-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
25Т-372_34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автокран 50 т)
Застосування вимоги щодо ступеню локалізації
Завершена
90 630 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 460 000.00 UAH
Номер:
4dedbfd25ba6493792dc59297b68015f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.10.2025 11:25 - 23.10.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2025 Київ № 261
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-08-04-000942-a 04.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЕНДА І К», ТОВ «Спецтехмаркет» та ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.08.2025 № 433), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕНДА І К» (далі – ТОВ «АЛЕНДА І К»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтехмаркет» (далі – ТОВ «Спецтехмаркет»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.09.2025 № 497, від 23.09.2025 № 482, від 30.09.2025 № 502, протоколи продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-08-04-000942-a від 27.08.2025, від 10.09.2025, від 24.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2025, договір поставки (графік поставки) від 13.10.2025 № УБГ/ШГВ 25-372 на суму 83 998 992,00 грн з ПДВ, пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 09.10.2025 та 20.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
22.10.2025 17:59 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
57d01f1583064b99b610bf140ca83674
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2025 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25Т-372_34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автокран 50 т)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-04-000942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5ba1c726176c4c089437a29d26c92219
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу
Дата опублікування:
09.10.2025 10:38
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автокран 50 т), №25Т-372, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-08-04-000942-a.
Номер:
463b66b7d9674296b91a948a0aaccbbf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2025 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25Т-372_34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автокран 50 т)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-04-000942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника, із зазначенням номеру його сторінки) щодо розгляду та оцінки тендерної пропозицій учасника торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 4 частини ІІ Додатку № 3 тендерної документації, зокрема: «Учасником надається скан-копія таблиці вантажопід’ємності кранової установки від фактичного виробника Товару (предмету закупівлі) з підтвердженням технічних характеристик зазначених в п.2.1- п.2,4. визначених в І ЧАСТИНІ розділу «Параметр/Назва вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації».».
2. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 6 частини ІІ Додатку
№ 3 тендерної документації: «Учасником надається довідка у довільній формі про наявність сервісного центру (центрів, служби) по технічному обслуговуванню автокрану на території України із зазначенням адреси та номеру/-ів телефону/-ів».
3. Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 1.3 пункту 1 частини І Додатку № 3 тендерної документації: «Потужність двигуна - не менше 300 к.с.»
При цьому, в наданому Учасником у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик предмету закупівлі Учасником скан-копії паспорту на товар (предмет закупівлі) з зазначенням всіх технічних характеристик, комплектації та повної назви від виробника, «Потужність двигуна» не конкретизована.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b5fbad04075c46388dac3a7f99efa1f6
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
20.10.2025 11:26
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автокран 50 т), №25Т-372, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-08-04-000942-a.