-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Наливайка( від вул.Вишнева) в м.Миколаїв Львівської області» Коригування
Завершена
4 970 546.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 852.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 852.73 UAH
Номер:
21308330c7ae4847ad1e8fb8a2b7562d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-25-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
25.08.2025 17:31 - 16.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.08.2025 № 93-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.08.2025 № 93-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-08-01-006882-a, 01.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва, економіки та комунальної власності Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області UA-P-2025-08-01-008358-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 01.08.2025; зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи замовника від 11.08.2025; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 11.08.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2025; Договір від 03.09.2025 № 41/09/25 на суму 4 965 295,64 (з ПДВ) укладений з ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»; інформацію та документи замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 28.08.2025 та 02.09.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
04.09.2025 14:50 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2025 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
9721bf7694804d7d8ade416c983bc28f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2025 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 970 546,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-006882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтверджуючими документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ;
- надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій на товар/матеріали/обладнання що є у складі предмета закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d9a01ddbf0f647eaba3b94bd00718181
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.08.2025 16:37
Опис:
Управління капітального будівництва, економіки та комунальної власності Миколаївської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Наливайка (від вул. Вишнева) в м. Миколаїв Львівської області» Коригування, (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-006882-a, проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України від 26.08.2025 щодо моніторингу закупівлі, надаємо наступну інформацію та документи:
1. Інформація про джерела фінансування закупівлі
Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
• Джерело фінансування: бюджет Миколаївської міської територіальної громади Львівської області.
• КПКВ: 1217461 – Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури.
• Підтверджуючі документи:
o Рішення сесії Миколаївської міської ради «Про внесення змін до показників міського бюджету Миколаївської міської ради Стрийського району на 2025 рік» від 12.02.2025 № 3014, яким затверджено відповідні бюджетні призначення.
2. Інформація щодо обґрунтування очікуваної вартості та технічних характеристик
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувану вартість закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої ФОП Раставецький І.Я., яка отримала позитивний експертний звіт ТзОВ «Вест Буд Експертиза» від 08 травня 2024 року № 04-04/123. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
• Підтверджуючі документи:
o Проєктно-кошторисна документація:
o Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
o Підсумкова відомість ресурсів
o Дефектний акт
o Експертний звіт
3. Оприлюднення обґрунтування на вебсайті
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його призначення, розміру витрат та очікуваної вартості було розміщено на офіційному вебсайті Миколаївської міської ради, так як Управління капітального будівництва, економіки та комунальної власності є структурним підрозділом Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області. Посилання на веб сайт https://mykolaivmr.gov.ua/doc/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-po-zakupivli-3/
Номер:
ed8027ede0b24cda90c3e5a3a8621489
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2025 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 970 546,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-006882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» в частині вимоги пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6875a87e481e4522a978596e21600bf7
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 16:12
Опис:
Управління капітального будівництва, економіки та комунальної власності Миколаївської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Наливайка (від вул. Вишнева) в м. Миколаїв Львівської області» Коригування, (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-006882-a, проаналізувавши інформацію наведену у запиті надає наступні пояснення:
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено подання учасниками довідки встановленої форми «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОМСТІ ПРО УЧАСНИКА» із зазначенням інформації:
1.Повне найменування Учасника (для юридичних осіб) або прізвище, ім`я, по-батькові (для фізичних осіб)
2. Юридична та фактична адреса (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб)
3. Поштова адреса
4. Ідентифікаційний код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків)
5. Банківські реквізити (рахунок, банк, МФО)
6. Телефон, e-mail
7. Інформація про громадянство учасника (фізичної особи/ фізичної особи-підприємця),
або інформація про громадянство кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи із зазначенням його громадянства та частки у статутному капіталі
8. Керівник (ПІП, посада)
9. Особа, уповноважена на підпис тендерної пропозиції (ПІП, посада)
10. Особа, уповноважена на підпис договору про закупівлю (ПІП, посада)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" (далі – переможець) на виконання цієї умови тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції надав довідку №18020 від 04.08.2025 року із заповненою інформацією згідно встановленої форми.
Замовник вважає, що переможець на виконання вищевказаної умови тендерної документації надав інформацію у повній мірі. При цьому, тендерна документація в цій частині не містила окремих вимог щодо подання та підтвердження інформації наданої у довідці №18020 від 04.08.2025 року на виконання пункту 1 Розділу ІІІ «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації.
Разом з тим, у відповідності до пунктів 2, 5, 6 Розділу ІІІ «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасників подання наступних документів та або інформації:
- підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю,
- оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи та прийняття рішення про здійснення діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник може надати інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації;
- витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого у поточному році, який обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності).
На виконання пунктів 2, 5, 6 Розділу ІІІ «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації, переможець у складі документів тендерної пропозиції надав:
1. Рішення № 15 Єдиного учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» від 28.12.2023 року
2. Наказ ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД –АСФАЛЬТ» № 1/1 від 22.06.2021 року про вступ Абрамяна Армена Паргевовича на посаду директора.
3. Витяг щодо ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД –АСФАЛЬТ» з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 14.01.2025 року
4. Статут ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД –АСФАЛЬТ» в останній редакції.
5. Опис документів з кодом доступу до результатів адміністративної послуги для проведення державної реєстрації змін до відомостей про ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» від 28.12.2023 року.
Інформація, що надана у вищевказаних документах майже повністю відповідає/відображена у довідці №18020 від 04.08.2025 року «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОМСТІ ПРО УЧАСНИКА» за виключенням поштової адреси, банківських реквізитів, електронної пошти.
Між тим, при розгляді тендерної пропозиції переможця були виявлені формальні помилки, а саме:
1. У пункті 1 довідки №18020 від 04.08.2025 року «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОМСТІ ПРО УЧАСНИКА» «Повне найменування Учасника (для юридичних осіб) або прізвище, ім`я, по-батькові (для фізичних осіб)», переможець вказав своє повне найменування як: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБЗ «ЄВРОБУД –АСФАЛЬТ», а з урахуванням даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) його повне найменування є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ».
2. Згідно даних з ЄДР, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» має перелік засновників (учасників):
ПІБ: АБРАМЯН АРМЕН ПАРГЕВОВИЧ
Громадянство: Україна, Адреса: Україна, 19534, Черкаська обл., Городищенський р-н, село В'язівок, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 14, Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 1000,00
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»:
ПІБ: АБРАМЯН АРМЕН ПАРГЕВОВИЧ, Громадянство: Україна Адреса: Україна, 19534, Черкаська обл., Городищенський р-н, село В'язівок, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 14
Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив, Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100
У пункті 7 довідки №18020 від 04.08.2025 року «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОМСТІ ПРО УЧАСНИКА» «Інформація про громадянство учасника (фізичної особи/ фізичної особи-підприємця),або інформація про громадянство кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи із зазначенням його громадянства та частки у статутному капіталі», переможець зазначив:
Кінцевий бенефіціарний власник та засновник:
АБРАМЯН АРМЕН ПАРГЕВОВИЧ
Громадянство: Україна
Адреса: Україна, 19534, Черкаська обл., Звенирогодський р-н, село В'язівок, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 14
Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив
Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100
В цій частині у довідці №18020 від 04.08.2025 року є інформація яка не відповідає даним з ЄДР, а саме щодо зазначення назви району Черкаської області, як місце реєстрації кінцевого бенефіціарного власника та засновника, яким є одна особа АБРАМЯН АРМЕН ПАРГЕВОВИЧ. Проте, надання інформації про місце реєстрації/проживання кінцевого бенефіціарного власника та засновника учасників процедури закупівлі, тендерної документацією не вимагалось, а замовник відповідно до умов тендерної документації не зобовязаний був розглядати такі документи або інформацію.
Замовник вважає, що виявлені неточності у інформації та/або документах тендерної пропозиції переможця мають ознаки формальних помилок, а саме - технічні помилки та описки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, що з урахуванням підпункту 19 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» не призводить до відхилення його тендерної пропозицій.
Перелік виявлених формальних помилок тендерної пропозиції переможця повністю узгоджується з із наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та переліком формальних помилок, що визначені тендерною документацією по закупівлі, а саме згідно пп.2 пункту 1.4. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тут слід також зазначити, що подання інформації про «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОМСТІ ПРО УЧАСНИКА» вимагалось відповідно до 1 Розділу ІІІ «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Інформація з Розділу ІІІ «Інша інформація» стосувалась повноважень учасників, їх реєстраційних документів, підтвердження можливості здійснювати господарську діяльність, та відповідно не є документами, які відносяться до характеристик предмета закупівлі або кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Таким чином, технічна помилка та/або описка, що мала місце при зазначені повної назви переможця у інформації та/або документах його тендерної пропозиції, поряд з тим, що вірна повна назва переможця була встановлена на підставі інших документів - не впливає на ціну його тендерної пропозиції, не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристик предмета закупівлі або кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а отже, у розумінні законодавства у сфері публічних закупівель та положень тендерної документації є формальною помилкою, що не призвело до її відхилення.