-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4 — Світильники.
Завершена
7 936 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 682.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 682.25 UAH
Номер:
dedccf2bd2784fa487eff2a153d8b57d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 15:45 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2025 №256
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2025 №256.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-03-000315-a, 03.08.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічного порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.12.2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівсвітло» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-03-000310-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; заповнену інформацію в електронних полях в електронній системі закупівель щодо досліджуваної процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 01.09.2025 та від 24.09.2025; оприлюднене повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» та оприлюднене вказаним учасником обґрунтування аномально низької ціни; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення переможця тендеру (скарга UA-2025-08-03-000315-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 16.09.2025 №14204-р/пк-пз), оприлюднену 23.09.2025 Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; тендерну пропозицію ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА»; оприлюднені ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» як переможцем тендеру документи; договір від 08.10.2025 №24, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2025-08-03-000315-a.b1 та прийняття відповідного рішення за результатами розгляду такої скарги, моніторинг щодо питань, обставин та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону, а згідно з пунктом 7 частини другої статті 21 Закону – оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено умову оплати – післяоплата у розмірі 100% протягом 60 робочих днів після поставки товару.
Водночас, за умовами пункту 4.2. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) розрахунок за поставлену партію товару здійснюється на підставі оформлених належним чином видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін 20 щомісячними платежами, розмір першого щомісячного платежу становить не більше 30% вартості поставленого товару, розмір наступних щомісячних платежів визначається за формулою наведеною в пункті 4.2. проєкту договору
Таким чином, Замовником в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати закупівлі, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
02.12.2025 14:43 - 17.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2025 14:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа Львівського комунального підприємства "Львівсвітло" ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник — Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" Моніторинг —UA-M-2025-11-18-000054Оголошення — UA-2025-08-03-000315-a Предмет закупівлі: Світлодіодний світильник ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура Закупівля: UA-2025-02-10-015992-a ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною порушення, а саме:За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічного порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень..». На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: У зв’язку з виникненням необхідності виконання висновку Державної аудиторської служби України Західного Офісу Держаудитслужби нами, Уповноваженою особою було завантажено наказ №16 від 03.12.2025 року «Про проведення додаткових навчань уповноваженої особи Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень в майбутньому при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Варто зазначити про те, що Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель, яке відбудеться 25.02.2026 року на тему: "Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель», Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати.
Дата публікації звіту:
04.12.2025 18:36
Запити/Пояснення
Номер:
ddbb22c0ee524868a533387cc26a3032
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2025 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2025 00:00
Опис:
Дата: 24.11.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-08-03-000315-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Львівcвітло» (далі – Замовник).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
023c3e2133ea4b9ca3a091a34c7824bb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.11.2025 12:43
Опис:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-03-000315-a
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 03.08.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4 — Світильники.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами встановлено наступне: Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів. Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, мета: закупівля автотранспортного засобу, для забезпечення оперативного реагування на аварійні ситуації у м.Львові.
Підстава Службова записка начальника планово-технічного відділу ЛКП «Львівсвітло»-Романишин Т.М.
Уповноважена особа Христина ІВАНИШИН
Додатки:
1. Комерційні пропозиції -3 шт
2. Службова записка з додатком №1
3. Технічне завдання до службової записки
Уповноважена особа
_______КЕП________
підпис
Іванишин Христина