• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

25Т-372_34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Автокран 50 т)

Застосування вимоги щодо ступеню локалізації

Завершена

90 630 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460 000.00 UAH
Номер: 4dedbfd25ba6493792dc59297b68015f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.10.2025 11:25 - 23.10.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-08-04-000942-a 04.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, i.v.litvinov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЕНДА І К», ТОВ «Спецтехмаркет» та ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.08.2025 № 433), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕНДА І К» (далі – ТОВ «АЛЕНДА І К»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтехмаркет» (далі – ТОВ «Спецтехмаркет»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.09.2025 № 497, від 23.09.2025 № 482, від 30.09.2025 № 502, протоколи продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-08-04-000942-a від 27.08.2025, від 10.09.2025, від 24.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2025, договір поставки (графік поставки) від 13.10.2025 № УБГ/ШГВ 25-372 на суму 83 998 992,00 грн з ПДВ, пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 09.10.2025 та 20.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 22.10.2025 17:59 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 17:59

Запити/Пояснення