH
Номер: 688ce44633d24e789ac7863d0ba18938
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.08.2025 13:57 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.08.2025 № 251 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025 № 251 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-08-06-003530-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Калуський міський центр первинної медико - санітарної допомоги Калуської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2025 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2025, договір від 20.08.2025 № 337 (далі – Договір), пояснення Замовника від 05.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 15.09.2025 21:10 - 19.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2025 21:10

Запити/Пояснення