-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліхтарі, світильники промислові та вуличні, переносні та настільні лампи, прожектори, арматура світлодіодна, табло та інше
Завершена
6 292 876.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 928.76 UAH
мін. крок: 1% або 62 928.76 UAH
Номер:
bbfa060ea8c947a2ad0ca71f71419da7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 16:21 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2025 № 54-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 26.08.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.08.2025 №54-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-08-01-002398-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 18.07.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.08.2025 № 427/2025; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Вестдевелопмент» (далі – ТОВ «Компанія «Вестдевелопмент»); протокольне рішення уповноваженої особи від 18.08.2025 № 452/2025; повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2025; договір поставки товарів від 02.09.2025 №4994/ДЗЗ-25 ціною 6 173 439,75 гривень; пояснення Замовника надані 29.08.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 27.08.2025.
Період усунення порушень:
08.09.2025 17:55 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
c7d516bf4c2d4587ba77bc5faaecfaca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ліхтарів, світильників промислових та вуличних, переносних та настільних ламп, прожекторів, арматури світлодіодної, табло та інше, код ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-01-002398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Номер:
297077c4fa08440aac8ac7306cdad504
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару " Ліхтарі, світильники промислові та вуличні, переносні та настільні лампи, прожектори, арматура світлодіодна, табло та інше" оголошення № UA-2025-08-01-002398-a
Дата опублікування:
29.08.2025 13:03
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу UA-M-2025-08-26-000099 від 26.08.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: " 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Ліхтарі, світильники промислові та вуличні, переносні та настільні лампи, прожектори, арматура світлодіодна, табло та інше)" повідомляємо наступне:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами, як Замовником, було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій та моніторингу ринку, на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції з моніторингом ринку (Додаток 2).
2. Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з метою забезпечення належного рівня освітлення на об'єкті, враховуючи його специфіку та функціональне призначення. При виборі обладнання враховувалися такі фактори, як енергоефективність, довговічність, стійкість до зовнішніх впливів, а також відповідність стандартам безпеки та екологічним нормам з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері. Зазначені вимоги та характеристики є оптимальними для забезпечення якісного та надійного освітлення, що відповідає потребам Замовника.
Номер:
1e34c17870af4890ad38750997a774d5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2025 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ліхтарів, світильників промислових та вуличних, переносних та настільних ламп, прожекторів, арматури світлодіодної, табло та інше, код ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-01-002398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Прошу Вас пояснити, чому у пункті 3 Розділу V тендерної документації викладено випадки, коли Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, не у відповідності до пункту 45 Особливостей №1178 (в редакції станом на 18.07.2025)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Номер:
0b6eb64adef741d7beed92bf5bfa4064
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару " Ліхтарі, світильники промислові та вуличні, переносні та настільні лампи, прожектори, арматура світлодіодна, табло та інше" оголошення № UA-2025-08-01-002398-a
Дата опублікування:
29.08.2025 13:04
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу UA-M-2025-08-26-000099 від 26.08.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: " 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Ліхтарі, світильники промислові та вуличні, переносні та настільні лампи, прожектори, арматура світлодіодна, табло та інше)" повідомляємо наступне:
Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 із змінами (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та в Особливостях, що вказано в Розділі І пункту 1 Тендерної документації (далі - Документація).
Згідно з положеннями статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник не має обов'язку надавати вичерпний перелік усіх причин відхилення тендерних пропозицій учасників. Замовник зобов'язаний лише вказати основні підстави для такого відхилення, що відповідають вимогам чинного законодавства.
Зазначена інформація у Документації не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, а отже, не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Викладена не повна інформація в Документації згідно пункту 45 Особливостей не мала негативного впливу на хід тендерної процедури та не призвела до дискримінації жодного з Учасників. Замовник не застосовував цей пункт як підставу для відхилення, що свідчить про те, що процедура відбулася відповідно до Закону та Особливостей.