-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт ліфта, реєстраційний номер 59398, будівлі лікувального корпусу КНП "Криворізька МЛ №16" КМР за адресою: вул. Шухевича Романа, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 219 105.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 191.06 UAH
мін. крок: 1% або 32 191.06 UAH
Номер:
1e7761c0fa5f4dcf9ec03154bcd5bf4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
09.09.2025 09:44 - 01.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.09.2025 № 253
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.09.2025 №253
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2025-08-01-007276-a 01.08.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 26.08.2025 №391, з дотриманням положень Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-08-01-008242-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 № 43, тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД", протокол про визначення переможцем учасника закупівлі та намір укласти договір від 19.08.2025 № 27, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 19.08.2025, договір підряду від 26.08.2025 №391, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.09.2025 на запит про надання пояснень від 09.09.2025 року.
Відповідно до пункту 7 Додатку №1 «Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовником визначені обсяги робіт. Також, у Додатку №1 «Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі» визначено, що: «Капітальний ремонт ліфта повинен проводитись згідно з ДСТУ 7310:2013 «Установки ліфтові. Ліфти класів І, ІІ, ІІІ, ІV, V і VІ. Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ ЕN 81-20:2015, Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258.», а також : «У складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі надає Замовнику наступну документацію, у тому числі: договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів».
Моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД" у складі тендерної пропозиції надані локальні кошториси на будівельні роботи ЛК №2-1-2, ЛК №2-1-3 та ЛК №2-1-5 (файл: ЗВ 1 Договірна ціна 16 лікарня (3 пов).PDF), які не відповідають технічним вимогам визначеним у пункті 7 Додатку №1 технічного завдання до тендерної документації, а саме: - у ЛК №2-1-2 назва розділу 1 не відповідає технічним вимогам «Демонтаж лікарняного ліфта в/п 500кг на 3 зупинки», у тендерній пропозиції учасника - Розділ №1 «Демонтаж лікарняного ліфта в/п 500 кг на 7 зупинок»;
- у п.4 ЛК №2-1-3 «Прилади, що установлюються на конструкціях або щитах, маса до 5 кг», не зазначено «або щитах»;
- у п. 9, 11, 18, 40, 44, 54 ЛК №2-1-5, не відповідає вимогам технічного завдання, щодо кількості робіт.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД" не відповідала вимогам тендерної документації, в частині відповідності технічному завданню викладеному у пункті 7 Додатку №1 до тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД" та в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір підряду від 26.08.2025 №391 на суму 3 099 115,48 гривень.
На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 09.09.2025 року, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого порушення.
Період усунення порушень:
23.09.2025 17:32 - 08.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2025 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Управління Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що 26 вересня 2025року була укладена додаткова угода на дострокове розірвання (припинення) дії договору №391 від 26.08.20025року з ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД".
Також повідомляємо, що вирішено направити уповноважену особу на он-лайн навчання з метою підвищення кваліфікації задля недопущення у подальшому виявлених порушень та для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому). Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
26.09.2025 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
d0923e54cc7e402ba7e7b9fc76886af0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт ліфта, реєстраційний номер 59398, будівлі лікувального корпусу КНП "Криворізька МЛ №16" КМР за адресою: вул. Шухевича Романа, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-01-007276-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 7 Додатку №1 «Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовником визначені обсяги робіт. Також, у Додатку №1 «Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі» визначено, що: «Капітальний ремонт ліфта повинен проводитись згідно з ДСТУ 7310:2013 «Установки ліфтові. Ліфти класів І, ІІ, ІІІ, ІV, V і VІ. Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДСТУ ЕN 81-20:2015, Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258.», а також : «У складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі надає Замовнику наступну документацію, у тому числі: договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів». При цьому, Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надані локальні кошториси на будівельні роботи, у тому числі: ЛК №2-1-2, ЛК №2-1-3 та ЛК №2-1-5 файл: ЗВ 1 Договірна ціна 16 лікарня (3 пов).PDF. Проте, у ЛК №2-1-2 назва розділу 1 не відповідає технічним вимогам; у п.4 ЛК №2-1-3 не зазначено «або щитах» та у п. 9, 11, 18, 40, 44, 54 ЛК №2-1-5, не відповідає вимогам, визначеним у додатку 1 технічного завдання до тендерної документації, щодо кількості робіт. Так, наприклад, у технічній специфікації - Демонтаж лікарняного ліфта в/п 500кГ на 3 зупинок. У тендерній пропозиції учасника у локальному кошторисі №2-1-2 - Розділ №1 Демонтаж лікарняного ліфта в/п 500кГ на 7 зупинок; у локальному кошторисі №2-1-5 у зазначених пунктах не відповідає кількості робіт, яка визначена замовником у технічному завданні.
Надайте пояснення щодо вищезазначених невідповідностей.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
ad29714f158d4c6a882513e46b6b1fc5
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
12.09.2025 14:30
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, надаємо відповідь органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Для проведення закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ліфта, реєстраційний номер 59398, будівлі лікувального корпусу КНП "Криворізька МЛ №16" КМР за адресою: вул. Шухевича Романа, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника була виготовлена проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонт, яка пройшла перевірку Філією державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області і надала позитивний експертний звіт №16-0122/01-25 від 25 червня 2025року. До звіту входить зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з якого було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі.
2. В розділі 1 локального кошторису № 2-1-2 допущена механічна помилка при наборі назви розділу, тому замість «Демонтаж лікарняного ліфта в/п 500кГ на 3 зупинок» вказано «Демонтаж лікарняного ліфта в/п 500кГ на 7 зупинок». Ця помилка не впливає на вартість і об’єми виконаних робіт так як роботи в самому розділі і їх об’єми виконані вірно «Демонтаж (К = 0,30). Монтаж ліфта вантажного загального призначення зі швидкістю руху кабіни 0,5 м/с на 6 зупинок вантажопідйомністю 500 кг, висота шахти 22,5 м #[лікарняний]» - «1 ліфт», Демонтаж (К = 0,30). За кожну зупинку ліфта, більше або менше зазначеної в характеристиці, додавати або зменшувати для ліфтів вантажних загальних призначень, вантажопідйомністю до 500 кг #[лікарняний] - «-3 зупинки», Демонтаж (К = 0,30). За кожен метр висоти шахти ліфта, більше або менше зазначеної в характеристиці, додавати або зменшувати для ліфтів вантажних загального призначення, вантажопідйомність до 500 кг #[лікарняний] - «-11,56 м» ці роботи взяті зі збірника Кошторисних норм України, збірник 3 «Підйомно-транспортне устаткування» і також повністю відповідають роботам та об’ємам технічного завдання в тендерній документації.
В локальному кошторисі № 2-1-3 у п.4 було помилково не зазначено «або щитах», але сама розцінка була взята вірна зі збірника Кошторисних норм України «Монтаж обладнання». Ця помилка ніяк не змінює і не впливає на ціну робіт і якість їх виконання.
В локальному кошторисі № 2-1-5 в п.9 «Готування важких опоряджувальних вапняних розчинів, склад 1:2,5», 11 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинів, склад 1:1:6», 18 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинів, склад 1:1:6», 40 «Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В7,5», 54 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинів, склад 1:1:6» об’єми робіт враховані вірно але під час роздрукування з кошторисної програми Кошторис 8 в програмі встановлено обмеження на кількість цифр, а саме шість цифр після коми, але вартість за виконання робіт зазначена вірна і якщо прорахувати вручну то ціна робіт відповідає об’ємам які були зазначені в технічному завданні тендерної документації.
Враховуючи вищесказане всі ці помилки не впливають на якість, ціну чи об’єми виконаних робіт.