• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кабінет інформатики – 2 комплекти (Код ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина))

Завершена

893 366.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 933.66 UAH
Номер: 9080a718753b42b98af0ed7bf13abe07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 29.08.2025 15:55 - 20.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2025 № 94-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.08.2025 № 94-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-08-05-012066-a, 05.08.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема, шляхом недопущення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області (далі − Замовник) UA-P-2025-08-05-014443-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 б/н; тендерну пропозицію ФОП «БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА»; протокол уповноваженої особи від 15.08.2025 № 28; договір від 26.08.2025 № 27 на суму 889984,00 грн без ПДВ (далі − Договір); додаткову угоду № 1 від 27.08.2025 до договору від 26.08.2025 на суму 882000,00 грн; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 03.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Так, в ході моніторингу встановлено, що в пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником установлено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Так, в пункті 2 розділу І Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які надаються, зокрема, переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем), а саме: 2.1. Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 5 пункту 47 Особливостей). Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. 2.2. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей). При цьому, переможцем ФОП «БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА» в електронній системі закупівель 21.08.2025 оприлюднено витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо фізичної особи, яка є учасником процедури. Слід відмітити, що відповідно до відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 15.08.2025 в електронній системі закупівель. Проте, Переможцем документи для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей оприлюднені з перевищенням строку на два дні, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Разом з тим, пунктом 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, що не було забезпечено Замовником, про що свідчить зокрема, укладений між замовником та учасником договір про закупівлю товарів від 26.08.2025 № 27. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 03.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення, а саме: «21.08.2025 року Учасником було завантажено до Документів пропозиції заархівовані файли Витяг.rar та Довідка.zip в яких містяться:1. ВИТЯГ "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості...». За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА», оскільки вона не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 5, 12 пункту 47 цих особливостей, що всупереч абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником. Водночас, за даними Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/new/) встановлено, що Замовником 31.08. 2025 здійснено оплату за договором № 27 від 26.08.2025 в сумі 882000,00 грн (в повному обсязі) на користь ФОП «БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА» згідно з розрахунковим документом від 28.08.2025 № 548, в якому в призначенні платежу вказано наступне: «0611021;3110;опл.за комп.техн.для кабінетів інформатики -2 компл. зг.накл.№43 від 28.08.25р,дог.№27 від 26.08.25р.,без ПДВ.».
Період усунення порушень: 08.09.2025 12:59 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 12:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з інформацією та висновками про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2025-08-05-012066-a Вирішено: 1. Врахувати висновки моніторингу у подальшій роботі. 2. Забезпечити неухильне дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі Особливостей, під час розгляду тендерних пропозицій. 3. Провести роз’яснювальну роботу серед уповноваженої особи щодо порядку публікації повідомлень у системі Prozorro.
Дата публікації звіту: 15.09.2025 17:01

Запити/Пояснення