• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,21 з добудовою опорної кухні та спортзалу

Завершена

209 153 267.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 045 766.34 UAH
Номер: 8937a199827d4c9ea3ca7feb450e0fd1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.10.2025 11:22 - 13.11.2025 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2025-07-31-009264-a 31.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Консорціум «Будівельні технології ВК-25» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Креатор Компані» – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за договором від 06.11.2025 № 125/KV07_04_W з Консорціумом «Будівельні технології ВК-25» переможцем закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій учасників; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.10.2025 про продовження строку для укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Димерської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням від 30.07.2025 року; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Креатор Компані» (далі – ТОВ «Креатор Компані»), Консорціума «Будівельні технології ВК-25»; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Креатор Компані» від 02.09.2025; вимогу про усунення невідповідностей до Консорціум «Будівельні технології ВК-25»; протокольне рішення уповноваженої особи про визнання Консорціум «Будівельні технології ВК-25» переможцем закупівлі від 22.09.2025; повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2025; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 09.10.2025 № 15307-р/ пк-пз про відмову у задоволенні скарги від 26.09.2025 № UA-2025-07-31-009264-a.b1; пояснення та документи Замовника надані 30.10.2025 та 02.11.2025 та року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Згідно із вимогами замовника, викладеними у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.1 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 2 до тендерної документації) вид договірної ціни за умовами цієї закупівлі є твердою. Ціну тендерної пропозиції учасник визначає згідно з кошторисними нормами України в будівництві «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (Далі – Настанова № 281). Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови № 281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтованих розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни - не враховується. Під час моніторингу встановлено, що Консорціум «Будівельні технології ВК-25» 19.08.2025 у складі своєї тендерної пропозиції завантажив електронну систему закупівель «Договірну ціну на будівництво Реконструкція Димерського ліцею № 2 Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна,2 1 з добудовою опорної кухні та спортзалу (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), що здійснюється в 2025 – 2026 році», в якій зазначив вид договірної ціни – тверда (файл тендерної пропозиції 128_ДЦ_ДЦ_3 (1).pdf). У складі тендерної пропозиції 19.08.2025 учасником Консорціум «Будівельні технології ВК-25» надано «Пояснювальну записку» (файл тендерної пропозиції 128_ДЦ_ДЦ_2ПЗ. pdf), відповідно до якої при складанні розрахунків інших витрат прийнято показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва у розмірі 2,0%, та у договірній ціні враховано кошти на покриття ризиків в сумі 3 130,41051 тис. грн, в тому числі будівельних робіт в сумі 2 911,31539 тис. грн. (Розрахунок № 11). Отже, у складі тендерної пропозиції (договірної ціни) учасником Консорціум «Будівельні технології ВК-25» передбачено кошти на покриття ризиків в розмірі 2,0% (понад 1,5 %), чим не дотримано вимоги пункту 5.31 розділу V Настанови № 281, а відтак не відповідає умовам пункту Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, враховуючи зазначене, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Консорціум «Будівельні технології ВК-25» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та визначив його переможцем. З огляду на вищезазначене, під час проведення моніторингу Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На запит Держаудитслужби, Замовник 02.11.2025 через електронну систему закупівель повідомив, що: «Відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу врахувати у складі ціни пропозиції (договірної ціни) кошти на покриття ризиків, пов’язаних із виконанням робіт, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021. Відповідно до п. 5.31 цієї Настанови у разі твердої договірної ціни кошти на покриття ризиків враховуються «у розмірі до 1,5 %», а за динамічної ціни – не враховуються. Тобто вимога Замовника прямо кореспондує імперативу Настанови щодо граничного розміру й виду договірної ціни. Зі свого боку учасник-переможець Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтвердив виконання цієї вимоги в остаточній пропозиції: до складу договірної ціни включено кошти на покриття ризиків у розмірі 0,7 %, що є менше за граничні «до 1,5 %» і відповідає умовам тендерної документації та п. 5.31 Настанови № 281. Обґрунтовувальні розрахунки та кошторисні матеріали містяться у файлах, завантажених у складі пропозиції переможця на сторінці процедури (зокрема «Кошториси.zip», «128 Інформація про ціни.pdf», «4 Тендерна пропозиція.pdf») …Окремо зазначаємо, що законність рішення Замовника про визначення переможця Консорціум «Будівельні технології ВК-25» підтверджена органом оскарження…». Однак, зазначене пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки, вимогами пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону передбачено, що замовник розглядає тендерну пропозицію учасника на відповідність тендерній документації, завантажену у електронну систему закупівель з метою прийняття участі у процедурі закупівлі, а не остаточну тендерну пропозицію, позаяк органом оскарження не розглядалось питання щодо відповідності показнику витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва у розмірі 2,0% умовам Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Замовником 07.11.2025 (під час проведення моніторингу) був оприлюднений договір про закупівлю робіт (договір підряду) № 125/KV07_04_W.
Період усунення порушень: 10.11.2025 17:38 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2025 17:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі Димерська селищна рада (далі – Замовник), як замовник по закупівлі: «Реконструкція Димерського ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська область, Вишгородський район, с-ще Димер, вул. Соборна, 21 з добудовою опорної кухні та спортзалу», за ідентифікатором UA-2025-07-31-009264-a, на виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-10-23-000003 від 10.11.2025 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє наступне: Замовник опрацював випадок недоліків, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-31-009264-a, про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостям, а також про результати аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону, виявивши порушення пунктів 43 та 44 Особливостей. На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення виявленого порушення у майбутньому шляхом проведення заходів із покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 125/KV07_04_W від 07.11.2025 року. Також Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі та надіслав письмове повідомлення підряднику про розірвання договору на електронну пошту та засобами поштового зв'язку Укрпошта рекомендованим листом. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку. Додатки: 1. Письмове повідомлення підряднику про розірвання в односторонньому порядку договору підряду № 125/KV07_04_W від 07.11.2025 року.
Дата публікації звіту: 17.11.2025 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 21.11.2025 11:45

Запити/Пояснення