-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
"Комплекти шкільних меблів для предметних кабінетів (фізики, хімії, біології, географії, математики, STEM-лабораторій, робототехніки, лаборантських кімнат)" Код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
Завершена
1 815 266.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 076.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 076.33 UAH
Номер:
67d7b3bb095c4239bb39ac762274828d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 16:45 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2025 № 80-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.09.2025 № 80-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-08-06-001604-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМАКС ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРМАКС ГРУП» (далі – ТОВ «ФОРМАКС ГРУП»), протокольне рішення уповноваженої особи від 21.08.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.08.2025, договір про закупівлю товарів від 01.09.2025 № 80 на суму 1 658 361,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ФОРМАКС ГРУП», пояснення надані 04.09.2025, 09.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.09.2025 16:25 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2025 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
414498ffe0ac4f9d99c11c9d9315aa66
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.09.2025 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комплекти шкільних меблів для предметних кабінетів (фізики, хімії, біології, географії, математики, STEM-лабораторій, робототехніки, лаборантських кімнат)” Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-06-001604-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
896b4a2243404788a5bff89a6502faff
Назва:
На запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Комплекти шкільних меблів для предметних кабінетів (фізики, хімії, біології, географії, математики, STEM-лабораторій, робототехніки, лаборантських кімнат)» (код ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-06-001604-a)
Дата опублікування:
04.09.2025 10:53
Опис:
У межах моніторингу закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості викладено у документі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», який додається до цієї відповіді.
2. Очікувана вартість визначена на підставі аналізу ринку та отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Копії зазначених пропозицій також додаються.
3. Посилання на вебсайт: відповідне обґрунтування розміщене на офіційному вебсайті Замовника за посиланням: https://nvo25.kr.ua/prozorro/
Номер:
c17baebe24294be2bcc4b7ec9b3bd7f3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2025 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комплекти шкільних меблів для предметних кабінетів (фізики, хімії, біології, географії, математики, STEM-лабораторій, робототехніки, лаборантських кімнат)” Код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-06-001604-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 20 Додатку 6 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам тендерної документації» до тендерної документації, на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, учасником подається порівняльна таблиця (Згідно додатку 3) відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник та модель, країна походження товару).
В додатку 3 «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації наведена таблиця з орієнтовними зображенням комплектів шкільних меблів для предметних кабінетів та переліком характеристик.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» надана Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника від 07.08.2025 № 117_13 (далі – Порівняльна таблиця) в якій зазначено характеристики товару від замовника та характеристики товару, запропоновані ТОВ «ФОРМАКС ГРУП».
Однак, графа «Характеристики товару, запропоновані ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» Порівняльної таблиці містить орієнтоване зображення товару, а не зображення товару, запропонованого до постачання учасником ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» внаслідок чого Порівняльна таблиця надана учасником не згідно додатку 3 до тендерної документації, як це передбачено вимогам пункту 20 Додатку 6 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» такою, що відповідає вимогам тендерної пропозиції?
2. У графі «Характеристики товару, запропоновані ТОВ «ФОРМАКС ГРУП»» Порівняльній таблиці, учасник пропонує до постачання, у складі комплекту меблів для кабінету роботохніки, шафу з пластиковими лотками в кількості 1 шт з габаритними розмірами 702х405х2115 мм, виготовлену з ламінованої ДСП товщиною 18 мм, шафа має 5 відкритих полиць.
Однак, у графі «Оієнтовне зображення товару, запропонованого ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» Порівняльної таблиці, учасником наведено зображення шафи, яка не містить 5 відкритих полиць, що не відповідає вищевказаному опису учасника характеристик шафи.
Аналогічно, у графі «характеристики товару, запропоновані ТОВ «ФОРМАКС ГРУП»» Порівняльній таблиці, учасник пропонує до постачання, у складі комплекту меблів для лабораторії фізики, шафу з пластиковими лотками в кількості 1 шт з габаритними розмірами 702х405х2115 мм, виготовлену з ламінованої ДСП товщиною 18 мм, шафа має 5 відкритих полиць.
Однак, у графі «Орієнтовне зображення товару, запропонованого ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» Порівняльної таблиці, учасником наведено зображення шафи, яка не містить 5 відкритих полиць, що не відповідає вищевказаному опису учасника характеристик шафи.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» такою, що відповідає вимогам тендерної пропозиції?
3. Згідно з технічним завданням у Додатку 3 до тендерної документації, замовнику необхідно придбати комплект меблів для кабінетів математики/географії. Замовником зазначено, що предметом закупівлі є шафа напівзакрита з однією відкритою полицею (2 шт.) з габаритними розмірами 719х405х2025 мм.
Однак, далі по тексту, у вимогах до технічних характеристик вищевказаної шафи зазначено: «Шафа має 5 полиць, три з них – закриті», тобто, шафа повинна мати 2 відкриті полиці.
З урахуванням вищевказаного, шафи з якою кількістю відкритих полиць має придбати Замовник згідно із вищевказаними вимогами Додатку 3 до тендерної документації?
4. Згідно з технічним завданням у Додатку 3 до тендерної документації, замовнику необхідно придбати комплект меблів для кабінетів математики/географії. Замовником зазначено, що предметом закупівлі є шафа напівзакрита з 2-ма відкритими полицями (2 шт.) з габаритними розмірами 719х405х2025 мм.
Однак, далі по тексту, у вимогах до технічних характеристиках вищевказаної шафи зазначено: «Шафа має 7 закритих та 3 відкритих полиці», тобто, шафа повинна мати 3 відкриті полиці.
З урахуванням вищевказаного, шафи з якою кількістю відкритих полиць має придбати Замовник згідно із вищевказаними вимогами Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
669bf7427376453ea9cac6c669a97f8f
Назва:
У відповідь на Запит КЗ «ЛІЦЕЙ» ЄВРОПЕЙСЬКА ОСВІТА «КМР» повідомляє наступне:
Дата опублікування:
09.09.2025 10:05
Опис:
1. Щодо порівняльної таблиці, наданої учасником Закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРМАКС ГРУП» (далі - ТОВ «ФОРМАКС ГРУП»).
Відповідно до п. 20 Додатку 6 тендерної документації, учасники повинні надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника:
«20. На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, які зазначені в Додатку 3 ТД Учасником подаються наступні документи:
• Учасником подається порівняльна таблиця (Згідно додатку 3) відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель, країна походження товару).».
На виконання зазначених вище вимог, ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» подало файл «117.13_Порівняльна таблиця.pdf» - ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (№ 117_13 від 07.08.2025 р.) (далі – Таблиця), у якій у текстовому вигляді зазначило виробника, модель, країну походження та всі технічні характеристики. Додані зображення у таблиці Замовника, що ним передбачені у Додатку 3 до тендерної документації мають виключно орієнтовний ілюстративний характер і не є обов’язковим підтвердженням технічних характеристик товару, оскільки визначальними для оцінки відповідності були саме письмові відомості, наведені учасником: виробник та модель, країна походження товару.
Таким чином, Замовником було визнано, що пропозиція ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації, оскільки подані документи містили усю необхідну інформацію, передбачену тендерною документацією, а використання зразкових зображень не впливало на оцінку технічної відповідності.
Замовник при оцінці пропозицій керувався принципом об’єктивної та неупередженої оцінки відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Визначальним критерієм були саме подані учасником письмові технічні характеристики, а не орієнтовні ілюстративні матеріали.
2. Щодо невідповідності між описом та зображенням шаф у порівняльній Таблиці ТОВ «ФОРМАКС ГРУП».
У складі пропозиції учасником у файлі «117.13_Порівняльна таблиця.pdf» - ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (№ 117_13 від 07.08.2025 р.) зазначено точні характеристики шаф (матеріал, кількість полиць, габаритні розміри тощо), які відповідають вимогам Замовника.
Натомість подані у порівняльній Таблиці зображення, як зазначено вище, мають орієнтовний ілюстративний характер. Остаточне підтвердження характеристик товару буде здійснюватися при поставці товару за договором шляхом приймання-передачі та перевірки фактичної відповідності заявленим характеристикам і фактичному вигляду товару.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» була оцінена за описовими характеристиками, що повністю відповідають вимогам тендерної документації, а не за орієнтовними зображеннями.
3–4. Щодо різної кількості відкритих полиць у вимогах Додатку 3 до тендерної документації та відповідності пропозиції ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» цим вимогам.
Замовник звертає увагу, що в Додатку 3 до тендерної документації справді наявні технічні неузгодженості у формулюваннях щодо кількості відкритих полиць у шафах (1 чи
2; 2 чи 3 відповідно). Вказані розбіжності виникли внаслідок технічної помилки при складанні документації та мали редакційний характер, не впливаючи на сутність закупівлі товару.
Виходячи з принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником під час розгляду пропозицій застосовувалося найбільш логічне та узгоджене тлумачення вимог, а саме: кількість відкритих полиць визначається згідно з детальним описом у графі «технічні характеристики товару», оскільки ця частина документації містить повнішу та конкретнішу інформацію.
Отже, остаточно Замовник прийняв до розгляду ті варіанти меблів, що відповідають кількості полиць, зазначених у описових характеристиках, а у випадку укладення договору постачальник зобов’язаний забезпечити відповідність фактичних меблів саме описовим характеристикам.
Фактична відповідність меблів технічним характеристикам, заявленим учасником, буде обов’язково перевірена Замовником у процесі приймання-передачі товару. У разі невідповідності поставленого товару умовам договору, постачальник нестиме відповідальність згідно з чинним законодавством та умовами договору.
Отже, пропозиція ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки містила необхідні дані про технічні характеристики, виробника, модель і країну походження. Ілюстративні матеріали у порівняльній таблиці не були визначальними при оцінці та мають виключно довідковий характер. Розбіжності у технічному завданні Додатку 3 мають редакційний характер та не свідчать про порушення, при цьому Замовник забезпечить контроль відповідності товару під час його фактичного постачання.
Таким чином, Замовник діяв у межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», та об’єктивно оцінив пропозицію учасника ТОВ «ФОРМАКС ГРУП».
Також повідомляємо, що скарг від інших учасників закупівлі щодо зазначених питань до Замовника не надходило.
Ці пояснення та додані до них документи надаємо через електронну систему закупівель, у встановлені чинним законодавством строки, а саме, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (ОБЛ.) про надання пояснення у закупівлі UA-2025-08-06-001604-a.
Додатки:
1. Тендерна документація;
2. Додаток 6 до тендерної документації;
3. ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (№ 117_13 від 07.08.2025 р.).