• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне переоснащення мережевих насосів котельні РК-11 за адресою: вул. Отаманів Соколовських, 6 в м. Житомирі

Завершена

1 637 818.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 189.09 UAH
Номер: 6338366cb7744545ab5efc25bf937fc2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.10.2025 13:03 - 18.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 27.10.2025 № 95-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.10.2025 № 95-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-08-05-011044-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, o.v.popadiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Рембудстрой» встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено, що укладений договір не відповідає нормам абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення договору підряду від 05.09.2025 № 483-55 у відповідність до вимог Настанови, абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Постанови № 668, а у разі неможливості усунення - розірвання договору підряду від 05.09.2025 № 483-55, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.08.2025 (з врахуванням внесених змін 15.08.2025), тендерна пропозиція ПП «Рембудстрой» (переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.08.2025, повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2025, договір підряду від 05.09.2025 № 483-55, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 31.10.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Рембудстрой» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.4 пункту «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основного будівельного устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, надання у складі послуги тощо) Додаток 2. У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рембудстрой» надано підсумкову відомість ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів.xls»), яка містить інформацію про всі машини та механізми, які планує залучати до виконання робіт учасник процедури закупівлі ПП «Рембудстрой», зокрема, пістолет монтажний. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рембудстрой» відсутня довідка про наявність в учасника основного будівельного устаткування, необхідного для виконання договору про закупівлю (згідно встановленої форми, передбаченої Додатком 2 до Додатку № 3 до тендерної пропозиції) – пістолету монтажного. Крім того, відповідно до підпункту 1.1 пункту «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що учасник надає Замовнику всі необхідні будівельні ліцензії та дозволи, передбачені законодавством України. Слід зазначити, що в ході аналізу не виявлено у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рембудстрой» будь-яких дозволів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Проте, Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації передбачено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, зокрема, роботи з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин (п.23 групи А Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рембудстрой» надано підсумкову відомість ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів.xls»), яка містить інформацію про експлуатацію (застосування) для виконання робіт будівельних машин і механізмів, зокрема, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, які відповідно до Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 відносяться до машин і механізмів підвищеної небезпеки, та які потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. Слід зазначити, що відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки здійснюється на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рембудстрой» не надано вищевказаних дозвільних документів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.1 пункту «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 3 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПП «Рембудстрой» у тендерній пропозиції. Відповідно до вимог Додатку № 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації, Замовником передбачено умову, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що розраховується згідно п. 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова). Водночас, відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховуються, зокрема, за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рембудстрой» надано договірну ціну (файл «Договірна ціна.xls») та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл «Зведений розрахунок.xls»), які свідчать про те, що при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) вказаним учасником застосовано показник витрат на покриття ризиків пов’язаних з виконанням будівельних робіт у розмірі 2 %, який суперечить вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови та вимогам Додатку № 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Рембудстрой», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) визначено, що ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Пунктом 17 Постанови № 668 передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, моніторингом встановлено, що Замовником укладено з ПП «Рембудстрой» договір підряду від 05.09.2025 № 483-55, додатком № 2 до якого є графік виконання робіт, в якому зазначено помісячний обсяг виконання робіт в грошовому виразі, а не дати початку та закінчення робіт в розрізі всіх їх видів (етапів, комплексів), що не відповідає вимогам пункту 17 Постанови № 668. Крім того, відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону встановлено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися інформація, зокрема, про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Предметом закупівлі є технічне переоснащення (вид реконструкції), що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником в електронній системі закупівель у розділі «Інформація про предмет закупівлі». Моніторингом встановлено, що невід’ємною частиною договору підряду від 05.09.2025 № 483-55 є договірна ціна з кошторисною документацією (додаток № 1), у складі якої наявна підсумкова відомість ресурсів, що містить інформацію про найменування матеріальних ресурсів, одиниці їх виміру, кількість, відпускні ціни, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати. Проте, в порушення вимог передбачених абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону, відсутня інформація про країни походження товару (матеріалів) щодо кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень: 06.11.2025 15:42 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2025 15:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо приведення Договору 483 - 25 від 05 вересня 2025 року у відповідність до вимог Настанови, абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Постанови № 668, Замовником укладено Додаткову угоду № 483 - 25/1 від 13 листопада 2025 р., якою внесено відповідні зміни до Договору 483 - 25 від 05 вересня 2025 року.
Дата публікації звіту: 13.11.2025 11:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто Замовником.
Дата публікації: 13.11.2025 14:02

Запити/Пояснення