• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект обладнання та меблів для навчальних кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії, STEM-лабораторії

Завершена

4 276 297.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 381.49 UAH
Номер: e2f696f1431d472cb664277892e9be63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.08.2025 16:02 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.08.2025 № 251 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025 № 251 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-08-01-003374-a 01.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА"; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести Договір у відповідність до тендерної пропозиції ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА"", а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовм тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного заклад освіти " Миргородський ліцей "Лінгвіст" Миргородської міської ради Полтавської області" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП", ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2025 № 11 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНСО ГРУП"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2025 № 12 про визначення переможця ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА"; повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2025 року; договір від 22.08.2025 № 62 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Моніторингов питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору умовм тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Вимогами пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації вствановлена вимога надання Тендерної пропозиції згідно форми що викладена у Додатку №5 до тендерної документації. Поряд з цим, форма що викладена у Додатку №5 до тендерної документації передбчає, що Учасник погоджуємося з проєктом Договору, який викладено у Додатку 3 до Документації. Одночасно, пунктом 10.1 проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Договір діє з дати підписання Сторонами договору та скріпленням печатками Сторін до 31.12.2025 р. включно, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення. При цьому, учасник ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА" надав Тендерну пропозицію згідно форми що викладена у Додатку №5 до тендерної документації, якою погодився з проєктом Договору, який викладено у Додатку 3 до Документації (файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf»). Однак, пункт 10.1 Договору передбачено, що Договір діє з дати підписання Сторонами договору та скріпленням печатками Сторін до 31.12.2025 р. Тобто, пункт 10.1 Договору викладено в іншій редакції, ніж визначено проектом договору та редакції, згоду з якою надав учасник у складі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, в порушення норм пункту 18 Особливостей між Замовником та ФОП "ЦАЛКО НЕОНІЛА ОЛЕГІВНА" укладено Договір, окремі умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця. Одночасно з цим, у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним, на що вказують норми підпункту 2 пункту 21 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.09.2025 18:21 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2025 18:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання від Держаудитслужби щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2025р., було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладення Додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 22.09.2025 10:11

Запити/Пояснення