-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,21 з добудовою опорної кухні та спортзалу
Завершена
209 153 267.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 045 766.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 045 766.34 UAH
Номер:
8937a199827d4c9ea3ca7feb450e0fd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2025 00:00
Період моніторингу:
23.10.2025 11:22 - 13.11.2025 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.10.2025 Київ № 283
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-07-31-009264-a 31.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Консорціум «Будівельні технології ВК-25» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Креатор Компані» – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за договором від 06.11.2025 № 125/KV07_04_W з Консорціумом «Будівельні технології ВК-25» переможцем закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій учасників; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.10.2025 про продовження строку для укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Димерської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням від 30.07.2025 року; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Креатор Компані» (далі – ТОВ «Креатор Компані»), Консорціума «Будівельні технології ВК-25»; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Креатор Компані» від 02.09.2025; вимогу про усунення невідповідностей до Консорціум «Будівельні технології ВК-25»; протокольне рішення уповноваженої особи про визнання Консорціум «Будівельні технології ВК-25» переможцем закупівлі від 22.09.2025; повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2025; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 09.10.2025 № 15307-р/ пк-пз про відмову у задоволенні скарги від 26.09.2025 № UA-2025-07-31-009264-a.b1; пояснення та документи Замовника надані 30.10.2025 та 02.11.2025 та року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно із вимогами замовника, викладеними у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.1 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 2 до тендерної документації) вид договірної ціни за умовами цієї закупівлі є твердою. Ціну тендерної пропозиції учасник визначає згідно з кошторисними нормами України в будівництві «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (Далі – Настанова № 281).
Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови № 281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтованих розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни - не враховується.
Під час моніторингу встановлено, що Консорціум «Будівельні технології ВК-25» 19.08.2025 у складі своєї тендерної пропозиції завантажив електронну систему закупівель «Договірну ціну на будівництво Реконструкція Димерського ліцею № 2 Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,2 1 з добудовою опорної кухні та спортзалу (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), що здійснюється в 2025 – 2026 році», в якій зазначив вид договірної ціни – тверда (файл тендерної пропозиції 128_ДЦ_ДЦ_3 (1).pdf).
У складі тендерної пропозиції 19.08.2025 учасником Консорціум «Будівельні технології ВК-25» надано «Пояснювальну записку» (файл тендерної пропозиції 128_ДЦ_ДЦ_2ПЗ. pdf), відповідно до якої при складанні розрахунків інших витрат прийнято показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва у розмірі 2,0%, та у договірній ціні враховано кошти на покриття ризиків в сумі 3 130,41051 тис. грн, в тому числі будівельних робіт в сумі 2 911,31539 тис. грн. (Розрахунок № 11).
Отже, у складі тендерної пропозиції (договірної ціни) учасником Консорціум «Будівельні технології ВК-25» передбачено кошти на покриття ризиків в розмірі 2,0% (понад 1,5 %), чим не дотримано вимоги пункту 5.31 розділу V Настанови № 281, а відтак не відповідає умовам пункту Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, враховуючи зазначене, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Консорціум «Будівельні технології ВК-25» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та визначив його переможцем.
З огляду на вищезазначене, під час проведення моніторингу Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень.
На запит Держаудитслужби, Замовник 02.11.2025 через електронну систему закупівель повідомив, що: «Відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу врахувати у складі ціни пропозиції (договірної ціни) кошти на покриття ризиків, пов’язаних із виконанням робіт, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021. Відповідно до п. 5.31 цієї Настанови у разі твердої договірної ціни кошти на покриття ризиків враховуються «у розмірі до 1,5 %», а за динамічної ціни – не враховуються. Тобто вимога Замовника прямо кореспондує імперативу Настанови щодо граничного розміру й виду договірної ціни.
Зі свого боку учасник-переможець Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтвердив виконання цієї вимоги в остаточній пропозиції: до складу договірної ціни включено кошти на покриття ризиків у розмірі 0,7 %, що є менше за граничні «до 1,5 %» і відповідає умовам тендерної документації та п. 5.31 Настанови № 281. Обґрунтовувальні розрахунки та кошторисні матеріали містяться у файлах, завантажених у складі пропозиції переможця на сторінці процедури (зокрема «Кошториси.zip», «128 Інформація про ціни.pdf», «4 Тендерна пропозиція.pdf»)
…Окремо зазначаємо, що законність рішення Замовника про визначення переможця Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтверджена органом оскарження…».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки, вимогами пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону передбачено, що замовник розглядає тендерну пропозицію учасника на відповідність тендерній документації, завантажену у електронну систему закупівель з метою прийняття участі у процедурі закупівлі, а не остаточну тендерну пропозицію, позаяк органом оскарження не розглядалось питання щодо відповідності показнику витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва у розмірі 2,0% умовам Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Замовником 07.11.2025 (під час проведення моніторингу) був оприлюднений договір про закупівлю робіт (договір підряду) № 125/KV07_04_W.
Період усунення порушень:
10.11.2025 17:38 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2025 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі
Димерська селищна рада (далі – Замовник), як замовник по закупівлі: «Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна, 21 з добудовою опорної кухні та спортзалу», за ідентифікатором UA-2025-07-31-009264-a, на виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-10-23-000003 від 10.11.2025 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє наступне:
Замовник опрацював випадок недоліків, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-31-009264-a, про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостям, а також про результати аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону, виявивши порушення пунктів 43 та 44 Особливостей.
На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення виявленого порушення у майбутньому шляхом проведення заходів із покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 125/KV07_04_W від 07.11.2025 року. Також Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі та надіслав письмове повідомлення підряднику про розірвання договору на електронну пошту та засобами поштового зв'язку Укрпошта рекомендованим листом.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку.
Додатки:
1. Письмове повідомлення підряднику про розірвання в односторонньому порядку договору підряду № 125/KV07_04_W від 07.11.2025 року.
Дата публікації звіту:
17.11.2025 16:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
21.11.2025 11:45
Запити/Пояснення
Номер:
95e119146497477b87c15decd59d66ed
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна, 21 з добудовою опорної кухні та спортзалу» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-31-009264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, підсумкові відомості, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі Консорціум «Будівельні технології ВК – 25». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5fc2689b27d94a138f4684cc7af06eaa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.10.2025 18:49
Опис:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-07-31-009264-a:
Димерська селищна рада (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
«31» липня 2025 року замовником було оголошено закупівлю: «Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,21 з добудовою опорної кухні та спортзалу» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2025-07-31-009264-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-009264-a) .
Питання номер №1 « Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, підсумкові відомості, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,21 з добудовою опорної кухні та спортзалу, здійснювалось відповідно до Технічних та якісних характеристик визначених відповідно до затвердженої проектної документації.
Методологічною основою розрахунку очікуваної вартості виступають Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Зазначена Настанова встановлює єдині правила застосування кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві для нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту й визначає склад витрат, підходи до формування договірної ціни, підсумкових відомостей ресурсів та локальних кошторисів. Відповідно до пунктів цієї Настанови очікувану вартість сформовано на підставі розробленої та перевіреної проєктно-кошторисної документації, що включає локальні кошториси, об’єктні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва та пояснювальну записку. А тому застосоване ціноутворення відповідає чинним державним кошторисним нормам.
У Додатках 3 та 10 до тендерної документації визначено технічну специфікацію, яка містить опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі, що закуповуються, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначені характеристики можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва; описом характеристик передбачено технічні особливості або специфікації, які містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та затвердженого експертного звіту (позитивного) № 27/2501-12/24 від 27 грудня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом
Технічні специфікації та вимоги, викладені в Додатку 3 до тендерної документації під назвою «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», а також згідно вимог Додатку 2 Тендерної документації – проект договору, що включають як технічні характеристики і обсяги робіт, якісні вимоги.
Технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані Замовником з врахуванням господарських потреб та наявного фінансування.
Строк виконання робіт: з моменту підписання Договору, до 25 грудня 2026.
Місце виконання робіт проводиться за адресою: Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,21 з добудовою опорної кухні та спортзалу. Таке календарне планування узгоджено з проєктними рішеннями та бюджетним забезпеченням, що підтверджується відповідними додатками до договору і тендерної документації, а також відображено в оприлюдненому обґрунтуванні.
Для формування очікуваної вартості, вимог тендерної документації та проекту договору, Замовником було здійснено моніторинг та аналіз історії закупівель за період червня
2025 року із предметом закупівлі, що є аналогічним за предметом та ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що пов’язані із що пов’язані із роботами – предметом закупівлі.
Замовник ознайомлений, застосовує та враховує норми, щодо підготовки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами процедури відкритих торгів.
ПОСИЛАННЯ на сайт: Предмет закупівлі: Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна, 21 з добудовою опорної кухні та спортзалу Код ДК 021:2015: 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи | Димерська селищна територіальна громада
https://dymerrada.gov.ua/ua/share-news/pg/80825900431942_s/
Обгрунтування розміру бюджетних призначень:
209 153 267,00 грн. з ПДВ. Обсяги та очікувана вартість закупівлі обраховано відповідно до проектно-кошторисної документації та обсягу фінансування.
Джерело фінансування: державний бюджет, місцевий бюджет.
Кошти Місцевого бюджету – 34 858 878,00 грн.
Кошти Державного бюджету – 174 294 389,00 грн. (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів в рамках Програми з відновлення України).
Питання номер №2 «2. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі Консорціум «Будівельні технології ВК – 25». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.»
Замовник повідомляє, що договір не укладено на підставі продовження термінів для укладення згідно протоколу, про що детально далі.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41, 42, 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу 1 пункту 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Переможцем визначено пропозицію КОНСОРЦІУМ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВК-25" (код ЄДРПОУ 46154766) 22 вересня 2025.
Відповідно до пункту 67 Особливостей встановлено, Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
26 вересня 2025 року інший учасник процедури закупівлі - КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН", код ЄДРПОУ:45429624, подав скаргу на рішення про визначення переможцем. Рішення органу оскарження постановило відмовити по скарзі та постановити що рішення про визначення переможцем законне, дата публікації рішення органу оскарження: 13 жовтня 2025.
Тобто період укладення договору призупинявся із 26 вересня 2025 року до 13 жовтня 2025 року, на період розгляду скарги – 20 днів відповідно.
Відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Станом на дату підготовки цієї відповіді договір про закупівлю не укладено. Рішення про намір укласти договір було прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель 22 вересня 2025 року о 15:03. Після оприлюднення повідомлення про намір інший учасник — Консорціум «Будмонтаж Груп Констракшн» — подав скаргу 26 вересня 2025 року; рішення органу оскарження за результатами її розгляду було оприлюднено 13 жовтня 2025 року, яким скаргу залишено без задоволення, а рішення Замовника підтверджено як правомірне. Відповідно до пункту 67 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених, зокрема, абзацом четвертим пункту 49 Особливостей; перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження. А тому період для укладення договору у нашій процедурі був зупинений з 26.09.2025 до 13.10.2025 і продовжився з 14.10.2025.
Правове регулювання строків укладення договору визначене Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями № 1178. Відповідно до частини першої статті 33 Закону рішення про намір укласти договір приймається у день визначення переможця, а повідомлення про намір оприлюднюється протягом одного дня; разом з тим, відповідно до пункту 49 Особливостей, на період дії воєнного стану договір не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення повідомлення про намір, і має бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір, а у випадку обґрунтованої необхідності строк може бути продовжений до 60 днів. Саме ці норми й застосовані Замовником при організації укладення договору та плануванні строків.
Причини неукладення договору на дату відповіді є об’єктивними та належно задокументованими. По-перше, відповідно до пункту 67 Особливостей, на час розгляду скарги органом оскарження перебіг строків укладення договору був зупинений, що прямо вплинуло на загальну тривалість періоду для укладення. По-друге, відповідно до пункту 49 Особливостей, з огляду на значний обсяг і складність договірної документації будівельного контракту на суму 187 000 000,00 грн з ПДВ (узгодження проєкту договору з численними додатками — календарні плани, кошторисна документація, технічні специфікації, плани забезпечення якості, порядок авторського і технічного нагляду, протоколи погодження цін — та їх звірка з тендерною пропозицією переможця), а також необхідність отримання/перевірки супровідних документів від переможця та третіх сторін (забезпечення виконання договору, підтвердження повноважень підписанта тощо), Замовником ухвалено протокольне рішення про продовження строку укладення договору до 60 днів. По-третє, на території України триває правовий режим воєнного стану, запроваджений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, що супроводжується періодичними відключеннями електроенергії та перебоями у зв’язку, які ускладнюють і сповільнюють електронний документообіг та погоджувальні процедури з контрагентами (у т.ч. банківськими установами щодо оформлення забезпечення). За цих умов застосування механізму продовження строку до 60 днів відповідає меті пункту 49 Особливостей — забезпечити належну якість договірних документів і мінімізувати ризики для бюджету.
Додатково повідомляємо, що правовий режим воєнного стану, запроваджений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та затверджений Законом України, є чинним і враховується Замовником при організації договірної роботи, що підтверджує об’єктивність і обґрунтованість застосування механізму продовження строку укладення договору відповідно до пункту 49 Особливостей.
Обов’язок оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього виконується Замовником у встановлені законом строки після підписання договору. У нашій ситуації відсутність оприлюдненого договору в електронній системі закупівель обумовлена тим, що договір ще не укладено; після його підписання публікацію буде забезпечено належним чином відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, тобто в період з 28 по 30 жовтня 2025 року.
Уповноважена особа Наталія ТКАЧЕНКО
Номер:
3ae019bc6b43421c8b27e147d53dc1cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2025 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна, 21 з добудовою опорної кухні та спортзалу» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-31-009264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Яким чином учасник Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції вимогам пункту 6 «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації» в частині врахування в договірній ціні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (за твердої договірної ціни) – в розмірі до 1,5 % відповідно до положень пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
2. Яким чином учасник Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції вимогам підпункту 5.2. пункту 5 «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації» в частині підтвердження досвіду/стажу керівника нижчого рівня для посади виконавець робіт (надання довідки з місця роботи про стаж роботи на відповідній посаді або копії з трудової книжки). Згідно із довідкою учасника № 08/19-11 від 19.08.2025 посаду виконавця робіт обіймає Зозулинський В.В., наказ про прийняття на роботу до ТОВ «Аріна ЛТД» № 85/К від 23.06.2025 року (надати посилання на відповідний файл у тендерній документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
af3bb1e0da3e4e78a6ecb9c23aac889b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.11.2025 20:23
Опис:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-07-31-009264-a:
Димерська селищна рада (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-009264-a) .
Щодо першого питання про підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині врахування в договірній ціні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (за твердої договірної ціни) у розмірі до 1,5 % відповідно до положень пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. У тендерній пропозиції учасника Консорціуму «Будівельні технології ВК-25» вказано, що в остаточній пропозиції враховано кошти на покриття таких ризиків у розмірі 0,7 %, що повністю відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V згаданої Настанови, оскільки цей пункт передбачає включення коштів на покриття ризиків за твердої договірної ціни в розмірі до 1,5 % від вартості будівельних робіт, дозволяючи учаснику визначати конкретний відсоток в межах цієї верхньої межі на основі власного аналізу ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, таких як можливі зміни в умовах будівництва чи матеріальних витрат. Це підтверджується розрахунками в договірній ціні, де 0,7 % обґрунтовано як достатній для покриття потенційних ризиків без перевищення встановленої норми, що узгоджується з частиною першою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає від тендерної документації встановлювати критерії оцінки, включаючи відповідність кошторисним нормам, та не суперечить принципам економічної ефективності використання державних коштів, передбаченим статтею 3 цього Закону.
У контексті підтвердження відповідності, учасник надав у тендерній пропозиції детальний розрахунок договірної ціни, де кошти на покриття ризиків інтегровано в загальну структуру витрат, як це рекомендовано в пункті 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, де договірна ціна формується на підставі прямих, загальновиробничих та інших витрат, включаючи ризики. Розмір 0,7 % обрано з урахуванням специфіки об'єкта реконструкції (Димерський ліцей за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна, 21), де ризики, пов'язані з виконанням робіт, оцінено як мінімальні через стабільні умови та наявність затвердженої проектної документації, що не перевищує межу в 1,5 %, встановлену пунктом 5.31, і відповідає методичним рекомендаціям щодо формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затвердженим наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, які дозволяють учаснику адаптувати розрахунки під конкретний об'єкт без обов'язкового використання максимального відсотка.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу врахувати у складі ціни пропозиції (договірної ціни) кошти на покриття ризиків, пов’язаних із виконанням робіт, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021. Відповідно до п. 5.31 цієї Настанови у разі твердої договірної ціни кошти на покриття ризиків враховуються «у розмірі до 1,5 %», а за динамічної ціни – не враховуються. Тобто вимога Замовника прямо кореспондує імперативу Настанови щодо граничного розміру й виду договірної ціни.
Зі свого боку учасник-переможець Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтвердив виконання цієї вимоги в остаточній пропозиції: до складу договірної ціни включено кошти на покриття ризиків у розмірі 0,7 %, що є менше за граничні «до 1,5 %» і відповідає умовам тендерної документації та п. 5.31 Настанови № 281. Обґрунтовувальні розрахунки та кошторисні матеріали містяться у файлах, завантажених у складі пропозиції переможця на сторінці процедури (зокрема «Кошториси.zip», «128 Інформація про ціни.pdf», «4 Тендерна пропозиція.pdf»). Посилання наведено нижче.
З огляду на викладене, відповідно до п. 5.31 розділу V Настанови № 281 встановлено, що у твердій договірній ціні кошти на покриття ризиків враховуються до 1,5 %, а тому включення переможцем 0,7 % є правомірним і таким, що повністю узгоджується з тендерною документацією та чинними кошторисними нормами
Щодо другого питання про підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині підтвердження досвіду/стажу керівника нижчого рівня для посади виконавця робіт (надання довідки з місця роботи про стаж роботи на відповідній посаді або копії з трудової книжки). У тендерній пропозиції учасника Консорціуму «Будівельні технології ВК-25» вказано, що посаду виконавця робіт обіймає Зозулинський В.В., і це підтверджено довідкою учасника № 08/19-11 від 19.08.2025, а також наданими документами в Додатку 2 «Дані про досвід», зокрема у файлі «2.2 б) Досвід.pdf», де міститься скан трудової книжки Зозулинського В.В., що засвідчує його стаж роботи на відповідній посаді, та наказ про прийняття на роботу до ТОВ «Аріна ЛТД» № 85/К від 23.06.2025 року. Це повністю відповідає вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє учасникам підтверджувати кваліфікацію, включаючи досвід персоналу, шляхом надання копій трудових книжок або аналогічних документів, а ТОВ «Аріна ЛТД» є складовою частиною консорціуму, що узгоджується з частиною другою статті 22 цього Закону, яка допускає участь консорціумів у закупівлях з об'єднаними ресурсами, включаючи персонал.
Посилання на відповідний файл у тендерній документації: файл «2.2 б) Досвід.pdf» доступний в електронній системі закупівель у розділі тендерної пропозиції учасника, де скан трудової книжки Зозулинського В.В. демонструє безперервний стаж на посаді виконавця робіт, що перевищує мінімальні вимоги тендерної документації, і наказ № 85/К від 23.06.2025 року підтверджує його поточне працевлаштування в структурі консорціуму. Це забезпечує відповідність принципам прозорості та недискримінації, передбаченим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та не суперечить нормам Кодексу законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VIII, які регулюють підтвердження трудового стажу через трудові книжки або накази про прийняття на роботу.
Окремо зазначаємо, що законність рішення Замовника про визначення переможця Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтверджена органом оскарження: за результатами розгляду скарги учасника Консорціум «Будмонтаж Груп Констракшн» (ідентифікатор скарги в ЕСЗ: 31393b9ee00d4e068fe88c04bedd8e34) Комісія АМКУ як орган оскарження відмовила у її задоволенні, залишивши в силі рішення Замовника про намір укласти договір. Відповідні матеріали оприлюднені в електронній системі закупівель у розділі «Скарги» процедури UA-2025-07-31-009264-a, зокрема: «рішення від 09.10.2025 № 15307.pdf» (опубліковане 13 жовтня 2025 року о 15:40) та «Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2025 № 15307.pdf» (опублікована 10 жовтня 2025 року о 15:07), що однозначно свідчить про правомірність дій Замовника та відсутність підстав для скасування результатів визначення переможця.
Номер:
ff1f51ee85b4487a9415e51b7c8c67f3
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
02.11.2025 20:28
Опис:
Щодо другого питання про підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині підтвердження досвіду/стажу керівника нижчого рівня для посади виконавця робіт (надання довідки з місця роботи про стаж роботи на відповідній посаді або копії з трудової книжки). У тендерній пропозиції учасника Консорціуму «Будівельні технології ВК-25» вказано, що посаду виконавця робіт обіймає Зозулинський В.В., і це підтверджено довідкою учасника № 08/19-11 від 19.08.2025, а також наданими документами в Додатку 2 «Дані про досвід», зокрема у файлі «2.2 б) Досвід.pdf», де міститься скан трудової книжки Зозулинського В.В., що засвідчує його стаж роботи на відповідній посаді, та наказ про прийняття на роботу до ТОВ «Аріна ЛТД» № 85/К від 23.06.2025 року. Це повністю відповідає вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє учасникам підтверджувати кваліфікацію, включаючи досвід персоналу, шляхом надання копій трудових книжок або аналогічних документів, а ТОВ «Аріна ЛТД» є складовою частиною консорціуму, що узгоджується з частиною другою статті 22 цього Закону, яка допускає участь консорціумів у закупівлях з об'єднаними ресурсами, включаючи персонал.
Посилання на відповідний файл у тендерній документації: файл «2.2 б) Досвід.pdf» доступний в електронній системі закупівель у розділі тендерної пропозиції учасника, де скан трудової книжки Зозулинського В.В. демонструє безперервний стаж на посаді виконавця робіт, що перевищує мінімальні вимоги тендерної документації, і наказ № 85/К від 23.06.2025 року підтверджує його поточне працевлаштування в структурі консорціуму. Це забезпечує відповідність принципам прозорості та недискримінації, передбаченим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та не суперечить нормам Кодексу законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VIII, які регулюють підтвердження трудового стажу через трудові книжки або накази про прийняття на роботу.