-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свердла для свердління рейок
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Завершена
2 798 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 27 987.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 987.00 UAH
Номер:
9e2a1afd54e84c29b617316c167a0156
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-05-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2025 00:00
Період моніторингу:
05.09.2025 10:54 - 27.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2025 № 91-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 04.09.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.09.2025 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2025-08-06-000374-a 06.08.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВПТ-Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Регіональної філії «Південно-західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 № 136; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВПТ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ВПТ-УКРАЇНА»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ВПТ-Україна»; протокол щодо розгляду тендерної пропозиції в закупівлі «Свердла для свердління рейок» від 20.08.2025 № 136/2; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю матеріальних ресурсів від 29.08.2025 № ПЗ/НХ-25795/НЮ; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.09.2025 16:11 - 19.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2025 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
cebf14f7b6e743c2b014c77de4f0e2c6
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.09.2025 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-06-000374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
84ee1a6a18ee4b31964d0918b9b908da
Назва:
Відповідь на запит UA-2025-08-06-000374-a
Дата опублікування:
10.09.2025 10:15
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 08.09.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Свердла для свердління рейок» код ДК 021:2015: 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів № UA-2025-08-06-000374-a повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (копії комерційного запиту, комерційних пропозицій та техніко-економічного обґрунтування закупівлі додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Додатки:
1. Комерційний запит служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 03.07.2025 № ПЗЗ НХ-01-04/1386н – на 3 арк. в 1 прим.;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД» від 15.07.2025 № 15/07/25-01 – на 3 арк. в 1 прим.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ТЕХПОСТАВКА» від 17.07.2025 № 215 – на 2 арк. в 1 прим.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ЕХ-ТЕХ» від 17.07.2025 № 01-1/1707 – на 3 арк. в 1 прим.;
5. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі (реєстраційна картка моніторингу) – на 1 арк. в 1 прим.