-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
3 646 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 461.62 UAH
мін. крок: 1% або 36 461.62 UAH
Номер:
4aef79f65b3b4a4ea111c8b919cb89f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-04-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2025 00:00
Період моніторингу:
04.09.2025 14:44 - 26.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2025 № 40-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 04.09.2025 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-08-04-011095-a 04.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.08.2025 №24-33В-1 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженої відповідальністю «+ФІТІНГ+» та Товариства з обмеженої відповідальністю «ТК «ЕЛІТГРУП»; вимога про усунення невідповідностей до 16 серпня 2025 16:28; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.08.2025 №24-33В2 та від 18.08.2025 №24-33В3; пояснення Замовника від 08.09.2025 та від 11.09.2025 надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.09.2025 та від 10.09.2025.
Період усунення порушень:
23.09.2025 14:20 - 27.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2025 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
dfc05964845a4aeba0084fbf65964aa9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 09:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-04-011095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
212deca9407a45988626e2b71bbe6537
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.09.2025 11:42
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) та документи на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-08-04-011095-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-09-04-000009) (надалі – Запит ДАСУ).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Замовник надає наступні письмові пояснення:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-08-04-011095-a) було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін.
Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-08-04-011095-a).
Дана закупівля здійснювалась для виконання робіт по заміні аварійних ділянок на збірних, магістральних водогонах підприємства та для безперебійного проведення аварійно-відновлювальних та планово-попереджувальних робіт. Закупівля муфт з’єднувальних універсальних та адаптерів фланцевих універсальних необхідна для оперативного реагування на пошкодження мереж та забезпечення якісного та безперебійного водопостачання мешканцям м. Львова, а також для зменшення кількості витоків води на водопровідних мережах, що в свою чергу, зменшить втрати та витрати води на підприємстві.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені структурним підрозділом Замовника (ініціатором закупівлі) відповідно до потреб та з урахуванням необхідності у закупівлі товару, який за своїми якісними, технічними та експлуатаційними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника з урахуванням особливостей виробничого і технологічного процесу та функцій, покладених на підприємство.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «АРМАПРАЙМ».
2. Комерційна пропозиція (у вигляді рахунку) від ТОВ «ПОЛІФІТ».
3. Комерційна пропозиція (у вигляді рахунку) від ТОВ "ТК "ЕЛІТГРУП".
Номер:
82672582ea0a4036ba14bc35da932bbd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.09.2025 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-04-011095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовником 18 серпня 2025 року оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю?
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
88321eb088694e48859ac28fe031dd53
Назва:
відповідь на запит №2
Дата опублікування:
11.09.2025 11:14
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) та документи на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-08-04-011095-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-09-04-000009) (надалі – Запит ДАСУ).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Замовник надає наступні письмові пояснення:
Щодо питання першого:
Відповідно до абз.4 п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку із великою кількістю договорів, що проходять процес перевірки та погодження, а також у зв’язку із необхідністю отримання погодження (віз) уповноваженого органу та юридичного департаменту Львівської міської ради (відповідно до Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР) виникла необхідність продовжити строк для укладення договору до 60 днів. Протокол продовження строку укладення договору та копія Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД Львівської міської ради додаються до цього пояснення.
Щодо питання другого:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-08-04-011095-a) було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін.
Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Муфти з’єднувальні універсальні та адаптери фланцеві універсальні» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2025-08-04-011095-a).
Дана закупівля здійснювалась для виконання робіт по заміні аварійних ділянок на збірних, магістральних водогонах підприємства та для безперебійного проведення аварійно-відновлювальних та планово-попереджувальних робіт. Закупівля муфт з’єднувальних універсальних та адаптерів фланцевих універсальних необхідна для оперативного реагування на пошкодження мереж та забезпечення якісного та безперебійного водопостачання мешканцям м. Львова, а також для зменшення кількості витоків води на водопровідних мережах, що в свою чергу, зменшить втрати та витрати води на підприємстві.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені структурним підрозділом Замовника (ініціатором закупівлі) відповідно до потреб та з урахуванням необхідності у закупівлі товару, який за своїми якісними, технічними та експлуатаційними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника з урахуванням особливостей виробничого і технологічного процесу та функцій, покладених на підприємство.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Протокол продовження строку укладення договору №24-33В-4.
2. Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД Львівської міської ради.
3. Комерційна пропозиція від ТОВ «АРМАПРАЙМ».
4. Комерційна пропозиція (у вигляді рахунку) від ТОВ «ПОЛІФІТ».
5. Комерційна пропозиція (у вигляді рахунку) від ТОВ "ТК "ЕЛІТГРУП".