-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Низькотемпературний плазмовий стерилізатор, код НК 024:2023 – НК 024:2023: 36305 – Плазмовий стерилізатор; Генератор аерозолів для проведення заключної дезінфекції приміщень сухим туманом, код НК 024:2023 – НК 024:2023: 58215 Апарат для аерозольної дезінфекції поверхонь медичних виробів; Автоматична мийно-дезінфікуюча машина із підлоговим розташуванням, код НК 024:2023: 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; Автоклав/стерилізатор паровий класу «В», код НК 024:2023: 38671 — Стерилізатор паровий; Автоматичну мийно-дезінфікуюча машину з двома дверцятами (прохідного типу), код НК 024:2023: 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; Паровий стерилізатор з двома дверима (прохідного типу) з вбудованим парогенератором, код НК 024:2023: 38671 — Стерилізатор паровий; Апарат автоматичний для термозапайки та маркування, код НК 024:2023: 36674 - Пристрій для запаювання пакетів; Тримач для стерилізаційних рулонів з різаком, код НК 024:2023: 36674 - Пристрій для запаювання пакетів
Завершена
12 667 081.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 335.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 335.41 UAH
Номер:
688ce44633d24e789ac7863d0ba18938
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 13:57 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2025 № 251
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2025 № 251
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-08-06-003530-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Калуський міський центр первинної медико - санітарної допомоги Калуської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2025 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2025, договір від 20.08.2025 № 337 (далі – Договір), пояснення Замовника від 05.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.09.2025 21:10 - 19.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2025 21:10
Запити/Пояснення
Номер:
06e677a7499448919de47b0382baa5ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2025 20:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу Низькотемпературний плазмовий стерилізатор, код НК 024:2023 – НК 024:2023: 36305 – Плазмовий стерилізатор; Генератор аерозолів для проведення заключної дезінфекції приміщень сухим туманом, код НК 024:2023 – НК 024:2023: 58215 Апарат для аерозольної дезінфекції поверхонь медичних виробів; Автоматична мийно-дезінфікуюча машина із підлоговим розташуванням, код НК 024:2023: 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; Автоклав/стерилізатор паровий класу «В», код НК 024:2023: 38671 — Стерилізатор паровий; Автоматичну мийно-дезінфікуюча машину з двома дверцятами (прохідного типу), код НК 024:2023: 35424 Машина мийна/ дезінфікувальна для хірургічних інструментів/устатковання; Паровий стерилізатор з двома дверима (прохідного типу) з вбудованим парогенератором, код НК 024:2023: 38671 — Стерилізатор паровий; Апарат автоматичний для термозапайки та маркування, код НК 024:2023: 36674 - Пристрій для запаювання пакетів; Тримач для стерилізаційних рулонів з різаком, код НК 024:2023: 36674 - Пристрій для запаювання пакетів (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-06-003530-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати назву файлу та номер сторінки документи, яким учасник виконав вимогу п.6 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання завіреної копії декларації або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, на Апарат автоматичний для термозапайки та маркування пакетів (враховуючи що в наданій декларації (файл 30.5 Деклорація pdf.p7s.zip ) відсутня інформація щодо можливості маркування пакетів), а також на Генератор аерозолів для проведення заключної дезінфекції приміщень сухим туманом (враховуючи що в наданій декларації (файл 30.2 Сертифікат відповідності.pdf.p7s.zip ) відсутня інформація щодо можливості дезінфекції приміщень сухим туманом).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
75427d85a57f4275bee463f7123542da
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 02.09.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
05.09.2025 12:24
Опис:
1. Щодо інформації та відповідних документів (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Визначений виходячи з потреб закладу в зазначеному предметі закупівлі за кодом КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) за рахунок коштів НСЗУ.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
В свою чергу, Замовником, для визначення очікуваної вартості, здійснено оцінку 3-х письмових цінових пропозицій від можливих постачальників товару (цінові пропозиції додаються):
1) Цінова пропозиція – Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГА МЕД МАРКЕТ».
2) Цінова пропозиція – Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ».
3) Цінова пропозиція – Товариство з обмеженою відповідальністю «СКЕЛЯ МК».
А також з урахуванням цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання, середньоринкових цін на аналогічні товари, а також з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, зокрема з сайту Prozorro.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням медико-технічних вимог для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення. Товар, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Детальні технічні характеристики викладені у Додатку №2 до Тендерної документації.
2. Щодо файлу та номеру сторінки документи, яким учасник виконав вимогу п.6 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання завіреної копії декларації або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, на Апарат автоматичний для термозапайки та маркування пакетів (враховуючи що в наданій декларації (файл 30.5 Деклорація pdf.p7s.zip ) відсутня інформація щодо можливості маркування пакетів), а також на Генератор аерозолів для проведення заключної дезінфекції приміщень сухим туманом (враховуючи що в наданій декларації (файл 30.2 Сертифікат відповідності.pdf.p7s.zip ) відсутня інформація щодо можливості дезінфекції приміщень сухим туманом).
Відповідно до пункту 6 Додатку 2 тендерної документації, товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Щодо позиції №7 - Апарат автоматичний для термозапайки та маркування пакетів
Учасником в складі пропозиції, на виконання вимоги пункту 6 Додатку 2 тендерної документації, надано Декларацію про відповідність № KOR-UKR-002 від 25.05.2023 року. В даній декларації під пунктом №14 зазначено товар який пропонує учасник - AXPS-100 Axis Автоматичний пристрій для пакування з принтером. Даний товар відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів від 2 жовтня 2013 р. № 753 (далі – регламент). Відповідно до регламенту, до декларації включається інформація про один або кілька виготовлених цим виробником медичних виробів, зокрема назва, код або інші однозначні позначення таких виробів.
В свою чергу, інформація щодо можливості маркування пакетів міститься в керівництві з експлуатації Axis Апарат автоматичний для термозапайки та маркування AXPS 100. Так, на сторінці 2 керівництва зазначено, що Axis Апарат автоматичний для термозапайки та маркування АXРS-100 призначено для запаювання та маркування рулонів для стерилізації та 3D паперово-поліетиленових пакетів для стерилізації. Вбудований принтер дає можливість друку великої кількості контенту з можливістю відображення дати, терміну придатності. № лоту, оператора та т.ін. на пакеті підчас запаювання.
Таким чином, в декларації міститься лише загальна назва товару - AXPS-100 Axis Автоматичний пристрій для пакування з принтером, який зареєстровано виробником або офіційним представником виробника, при введені його в обіг на території України, а уже в керівництві з експлуатації детально розписано функціональні можливості медичного обладнання. Варто зазначити, що Учасник жодним чином не може вплинути на найменування, яке міститься в декларації. (декларація та керівництво з експлуатації – додаються).
Щодо позиції №2 - Генератор аерозолів для проведення заключної дезінфекції приміщень сухим туманом
Учасником в складі пропозиції, на виконання вимоги пункту 6 Додатку 2 тендерної документації, надано Сертифікат відповідності № UA.101.MD.3.0748-20.00 від 01.10.2020 року. В даному сертифікаті під пунктом №2 зазначено товар який пропонує учасник - W2m Генератор аерозолів з дисплеєм. Даний товар відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів від 2 жовтня 2013 р. № 753 (далі – регламент). Відповідно до регламенту, до декларації включається інформація про один або кілька виготовлених цим виробником медичних виробів, зокрема назва, код або інші однозначні позначення таких виробів.
В свою чергу, інформація щодо можливості дезінфекції приміщень сухим туманом міститься в інструкції із застосування Генератор аерозолів з дисплеєм. Так, на сторінці 7 інструкції зазначено, що Аерозольна дезінфекція або дезінфекція «сухим туманом» – це найбільш ефективний спосіб боротьби із забрудненнями на поверхнях, у важкодоступних місцях, а також у повітрі, завдяки активному проникаючому ефекту через дрібнодисперсне розпорошення дезінфектанту в атмосферу й насичення всього повітря середовищем, що вбиває всі живі мікроорганізми. Насичення відбувається в усіх місцях приміщення, до яких не перекритий доступ повітря із загального обсягу – внутрішні частини обладнання, складні поверхні, середина полиць, шафок. Такий метод не передбачає поняття «сліпих зон». А на сторінці 35 передбачено, що Режим дезінфекції – це основний робочий режим, під час роботи в якому враховуються параметри дезінфектанту, типу форсунки, навколишнього середовища, режиму дезінфекції, об’єму приміщення.
Таким чином, в сертифікаті міститься лише загальна назва товару - Генератор аерозолів з дисплеєм, який зареєстровано виробником або офіційним представником виробника, при введені його в обіг на території України, а уже інструкції із застосування детально розписано функціональні можливості медичного обладнання. Варто зазначити, що Учасник жодним чином не може вплинути на найменування, яке міститься в декларації. (декларація та керівництво з експлуатації – додаються).
Враховуючи вище зазначене, Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" в складі пропозиції надано відповідні документи та виконано вимогу, передбачену пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації.