-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Шкільні меблі для забезпечення учбового процесу в Одеському ліцею № 26 Одеської міської ради: комплект № 1 меблі для кабінету Фізики; Комплект № 2 меблі для лабораторного кабінету тип 1; Комплект № 3 меблі для кабінету хіміко - біологічного направлення; Комплект № 4 меблі для лабораторного кабінету тип 2
Завершена
890 602.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 906.02 UAH
мін. крок: 1% або 8 906.02 UAH
Номер:
368d675a3f234387b6f48a86ec9e8a22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:14 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2025 Одеса № 167
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.08.2025 № 003100-18/10293-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2025 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
15 UA-2025-08-01-007860-a 01.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.08.2025, перелік змін, що вносяться до ТД, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.08.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.08.2025, договір від 19.08.2025 № 19/08, пояснення та документи Замовника, надані 25.08.2025 та 27.08.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.08.2025 11:13 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2025 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
781a8fa06e3348739f73c39ad6752e4a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
152e06d2fa934f0f9c3eb8dc6acc8944
Назва:
Відповідь на запитання.
Дата опублікування:
25.08.2025 13:37
Опис:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України « Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
- Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" оголошено закупівлю за номером UA-2025-08-01-007860-a щодо закупівлі товару «Шкільні меблі для забезпечення учбового процесу в Одеському ліцею № 26 Одеської міської ради: комплект № 1 меблі для кабінету Фізики; Комплект № 2 меблі для лабораторного кабінету тип 1; Комплект № 3 меблі для кабінету хіміко - біологічного направлення; Комплект № 4 меблі для лабораторного кабінету тип 2» згідно заявленої потреби закладу ( додаток – потреба).
Очікувану вартість визначено відповідно до пункту 4 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку ( додаток – цінові пропозиції)
- Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" власного вебсайту не має та законодавством зазначена рекомендаційна норма щодо публікації вищезазначеної інформації.
Крім того, повідомляємо, що Комунальною установою "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" спрямовано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до розпорядника коштів для прийняття рішення щодо публікації на офіційному вебсайті. (додаток – копія обґрунтування).
Номер:
955c0a76584c4bf684c1f89b56d7e0f9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.08.2025 12:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА» (далі – Учасник) вимогам підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, тоді як зазначеним Учасником у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.12.2021 № 12.2-18-1/24684, у якому відсутні результати експертизи по меблевій фурнітурі, яка входить до складу меблевих комплектів, зазначених Учасником у технічній специфікації від 06.08.2025 № 36 (файл «13.Таблица 1.pdf»), а саме:
по коліщатам, які входять до складу тумб мобільних (комплекти № 1 меблі для кабінету фізики та комплект № 3 меблі для кабінету хіміко-біологічного направлення);
по профілю МДФ, який входить до складу шафи тип 1(комплект № 2 меблі для лабораторного кабінету тип 1);
по профілю алюмінієвому у складі шафи витяжної (комплект № 3 меблі для кабінету хіміко-біологічного направлення);
по профілю алюмінієвому та газовим амортизаторам у складі полиці навісної (комплект № 3 меблі для кабінету хіміко-біологічного направлення);
по профілю МДФ, який входить до складу шафи тип 1(комплект № 4 меблі для лабораторного кабінету тип 2), що не відповідає вимогам підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 1 до ТД Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4cb628043bd04d699dc43f727bddf226
Назва:
Пояснення/відповідь
Дата опублікування:
27.08.2025 10:00
Опис:
Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА» (далі – Учасник) вимогам підпункту 3.3 пункту 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, зокрема, по коліщатам, які входять до складу тумб, по профілю МДФ, який входить до складу шаф, по профілю алюмінієвому в складі шаф тим, що:
1. У складі пропозиції учасника надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.12.2021 № 12.2-18-1/24684, в якому вказано, що об’єктом експертизи є:
«Меблева фурнітура: петлі, ніжки-опори, гачки, конфірмати, заглушки, ручки, гачки посилені, пенал та стакан для канцелярського приладдя, обмежувач для навчального приладдя, кріпильна фурнітура, ніжки, замки, напрявляючі, вмонтовані розетки.
При цьому згідно п.74 ДСТУ 2070-92 Фурнітура меблева. Терміни та визначення
Опора (en «furniture leg» в перекладі «ніжка меблів») – виріб, конструкція якого забезпечує встановлення меблів чи їх елементів на горизонтальну поверхню в заданому положенні.
А згідно п.78 вказаного ДСТУ 2070-92 Неорієнтована опора кочення – вид опори, конструкція якої забезпечує взаємодію меблів з підлогою за допомогою тіла обертання, що має можливість вільно рухатись навколо однієї осі.
Враховуючи, що згідно чинного на дату видачі висновку п.7.5 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 № 247, саме заявник у своїй заявці сам визначав об’єкт експертизи, то ні в учасника, ні в замовника, не було можливості ставити під сумнів чи підстав вважати, що такий висновок не стосується всіх різновидів переліченої в ньому меблевої фурнітури.
Отже, вказані в наданому в складі тендерної пропозиції висновку об’єкти «ніжки-опори», як родове поняття, включають також і їх різновид «опори-кочення», якими є зазначені в тендерні документації коліщата, що входять до складу тумб мобільних (комплекти № 1 та комплект № 3);
2. Профіль є не функціональною/допоміжною частиною (фурнітурою), а загальним конструктивним елементом меблевого виробу.
Так, згідно п.1 ДСТУ 2070-92 Фурнітура меблева. Терміни та визначення
Фурнітура меблева – сукупність допоміжних складових частин меблів, що забезпечують виконання функцій взаємодії елементів меблів і/або тари між собою, взаємодії меблів з елементами приміщення, взаємодії меблів із споживачем, взаємодії меблів з предметами споживання.
Тобто профіль може бути як фурнітурою (виконувати функцію взаємодії), так і власне конструктивним елементом самого меблевого виробу (основною частиною).
2.1. Однак, у даних випадках (дверцята шаф/полиці в профілі) профіль не виконує функцію взаємодії, а є частиною корпусу/фасаду меблевого виробу.
Так, термін «профіль» використовується для визначання характеристик виробів, які не згадані в Запиті, але є аналогічними до профілів яких він стосується, наприклад «металевий каркас, виготовлений з металевого профілю» (стіл у комплектах 1, 2, 3).
2.2. І іншому випадку, навіть якщо класифікувати профіль як фурнітуру, то в цьому разі він виконує саме функцію з’єднання/кріплення елементів меблів (скла дверцят).
Відтак, слід звернути увагу, що наданий у складі пропозиції учасника висновок державної експертизи від 29.12.2021 місить у переліку також таку цілу категорію/вид фурнітури, як «кріпильна фурнітура», тобто охоплює й профіль у такому значенні.
3. Загалом, тендерна документація не вимагала підтвердження кожної одиниці меблевої фурнітури.
На відміну від пп.3.1 чи п.3.2 п.3 додатку 1 до Тендерної документації, де було прямо передбачено, шо вимога стосується «всіх складових комплекту», або п.3.5 чи 3.8, які стосувались конкретних товарних позицій, у пп.3.3 п.3 додатку 1 до Тендерної документації сформульовано лише вимогу надати підтвердження по категорії «меблевої фурнітури», без деталізації по окремих видах чи вимоги щодо всіх товарних позицій:
«Підтвердити відповідність встановленим критеріям безпеки/показникам меблевої фурнітури, яка виготовлена у відповідності із ДСТУ 2259-93, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та/або ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та надати на підтвердження протокол випробувань та/або висновок наукової експертизи, видані відповідною лабораторією, інститутом чи іншим органом з оцінки відповідності, які акредитовані за ДСТУ EN ISO/IEC 17025 та/або мають державну акредитацію на право проведення наукової і науково-технічної експертизи чи мають документ державного зразка, що дають право на провадження такої експертної без отримання свідоцтва, або складені державною службою/установою, та/або дійсний висновок державної експертизи. Підтвердні документи повинні бути видані на учасника закупівлі або на виробника фурнітури, або заявника експертизи/випробування. Якщо підтвердні документи видані не на учасника закупівлі, то учасник повинен надати дозвіл від заявника експертизи /випробування або на виробника фурнітури на використання в тендерній пропозиції такого документу(ів).»
У складі пропозиції учасника надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.12.2021 № 12.2-18-1/24684, в якому вказано, що об’єктом експертизи є «Меблева фурнітура», а далі після цього узагальнюючого родового поняття наводиться вже окремі види.
Відтак, надання підтверджуючого документа загалом щодо меблевої фурнітури (не залежно від ступеня деталізації окремих її видів) є буквальним тлумаченням вимоги та достатнім виконанням пп.3.3 п.3 додатку 1 до Тендерної документації.
4. У складі пропозиції учасника надано також підтвердження на меблеві вироби в цілому.
Як вже було зазначено, в будь-якому разі, меблева фурнітура є саме складовою частиною меблів, тобто співвідноситься як частина і ціле.
Відтак, у разі підтвердження відповідності цілого виробу, очевидно, що таке підтвердження охоплює і всі його складові частини.
В тож час, коли в складі пропозиції учасника надано також:
А) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.05.2021 № 12.2-18-1/10165, в якому вказано, що об’єктом експертизи є «Меблі для навчальних закладів згідно з додатком»
Б) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.05.2021 № 12.2-18-1/10165, в якому вказано, що об’єктом експертизи є «Меблі для навчальних закладів згідно з додатком»,
у додатках до яких серед іншого також наявні в цілому шафи, полиці, тумби тощо, складових частин яких стосується Запит, а тому пропозиція учасника місить необхідні підтвердження та відповідає вимогам тендерної документації.