• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Радіостанція Motorola R7A NKP (136-174 МГц) з ліцензією AES 256 в комплекті з додатковим Type-C акумулятором

Радіостанції обов'язково повинні бути ліцензійними. Постачальник муситиме надати документацію, що може підтвердити оригінальність радіостанцій та/або серійні номери для перевірки їх автентичності

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 6019f55e91fb487487177dccaabdd7c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-15-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.09.2025 13:23 - 07.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 Одеса № 185 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.09.2025 № 185 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 14 UA-2025-08-02-000334-a 02.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, i.s.protynkevich@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання строку розгляду пропозицій учасників встановлено порушення вимог частини одинадцятої статті 14 та частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, розгляду пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу спрощеної закупівлі: 29 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників, дотримання строку розгляду пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Оголошення військової частини А4635 (далі – Замовник), Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель оприлюднене в електронній систеемі закупівель 02.08.2025, пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЯНИ» (далі – ТОВ «КРАЯНИ»), фізичної особи – підприємця «Борзаковська Ольга Стефанівна» та фізичної особи – підприємця «Чеховський Володимир Васильович», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.09.2025 №№ 46, 47, 48, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.09.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 20.09.2025 № 66 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 18.09.2025 та 20.09.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання строку розгляду пропозицій учасників встановлено. Згідно з підпунктом 2 пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Відповідно до частини одинадцятої статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Також частиною десятою статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до даних електронної системи закупівель 14.08.2025 за результатами оцінки пропозицій учасників спрощеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «КРАЯНИ». Отже, відповідно до вимог Закону кінцевим строком розгляду пропозиції учасника ТОВ «КРАЯНИ» є 21.08.2025, а у разі аргументованого продовження строку розгляду пропозиції зазначеного учасника – 11.09.2025. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник розглянув пропозицію учасника ТОВ «КРАЯНИ» 08.09.2025 та згідно з оприлюдненим в електронній системі закупівель протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.09.2025 № 46 відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника на 17 робочий день. Проте станом на момент розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КРАЯНИ» в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції зазначеного учасника. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2025 щодо обґрунтування перевищення строку розгляду у п’ять робочих днів пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КРАЯНИ» Замовник 20.09.2025 надав пояснення, в якому зазначив, а саме: «Строк розгляду пропозицій було перевищено у зв'язку з тим, що ми, як військова частина, знаходимось у підпорядкуванні в Командування Військово-Морських Сил Збройних Сил України (далі - КВМС) та вимушені при придбанні засобів транкінгового зв'язку надавати серійні номери радіостанцій для перевірки їх автентичності в вищий орган командування, оскільки не маємо права закуповувати та користуватись несертифікованими засобами. Серійні номери запропонованих постачальниками радіостанцій були передані в КВМС де процес перевірки зайняв більше часу, ніж п'ять робочих днів.». Надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки станом на момент розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КРАЯНИ», в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції зазначеного учасника. Отже, на порушення вимог частини одинадцятої статті 14 та частини десятої статті 29 Закону Замовник перевищив строк розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КРАЯНИ».
Період усунення порушень: 29.09.2025 18:35 - 14.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2025 18:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Терміни проведення закупівлі були порушені у зв’язку з необхідністю надавати серійні номери радіостанцій, які заплановані до закупівлі для перевірки їх автентичності до Командування Військово-Морських Сил Збройних Сил України. Не було змоги опублікувати на електронному майданчику протокольне рішення уповноваженої особи у зв’язку з відсутністю електронного флеш-носія цифрового підпису, оскільки даний флеш-носій було відправлено для оновлення дії сертифікату, а також у зв’язку з вимушеним відрядженням
Дата публікації звіту: 18.10.2025 18:19

Запити/Пояснення