-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навчальний комплекс-симулятор ЧПК FANUC-1 шт., Програмне забезпечення CAD-CAM Система BobCAD-CAM-1 шт., Програмне забезпечення, «Симулятор ЧПК Style»-4 шт.
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Номер:
da9d8368254e44729fb2fa7f2cd25008
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-25-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 10:09 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2025 № 62-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 25.08.2025 № 62-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2025-08-01-007655-a; 01.08.2025
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та перевіряти інформацію, яку переможець процедури закупівлі надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Кам’янець-Подільського фахового коледжу індустрії, бізнесу та інформаційних технологій (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.08.2025 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2025, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Дніпропетровський інженерно-технічний центр «Контакт» (далі – ПРАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 11.08.2025 № 90, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.08.2025, договір від 18.08.2025 № 1/08-2025 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 19.08.2025 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 21.08.2025, додаткову угоду № 2 від 01.09.2025 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.09.2025, пояснення та документи від 01.09.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю від 03.09.2025.
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Згідно вимог, встановлених Замовником у Додатку 8 до тендерної документації та підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником у Додатку 8 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації, які повинен надати переможець, зокрема спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель:
1. Інформаційна довідка* з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, отримана / видана не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель, про відсутність відносно керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, інформації про корупційне правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією. Вказана інформаційна довідка повинна бути надана у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи / організації, яка відповідальна за видачу таких довідок (документів).
*Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відносно керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, надається у разі, якщо вказана інформаційна довідка не була сформована електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами та/або якщо доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 30.03.2022 № 207, про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу.
3. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 30.03.2022 № 207, про те, що керівник учасника процедури закупівлі не був притягнутий до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи / організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу.
4. Довідка у довільній формі про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПРАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ» оприлюднене в електронній системі закупівель 11.08.2025.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ПРАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та враховуючи пояснення 01.09.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі ПРАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПРАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ», оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей, та уклав з ним Договір.
Разом з тим, в ході моніторингу процедури закупівлі Замовником прийнято рішення про розірвання Договору (додаткова угода № 2 від 01.09.2025 до Договору) та 03.09.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
05.09.2025 15:50 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2025 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
c26a083e5c344b7698621ce343c5fe2e
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
28.08.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі навчального комплексу-симулятора ЧПК FANUC-1 шт., програмного забезпечення CAD-CAM Система BobCAD-CAM-1 шт., програмного забезпечення, «Симулятор ЧПК Style»-4 шт за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-01-007655-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.;
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Згідно вимог, встановлених Замовником у Додатку 8 до тендерної документації та підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником у Додатку 8 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації, які повинен надати переможець, зокрема спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель:
1. Інформаційна довідка* з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, отримана / видана не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель, про відсутність відносно керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, інформації про корупційне правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією. Вказана інформаційна довідка повинна бути надана у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи / організації, яка відповідальна за видачу таких довідок (документів).
*Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відносно керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, надається у разі, якщо вказана інформаційна довідка не була сформована електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами та/або якщо доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 30.03.2022 № 207, про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу.
3. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 30.03.2022 № 207, про те, що керівник учасника процедури закупівлі не був притягнутий до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи / організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу.
4. Довідка у довільній формі про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Приватним акціонерним товариством «Дніпропетровський інженерно-технічний центр «Контакт» (далі – ПрАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ») оприлюднене в електронній системі закупівель 11.08.2025.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ПрАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПрАТ «ДІТЦ «КОНТАКТ» відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у Додатку 8 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b3626a7f421c4866b43f7b4d9795cc19
Назва:
Надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
01.09.2025 14:01
Опис:
Зважаючи на те, шо закупівля обладнання здійснюються за кошти наданого коледжу гранту, попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі та обгрунтування розміру витрат і визнання його очікуваної вартості здійснювалося виходячи з кошторису гранту, тобто виділених на придбання обладнання коштів.
Технічні та якісні характеристики обладнання описані на підставі комерційної пропозиції від постачальника.
Перед підписанням договору з переможцем тендеру постачальник повідомив про те, що необхідні документи по тендеру ним завантажені. Необхідні довідки були завантажені постачальником разом з комерційною пропозицією.
Станом на 01 вересня 2025 року обладнання в коледж не надійшло, кошти за нього, відповідно, не проплачені. Коледж має намір розірвати договір постачання № 1/08-2025 від 18.08.2025 р. укладений з ПАТ "Дніпропетровський інженерно-технічний центр "Контакт".